abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 mei 2010 @ 15:54:49 #1
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80934638
De centrale plaats op Fok! om comics te bespreken. Wat lees je. Wat vind je goed. Bespreek het hier.


Vorige delen:
De Comic-gemeenschap op Fok?
Het Centrale Comic-topic! part 2 (of 8)
Het Centrale Comic-topic! part 3 (of 8)

Sorry voor de schrale OP. Misschien dat als ik tijd of zin heb een keer een betere mooiere uitgebreide OP in elkaar flans. Tenzij iemand anders zich voelt geroepen.

Lapo:
quote:
Op zondag 2 mei 2010 15:51 schreef PhalanX het volgende:
maar de mini crossovers waren in de jaren negentig meestal verbannen naar een klein hoekje, en had je alleen de jaarlijkse crossover waar je je druk om moest maken... en zelfs die jaarlijkse crossovers vielen nog mee.

Nu noemen ze het heel braaf "events" en krijgen we het ene event meteen na het andere, en moet de hele lijn erbij betrokken worden.
Daar heb je idd wel een punt.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de complete Marvel Event serie heb gedownload, dus alle overlappende comics mooi bij elkaar.
Het schept wel een duidelijk beeld van alle kanten die geraakt worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bv de Civil War wel goed vond qua belichting van alle partijen die er mee te maken hebben.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zondag 2 mei 2010 @ 16:08:33 #2
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_80935249
TVP
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:10:23 #3
3140 PhalanX
Technarchy
pi_80935349
Civil War is leuk, maar ze hebben het wel opgezet op het graf van wat de X-series vroeger waren.

Ik snap nog steeds niet dat Marvel zich maar op 1 franchise kan richten. Quesada heeft een persoonlijke hekel aan Spiderman's huwelijk, en zie daar, Parker sluit een verbond met de duivel zodat Quesada zijn zin krijgt. Quesada haat de X-titels, en zomaar ineens komt daar Decimation voorbij rollen en sindsdien zijn de X-series doodgebloed en bijna niet meer winstgevend te noemen.

Quesada krijgt een dik plassertje van Bendis en zie zaar Bendis krijgt carte blanche om bepaalde verhalen op te zetten terwijl ieder ander team al lang en breed vijf keer veranderd is en er tien series ten onder zijn gegaan omdat Marvel er geen zak promotie aan besteedde en het nog geen zes maanden de tijd wilde geven.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 2 mei 2010 @ 16:15:42 #4
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_80935622
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:10 schreef PhalanX het volgende:
Civil War is leuk, maar ze hebben het wel opgezet op het graf van wat de X-series vroeger waren.

Ik snap nog steeds niet dat Marvel zich maar op 1 franchise kan richten. Quesada heeft een persoonlijke hekel aan Spiderman's huwelijk, en zie daar, Parker sluit een verbond met de duivel zodat Quesada zijn zin krijgt. Quesada haat de X-titels, en zomaar ineens komt daar Decimation voorbij rollen en sindsdien zijn de X-series doodgebloed en bijna niet meer winstgevend te noemen.

Quesada krijgt een dik plassertje van Bendis en zie zaar Bendis krijgt carte blanche om bepaalde verhalen op te zetten terwijl ieder ander team al lang en breed vijf keer veranderd is en er tien series ten onder zijn gegaan omdat Marvel er geen zak promotie aan besteedde en het nog geen zes maanden de tijd wilde geven.
The House of M storyline is toch verantwoordelijk voor de teloorgang van 70% ofzo van de mutanten?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_80945354
Nu alweer een deeltje 4 ... Tof, roep me als het weer over DC gaat :-)
  maandag 3 mei 2010 @ 09:04:23 #6
3140 PhalanX
Technarchy
pi_80958594
Hey Young_David, wat vind jij van Blackest Night en Brightest Day?
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_80959434
Ik heb nog geen idee, ben een paperback lezer en zit qua timeline net na 52, binnenkort naar Final Crisis. Blackest night is voorlopig nog geen paperback, maar ben al wel met de Green Lantern serie bezig als voorbereiding op.
  Admin maandag 3 mei 2010 @ 16:23:44 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_80972726
Same here. Ik heb van Blackest Night de eerste twee issues en een paar tie-ins gelezen, maar daarna ben ik niet meer in NL geweest en kon ik de rest niet meer volgen. Ik ben daarom nu met GL en GLC bezig en als ik weer in NL ben ga ik de hardcover halen.

Ik vond het begin in ieder geval al erg goed, dus ik ben wel benieuwd naar de rest.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_81397425
Net Batman and Son van Grant Morrison uitgelezen. Ik weet het niet. Lees allemaal lovende dingen over Morrison, maar heb nu een paar boeken van hem, maar het is toch altijd wat meer geworstel. Had dat ook al met All Star Superman en in Arkham Assylum kwam ik ook al niet zo ver. Denk toch dat ik Jeph Loeb en Geoff Johns betere schrijvers vindt. Binnenkort de Batman strips van Paul Dini maar eens proberen.
pi_81566387
Hé leuk, een comic topic. Kijken er nog meer mensen uit naar Daredevil's Shadowland? Het lijkt mij een fijne crossover te gaan worden als ik zie wie er meespelen. Als ik het goed heb zal het vooral draaien om de "straat-helden" van NYC. Punisher, Moon Knight, Ghost Rider, Spider-Man etc..
pi_82385494
Ik weet niet hoe het met Final Crisis zit ... maar Countdown to Final Crisis valt flink tegen. Lang niet zo goed als de countdown naar Infinite Crisis of 52.
pi_84312163
Ondertussen begonnen 1000+ comics de indexeren in Comic Collector, mocht ik dubbelen tegenkomen dan zal ik ze hier noemen om eventuele verzamelingen compleet te maken.
pi_84322258
Shadowland is inmiddels begonnen en hij komt best hard binnen. Bullseye gaat dood denk ik.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:28:15 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_84398201
http://www.crimsondark.com is echt geweldig . Die kerel heeft een regulier update schema en hij houdt zich er al sinds 2006 aan! . Kijken dus.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_84617099
http://frontpage.fok.nl/review/397618/1/1/50/boek-alan-moore-en-eddie-campbell-from-hell-deel-1.html

Mocht je From Hell nog niet gelezen hebben, en mocht je de Engelse versie nergens kunnen vinden voor een redelijke prijs... dan is de Nederlandse vertaling een goede vervanging.

Ik heb genoten!

Moore op zijn best.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 31 juli 2010 @ 00:15:42 #16
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_84689373
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:29 schreef emokid het volgende:
Hé leuk, een comic topic. Kijken er nog meer mensen uit naar Daredevil's Shadowland? Het lijkt mij een fijne crossover te gaan worden als ik zie wie er meespelen. Als ik het goed heb zal het vooral draaien om de "straat-helden" van NYC. Punisher, Moon Knight, Ghost Rider, Spider-Man etc..
ik sla heel Shadowland over, afgezien van de normale Daredevil titel. Bij Marvel gaat het nu echt van event naar event.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_84818141
Ik ben eigenlijk met het lezen van moderne comics gestopt... het is een en al zielloze bagger geworden, geschreven door committee of door iemand die tot aan z'n ellebogen in Quesada's reet ligt te wroeten (Bendis)

Ik lees X-men Forever... als soort van extreem fout tussendoortje... doet me denken aan vroeger, en het lijkt erop dat de schrijver er plezier in heeft om het te schrijven.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:02:35 #18
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_85278176
Overlaatst de gehele 'Balzing Combat' serie zien liggen bij Donner. Gelijk maar even gekocht. Erg fijn!
  zaterdag 14 augustus 2010 @ 14:03:44 #19
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_85278209
Ben overigens nog op zoek naar het zesde deel uit de Transformers serie van the war within: the dark ages - serie. Hard to find for a good price if you ask me. :)
pi_85514973
!boom studios heeft paar leuke reeksen lopen

Pale Horse
7 Psychopaths
Do Androids Dream of Electric Sheep?
pi_85687331
aanrader : Red Menace 6 issue serie

http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Menace_(comics)

begint verassend en eindigd eveneens zo.
pi_88517834
Weet iemand misschien waar ik Batman Inc in nederland kan verkrijgen?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 9 november 2010 @ 15:34:59 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_88518158
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 augustus 2010 14:03 schreef Doezelhaar het volgende:
Ben overigens nog op zoek naar het zesde deel uit de Transformers serie van the war within: the dark ages - serie. Hard to find for a good price if you ask me. :)
Is die uberhaupt uitgekomen dan?? :@
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Admin dinsdag 9 november 2010 @ 15:54:59 #24
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_88518992
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:26 schreef Mopst3r het volgende:
Weet iemand misschien waar ik Batman Inc in nederland kan verkrijgen?
Bij een comic shop/stripwinkel, maar het eerste nummer verschijnt pas op 17 november. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_88519369
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 15:54 schreef Breuls het volgende:

[..]

Bij een comic shop/stripwinkel, maar het eerste nummer verschijnt pas op 17 november. :)
Hij wordt dus wel gewoon in nederland verkocht? Bij mijn stripwinkel gaven ze namenlijk aan het niet te kennen.
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')