abonnement Unibet Coolblue
pi_81261425
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:03 schreef lyolyrc het volgende:
Binnenkort ga ik op stage in Zwolle, daarom kom ik me hier maar even melden.

Als iemand nog tips heeft voor woonruimte, wat goede bemiddelaars zijn, et cetera, ik hoor het graag!
Wat is binnenkort?
Het beste is inschrijven bij de woningzoeker en reageren... punten sparen. Als je van ver weg komt kun je extra punten krijgen. Zo niet, dan kan het lang duren.

Verder heb ik geen ervaring met particulieren e.d. Maxx vastgoed schijnt niet goed te zijn in ieder geval.
pi_81262449
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Wat is binnenkort?
Het beste is inschrijven bij de woningzoeker en reageren... punten sparen. Als je van ver weg komt kun je extra punten krijgen. Zo niet, dan kan het lang duren.

Verder heb ik geen ervaring met particulieren e.d. Maxx vastgoed schijnt niet goed te zijn in ieder geval.
Bijna alle vastgoed-bedrijven naaien je, maar er is niet gek veel anders.
Woningzoeker is goed te doen, maar je moet lang sparen.
Waar kom je vandaan?Van ver weg kun je al beginnen met 50 punten, elke week kreeg je er vroeger maximaal 2 bij.

Verder zoekt een vriendin van me ook kamer en dat lukt ook nog niet echt, dus het is nog steeds moeilijk als je een beetje wensen (dicht bij het centrum en niet te klein en te duur) hebt.
Als je wat verder uit het centrum ook wel acceptabel vind, is het wat makkelijker.
pi_81262517
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Kekaa het volgende:
Wat is binnenkort?
Het beste is inschrijven bij de woningzoeker en reageren... punten sparen. Als je van ver weg komt kun je extra punten krijgen. Zo niet, dan kan het lang duren.

Verder heb ik geen ervaring met particulieren e.d. Maxx vastgoed schijnt niet goed te zijn in ieder geval.
Binnenkort is per 1 juni a.s., dus al behoorlijk snel. Ik kom uit Eindhoven, dus voor die extra punten kom ik vast wel in aanmerking. Maar ik denk dat het niet zo veel zin heeft, aangezien ik al zo snel woonruimte nodig heb.

Ik zat al bij Maxx te kijken, maar die laat ik voorlopig dan maar even voor wat het is.

In ieder geval bedankt voor je info!
  maandag 10 mei 2010 @ 18:48:26 #279
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_81262760
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef slenderhose het volgende:
Nou, hopelijk niet, wil deze zomer nog wel rustig op het terras kunnen zitten
Ik hoop het wel Ik woon dan al niet meer in Zwolle maar goed
pi_81262782
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:42 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
Bijna alle vastgoed-bedrijven naaien je, maar er is niet gek veel anders.
Woningzoeker is goed te doen, maar je moet lang sparen.
Waar kom je vandaan?Van ver weg kun je al beginnen met 50 punten, elke week kreeg je er vroeger maximaal 2 bij.

Verder zoekt een vriendin van me ook kamer en dat lukt ook nog niet echt, dus het is nog steeds moeilijk als je een beetje wensen (dicht bij het centrum en niet te klein en te duur) hebt.
Als je wat verder uit het centrum ook wel acceptabel vind, is het wat makkelijker.
Ik had vandaag ook al Rots-vast gebeld, maar de kamers die daar op de website stonden waren allemaal niet beschikbaar.

Gelukkig kom ik in aanmerking voor vergoeding van (een deeel van) de kamerhuur en stagevergoeding, dus ik heb wat financiële ruimte. Ik zit zelf helemaal aan het einde van mijn studie en ben niet echt op zoek naar een typisch studentenhuis. Liefst in het centrum, of in het oosten van de stad.

Jij ook bedankt voor je info!
  maandag 10 mei 2010 @ 18:53:04 #281
301349 Stommerik
STOMWEBLOG.NL
pi_81262978
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:48 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Ik had vandaag ook al Rots-vast gebeld, maar de kamers die daar op de website stonden waren allemaal niet beschikbaar.

Gelukkig kom ik in aanmerking voor vergoeding van (een deeel van) de kamerhuur en stagevergoeding, dus ik heb wat financiële ruimte. Ik zit zelf helemaal aan het einde van mijn studie en ben niet echt op zoek naar een typisch studentenhuis. Liefst in het centrum, of in het oosten van de stad.

Jij ook bedankt voor je info!
Wij gaan binnenkort verhuizen. Wonen wel in een studentenflat maar tuurlijk alles wel afgesloten van anderen. Maar is van SWZ en gaat via woningzoeker dus ben bang dat je dat niet gaat redden helaas
pi_81263189
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:53 schreef Stommerik het volgende:
Wij gaan binnenkort verhuizen. Wonen wel in een studentenflat maar tuurlijk alles wel afgesloten van anderen. Maar is van SWZ en gaat via woningzoeker dus ben bang dat je dat niet gaat redden helaas
Ik had daar ook al kamers voor studenten op de website gezien, maar aangezien ik geen punten heb, lijkt me dat geen optie.
pi_81263380
quote:
Op maandag 10 mei 2010 18:58 schreef lyolyrc het volgende:

[..]

Ik had daar ook al kamers voor studenten op de website gezien, maar aangezien ik geen punten heb, lijkt me dat geen optie.
Schrijf je sowieso in voor de woningzoeker.
Studentenkamers... 1 kamer appartementen gaan veeeeeeeeeel sneller dan flats of eengezinswoningen.
pi_81265155
Ik woon via Maxx, op een pauper huisbaas na is het prima vertoeven hoor... Leuk appartementje voor 1 persoon
pi_81286996
quote:
Op maandag 10 mei 2010 17:30 schreef slenderhose het volgende:
Nou, hopelijk niet, wil deze zomer nog wel rustig op het terras kunnen zitten
Euhm...glazen huis is pas rond kerst hoor, dus je kunt nog steeds rustig op het terras zitten van de zomer.
pi_81287225
Dat bewijst dan maar weer is hoe vaak ik naar de radio luister
Maar als het met de kerst is mag het van mij wel.
pi_81287375
Coen...
Ben trouwens even op het web aan het kijken naar een SRL.. Nog tips?
pi_81288608
Kamernet.nl heb ik toen destijds mijn kamer verkregen.

En anders kun je ook nog op marktplaats kijken, daar staat ook nog het e.e.a.
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_81289975
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:54 schreef Cyntiaa het volgende:
Coen...
Ben trouwens even op het web aan het kijken naar een SRL.. Nog tips?
http://www.fotokonijnenbe(...)on_digitaal_slr.html
pi_81290377
Die zaak ken ik! Ben alleen aan het twijfelen tussen een 500D en een 450D....

Zie wel dat de winkel in Den Ham open is op vrijdagavond, heel mooi.. Dan ben ik toch in Vriezenveen, tijd om even langs te gaan daar!
pi_81290587
Even is daar geen optie, het is daar altijd stervend druk...
pi_81290974
Weet ik Ben om 17:00 vrij, dan doortuffen naar den Ham!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:30:44 #293
202014 JJH
Knetter. O+
pi_81291011
Het schijnt dat het glazen huis niet naar Zwolle komt, lees ik net op twitter.
pi_81291307
Dr is nog niets definitief bekend toch. Pas vanmiddag rond een uur of 4 geloof ik. t zijn vast allemaal speculaties
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_81291309
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef JJH het volgende:
Het schijnt dat het glazen huis niet naar Zwolle komt, lees ik net op twitter.
pi_81291329
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:30 schreef JJH het volgende:
Het schijnt dat het glazen huis niet naar Zwolle komt, lees ik net op twitter.
Ah jammer....
  dinsdag 11 mei 2010 @ 12:41:39 #297
202014 JJH
Knetter. O+
pi_81291393
Ik zag ook al een foto op Giel z'n twitter voorbijkomen dat ie ergens in de Flevopolder rijd. En dat is op de route naar Zwolle.
pi_81291814
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 12:41 schreef JJH het volgende:
Ik zag ook al een foto op Giel z'n twitter voorbijkomen dat ie ergens in de Flevopolder rijd. En dat is op de route naar Zwolle.
hmm... http://www.glazenhuis2010.nl/ ???
pi_81292255
quote:
Het Glazen Huis van 3FM komt dit najaar niet op het Rodetorenplein in Zwolle te staan.

Dat heeft 3FM zojuist aan Zwolle marketing laten weten. Naast Zwolle hadden Eindhoven, Leiden en Nijmegen zich kandidaat gesteld voor het evenement. In het Glazen Huis sluiten dj's van 3FM zich elk jaar vlak voor de kerstdagen op om samen met het Rode Kruis aandacht te vragen voor een goed doel. In maart startte Zwolle een grote campagne om het Glazen Huis naar de stad te krijgen. 't Zou de stad een flinke economische impuls geven. Zo hield Groningen, waar het Glazen Huis vorig jaar stond, zeven miljoen euro extra inkomsten over aan het evenement. Waar het Glazen Huis dit jaar komt te staan wordt vanmiddag bekend gemaakt.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=111036
pi_81292291
Die site staat op naam van:
quote:
Registrar:
Masc ICT B.V.
Oranjesingel 73
6511NR NIJMEGEN
Netherlands
Lijkt mij niet een site van 3fm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')