Mij valt 'ie ook tegen...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:21 schreef alors het volgende:
PLAYLIST DER RUDY
[...]
ik vind em best matig..
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:21 schreef alors het volgende:
PLAYLIST DER RUDYik vind em tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind em best matig..![]()
hij weet ook altijd een Muse-nummertje in te plannen![]()
en Beck![]()
![]()
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
ze heeft er wel een groot aandeel in, als muzieksamensteller...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja, dus? bepaalt zij in d`r eentje wat op 3FM gedraaid wordt?
Dat valt best mee hoor. De playlist wordt door een hele groep mensen samengesteld (in ieder geval 3).quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ze heeft er wel een groot aandeel in, als muzieksamensteller...
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:21 schreef alors het volgende:
PLAYLIST DER RUDYIk vind hem wel netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind em best matig..
Maar ik luister toch niet tot 1uur denk ik, ben fucking moe![]()
heeft ze met d`r enorme lichaam dan zo`n overgewicht op de anderen??quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ze heeft er wel een groot aandeel in, als muzieksamensteller...
Kom op Pino, ff doorbikkelen man!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel netjes hoor
Maar ik luister toch niet tot 1uur denk ik, ben fucking moe
Klasse! ben trots op jequote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe ik denk ik wel ja, ik kan het gewoon niet missen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |