abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 mei 2010 @ 20:20:25 #126
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_81022846
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 13:52 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik heb laatste paar keren mn haar gewassen met shampoo met SLS en silliconen, kan ik nu voor een keertje een shampoo gebruiken zonder SLS? Want ik heb het idee dat ik SLS even een weekje moet skippen nu weer.
E-C can you help me out, pretty please!
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  dinsdag 4 mei 2010 @ 21:12:10 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_81026223
Geef haar eens wat tijd om te reageren zeg
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_81058631
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
Geef haar eens wat tijd om te reageren zeg
Haha, dank je wel
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 20:20 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

E-C can you help me out, pretty please!
1 keertje kan wel, je merkt snel genoeg aan je haar en je hoofdhuid of het een goed idee was of niet. Wat voor silicoon zit er in je shampoo dan? Waarom gebruik je niet een siliconenvrije shampoo eigenlijk?
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:00:47 #129
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81059413
De zon scheen dus hierbij de beloofde foto
Voor de maskers en de knipbeurt:


Na een maand maskers gebruiken en een knipbeurt:


I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 5 mei 2010 @ 23:14:46 #130
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_81068308
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:40 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Haha, dank je wel
[..]

1 keertje kan wel, je merkt snel genoeg aan je haar en je hoofdhuid of het een goed idee was of niet. Wat voor silicoon zit er in je shampoo dan? Waarom gebruik je niet een siliconenvrije shampoo eigenlijk?
Omdat ik geen shampoo voor krullen heb met SLS maar zonder silliconen.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_81150678
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 23:14 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Omdat ik geen shampoo voor krullen heb met SLS maar zonder silliconen.
Je weet dat een naam een shampoo geen krullenshampoo maakt he? Dat is marketing, moet jij ondertussen wel weten.

@Taartjesfee: je haar zou er na een maand toch beter uit moeten zien, zeker na een knipbeurt, wat gebruik je allemaal?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:26:36 #132
299023 Voici
Ça me plaît
pi_81153889
Is iemand hier bekend met de shampoos/conditioners van Kerastase of Farouk(Biosilk)? Aan alle kanten hoor ik positieve berichten, maar die komen eigenlijk van mensen die niet bijzonder veel weten van haarverzorging.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:30:09 #133
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81161431
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 20:37 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Je weet dat een naam een shampoo geen krullenshampoo maakt he? Dat is marketing, moet jij ondertussen wel weten.

@Taartjesfee: je haar zou er na een maand toch beter uit moeten zien, zeker na een knipbeurt, wat gebruik je allemaal?


en 2x per week dit
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:51:09 #134
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81162564
Mijn haar wordt echt megadroog van die Palmers shampoo die jij net post.
Ik heb die dan ook na 1 keer gebruiken aan mijn vriend gegeven

Ik ben trouwens erg blij met de leave in conditioner van Gühl met amandelolie.
Ik doe sinds een klein weekje mijn haar lekker losjes, kneed er leave in conditioner in en that's it. Geen extra stylingspul meer, het glanst lekker en pluist niet. Tenzij het te glad te is (door het weer of het binnenklimaat op werk), dan kneed ik er een klein beetje crèmegel doorheen om de krullen stevig te houden.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 23:52:15 #135
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81162602
Ik ben er ook niet zo heel content mee zeg maar maar moet iets eerst even een tijdje aanzien, soms gaat het na een paar keer beter
Ik heb heel, heel erg eigenwijs haar
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:17:29 #136
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81163592
Sorry, flauwe paint

Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 8 mei 2010 @ 00:19:05 #137
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81163654
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_81171665
Taartjesfee: geen leave-in? Van die conditioner ben ik geen fan en jouw haar lijkt heel erg op het mijne. Hij was veel te licht en deed te weinig. Verder weet ik niet wat er in die YTC zit, maar 2x per week is niet genoeg.
Ik heb niet echt zitten opletten, maar heb je de OP gelezen of niet? Er staan meer dan genoeg tips in die werken, ook als je niet zonder shampoo wilt. Het is niet alles of niets (dat vergeten mensen nogal eens )
pi_81172357
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
De zon scheen dus hierbij de beloofde foto
Voor de maskers en de knipbeurt:
[ afbeelding ]

Na een maand maskers gebruiken en een knipbeurt:
[ afbeelding ]


Ik weet niet waarom maar dat eerste vind ik mooier
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:09:16 #140
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81174387
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 11:45 schreef Evil-Cherry het volgende:
Taartjesfee: geen leave-in? Van die conditioner ben ik geen fan en jouw haar lijkt heel erg op het mijne. Hij was veel te licht en deed te weinig. Verder weet ik niet wat er in die YTC zit, maar 2x per week is niet genoeg.
Ik heb niet echt zitten opletten, maar heb je de OP gelezen of niet? Er staan meer dan genoeg tips in die werken, ook als je niet zonder shampoo wilt. Het is niet alles of niets (dat vergeten mensen nogal eens )
Ik was m`n haar 2x per week, niet vaker anders wordt het zo droog en luchtig dat het rechtop gaat staan..lijk wel op Madam Mikmak dan
Ik zal de op nog eens gaan bestuderen en hem dan letterlijk volgens..zien of dat verschil maakt.
Ben ondertussen zo zat van dat pluis dat ik in staat ben het af te laten knippen
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 18:23:59 #141
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81184385
Doe je er niets meer in na het wassen met shampoo en verzorgen met conditioner? Gewoon aan de lucht laten drogen?
Ik doe er altijd iets van leave-in in of haarcrème, anders pluist het sowieso, er hoeft maar iets van droogte of vocht in de lucht te zitten of woeiiiiiiiiiiiiii mijn haar vliegt omhoog, dat heb je nu eenmaal met (dun) krulhaar
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_81186384
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]
Ik zal de op nog eens gaan bestuderen en hem dan letterlijk volgen
Euhm, je hoeft niets letterlijk te volgen, maar je volgt nu helemaal niets uit de op, behalve (naar mijn weten) siliconenvrij zijn.. En dat is nou net niet de kern van het hele verhaal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Evil-Cherry op 08-05-2010 19:32:04 ]
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:24:08 #143
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81186480
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Doe je er niets meer in na het wassen met shampoo en verzorgen met conditioner? Gewoon aan de lucht laten drogen?
Ik doe er altijd iets van leave-in in of haarcrème, anders pluist het sowieso, er hoeft maar iets van droogte of vocht in de lucht te zitten of woeiiiiiiiiiiiiii mijn haar vliegt omhoog, dat heb je nu eenmaal met (dun) krulhaar
Ik spray er leave-in van Guhl in, als het niet meer om door te kammen is
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 19:54:44 #144
123170 alors
zlata1234
pi_81187806
Dit gebruik ik, en BBQ kip geloof ik ook.



Heel fijn spul

En heb je nou al geprobeerd om je haar eens zonder SLS (sulfaten) te wassen? Deze zitten in heel erg veel shampoos en kunnen je haar en hoofdhuid uitdrogen.
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 22:15:52 #145
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_81193760
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 19:54 schreef alors het volgende:
Dit gebruik ik, en BBQ kip geloof ik ook.

[ afbeelding ]

Heel fijn spul

En heb je nou al geprobeerd om je haar eens zonder SLS (sulfaten) te wassen? Deze zitten in heel erg veel shampoos en kunnen je haar en hoofdhuid uitdrogen.
Jep, ik gebruik ook deze leave in.
Ik ben verder helemaal niet zo trouw aan spulletjes hoor. Tot twee weken geleden gebruikte ik L'Oréal krullen crème.



Werkt ook prima voor mij als ik mijn haar in een model dat ik wil wil doen (dus niet waar mijn krullen naartoe willen springen zoals ik het nu heb ) maar zit ook bomvol siliconen en voegt verder niets toe aan mijn haar.

Nu nog mijn fles shampoo opmaken en dan over naar een zachtere soort, zonder SLS en dan vind ik het prima
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 9 mei 2010 @ 20:48:48 #146
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_81226351
Ik ga het ook eens proberen, de OP. Maar ik weet niet of dat wel werkt met mijn haar... Het is net geen krul, net geen slag, dikkkkkkkkk (het hoeft echt niet nog volumineuzer te worden ) en pluist snel...
Zou dat wat zijn (OP-instructies) om het wat mooier te laten worden?
Don't come closer, I might hurt you
  zondag 9 mei 2010 @ 21:33:15 #147
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_81228659
E-C zoals je weet heb ik een paar weken lang een shampoo met SLS en silliconen erin gebruikt.

Vandaag heb ik een shampoo gebruikt met enkel SLS, dus zonder silliconen.

Kan ik de volgende keer alweer mijn low-poo's gebruiken (zoals bijv de shampoo van KC) of raadt je me aan eerst nog een extra keer die SLS shampoo zonder silliconen te gebruiken om er zeker van te zijn dat alle silliconen uit m'n haar zijn?

Ik vraag me dat af
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
  zondag 9 mei 2010 @ 23:06:04 #148
293949 EarthCry
Little miss redhead!
pi_81233516
Wat haarserum en mouse betreft: is het beter als dit ook siliconenvrij is?
After some time, with my eyes closed, I began to enjoy this wonderful play of colors and forms, which it really was a pleasure to observe. Then I went to sleep and the next day I was fine. I felt quite fresh, like a newborn...
pi_81257061
Evil-Cherry, hulde aan je uitleg in de OP! Ben nu druk bezig met die methode. Dank je

Heb een vraag aan jullie: hoe weet je of je haar proteine nodig heeft?
pi_81257328
quote:
Op zondag 9 mei 2010 23:06 schreef EarthCry het volgende:
Wat haarserum en mouse betreft: is het beter als dit ook siliconenvrij is?
Volgens mij wel, ten minste, als je CO wast zonder shampoo met SL(E)S. Als je toch siliconen gebruikt in welk haarproduct dan ook, maar dat niet eruit wast (wat niet met water kan, alleen met SL(E)S) krijg je namelijk te maken met build-up en eindig je na een weekje een slap bosje haar.

Voor de rest zijn siliconen bij de meeste mensen niet slecht, en laten het haar er beter uitzien. Het is de SLS of SLES die het nodig is voor het uitwassen, dat het haar bij (naar blijkt) vooral krullies droog, pluizig en onhandelbaar maakt.

Als er 'PEG -cone' staat schijnt het wateroplosbare siliconen te betreffen, maar de mate waarop het ook echt eruit gaat met alleen water schijnt niet echt geweldig te zijn. Dus je kunt die beter ook vermijden.

(Dit is wat ik begrepen heb, fluit me gerust terug als ik het mis heb.)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')