Man, iedereen walgt van Claudiaquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:33 schreef themauster het volgende:
Wat een stilte zelfs voor dit tijdstip op de vrijdag
En die is er niet eensquote:
Nee ik niet, ik vind Claudia geweldig. Maar ze is er niet, dus ik luister niet.quote:
Idd zeg. Volgens mij heeft ze het niet eens doorquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:49 schreef Etcetera het volgende:
Zij mogen geen McD zeggen, maar ze doet het zelf wel constant
Absoluutquote:
Een alto die een review schrijft over de 3FM Awards is net zoiets als dat Roel een review gaat schrijven over de Musicalawards. Het is niet voor hem bedoeld, dus weet je van tevoren al dat het een afzeikstuk wordt. Ik kan dit niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:27 schreef Sjowhan het volgende:
http://alternative.blog.n(...)us-radio-ma-derriere
... of een Kane-fan die een review gaat schrijven over de 3VOOR12 Song Van Het Jaar-uitreiking, en dan vervolgens klagen dat Kane niets won.quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een alto die een review schrijft over de 3FM Awards is net zoiets als dat Roel een review gaat schrijven over de Musicalawards. Het is niet voor hem bedoeld, dus weet je van tevoren al dat het een afzeikstuk wordt. Ik kan dit niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |