abonnement Unibet Coolblue
pi_80208511
Varsity 2010 - Race der Oude Vieren
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
  zondag 11 april 2010 @ 23:04:08 #52
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_80208903
Nereus voer vol in op een meisje van Skadi ja die in het water lag. Schandalig. Ik heb het niet op NLroei gezet, vond dat te ver gaan, maar ik vond het niet echt heel netjes.

Naar mijn weten was ze niet bewusteloos, maar wel geraakt.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80209262
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:36 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!!!!

Je bent dus meteen op je eerste 2k wedstrijd beginnelingen af?! Echt wel goed
Jup, eerste kans op kwalificerend blik gelijk gepakt!
Voorwedstrijd vanmorgen ging nog superkut, waardeloze start, ook door ongeduldige kamprechters, maar toen nog wel redelijk simpel op de tweede positie gevaren. Toen 's middags voor de finale kwamen de coaches er achter dat de riemen veels te zwaar stonden afgesteld (onze normale set lag nog in Tilburg van het trainingskamp...) dus die lichter gezet. En de finale ging redelijk soepel, Skadi lag na de start voor, maar door elke 20 halen een opzetje ofzo te doen gingen we er langzaam overheen. Tot we bij de finish ongeveer een boot voorlagen, fucking geniaal

Dus lekker beginneling af, nu al!
pi_80209317
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:57 schreef AHappelstroop het volgende:
Varsity 2010 - Race der Oude Vieren

Dat is snel
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_80209401
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:11 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is snel
Ze hebben er dan ook honderden keren reclame voor gemaakt op dat videoscherm van ¤10.000

Jammer dat het geluid af en toe nogal ruiste, kon niet alles verstaan.
pi_80209821
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:11 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat is snel
Sneller dan de uitslagen want op knsrb.nl kloppen de uitslagen nog steeds niet
  zondag 11 april 2010 @ 23:24:18 #57
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_80210009
Jammer dat ik geen monitor had om mezelf goed te horen. Door die herrie om me heen ging ik alleen maar meer in de microfoon hijgen

Bericht op NLroei trouwens; http://www.nlroei.nl/displayarticle-2473.html
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zondag 11 april 2010 @ 23:25:34 #58
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_80210067
Wow, supertof Leso!!!
pi_80210256
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jammer dat ik geen monitor had om mezelf goed te horen. Door die herrie om me heen ging ik alleen maar meer in de microfoon hijgen

Bericht op NLroei trouwens; http://www.nlroei.nl/displayarticle-2473.html
Van den Ende is niet zwaar meer...

De 2e zin in de 2e kolom is ook ietwat onleesbaar..

Verder een leuk artikel!
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_80210493
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:24 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jammer dat ik geen monitor had om mezelf goed te horen. Door die herrie om me heen ging ik alleen maar meer in de microfoon hijgen

Bericht op NLroei trouwens; http://www.nlroei.nl/displayarticle-2473.html
Geinig. Ik reed aan de overkant maar ben verbaasd over het verhaal over de voorwedstrijden van de oude vieren. Nereus hoefde volgens mij helemaal niet uit te wijken maar voer gewoon langzaam naar stuurboord. Ook Diederik Simon naast me vreesde in eerste instantie dat zij zouden worden uitgesloten. Verder waren voor ons de waarschuwingen voor Nereus, de bel en alle verdere aanmaningen tot stoppen van de kamprechter prima te volgen waardoor wij extra verrast waren dat die twee ploegen gewoon doorvoeren.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 11 april 2010 @ 23:54:57 #61
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_80211315
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:34 schreef pullup het volgende:

[..]

Geinig. Ik reed aan de overkant maar ben verbaasd over het verhaal over de voorwedstrijden van de oude vieren. Nereus hoefde volgens mij helemaal niet uit te wijken maar voer gewoon langzaam naar stuurboord. Ook Diederik Simon naast me vreesde in eerste instantie dat zij zouden worden uitgesloten. Verder waren voor ons de waarschuwingen voor Nereus, de bel en alle verdere aanmaningen tot stoppen van de kamprechter prima te volgen waardoor wij extra verrast waren dat die twee ploegen gewoon doorvoeren.
Neemt niet weg dat het voor de meerderheid onduidelijk is geweest. En dit is het officiële verhaal van de wedstrijdleiding.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  zondag 11 april 2010 @ 23:57:22 #62
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_80211387
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:29 schreef SkollZwaar09 het volgende:

[..]

Van den Ende is niet zwaar meer...

De 2e zin in de 2e kolom is ook ietwat onleesbaar..

Verder een leuk artikel!
Heb m'n belofte gebroken om geen artikelen te schrijven als ik moe ben. Maar MItchel belde me twee uur geleden terug en ik vond zijn "dit was de laatste" toch wel te mooi om niet gelijk op NLroei te zetten. In retrospect ben ik er wel blij mee -- had anders het filmpje pas morgen gezien en ook dan pas online gezet.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80212742
Geblikt!! Eindelijk beginneling af, werd tijd ook.
Was wel weer een mooi dagje, heb me goed vermaakt in ieder geval. En lekker AHappelstroop, oude vier van Triton heeft me toch wel positief verrast.
pi_80213746
Dat was me wel een succesvol dagje voor de fokkers, dus!
Gefelicteerd Acheron en Leso met jullie beginnelingenblikken!
appelstroop, ook erg gaaf dat het bij jullie zo goed ging.
quote:
Op zondag 11 april 2010 23:04 schreef WanEnOonlie het volgende:
Nereus voer vol in op een meisje van Skadi ja die in het water lag. Schandalig. Ik heb het niet op NLroei gezet, vond dat te ver gaan, maar ik vond het niet echt heel netjes.

Naar mijn weten was ze niet bewusteloos, maar wel geraakt.
Ik weet niet precies wat er is gebeurd, en ik ben de eerste die de kans aangrijpt om Nereus te bashen. Maar me dunkt dat je niet ophoudt met roeien voor de finish, en als er dan iemand voor de finishlijn in het water springt, dan doe je daar helemaal niks aan. Je kan niet uitwijken en je stopafstand is veel te groot.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_80214398
quote:
Op maandag 12 april 2010 02:17 schreef Virmes het volgende:
Dat was me wel een succesvol dagje voor de fokkers, dus!
Gefelicteerd Acheron en Leso met jullie beginnelingenblikken!
appelstroop, ook erg gaaf dat het bij jullie zo goed ging.
[..]

Ik weet niet precies wat er is gebeurd, en ik ben de eerste die de kans aangrijpt om Nereus te bashen. Maar me dunkt dat je niet ophoudt met roeien voor de finish, en als er dan iemand voor de finishlijn in het water springt, dan doe je daar helemaal niks aan. Je kan niet uitwijken en je stopafstand is veel te groot.
Ik moet eerlijk bekennen dat onze boeg ook een jongen raakte, dat zie je goed op het filmpje van Sjaak&Nout. Niet hard, maar de boot had toch duidelijk wel een goede terugslag.
Ik zal je vertellen hoe het is om tussen de winnaar van de Oude Vier en het publiek te roeien; maf! Je komt net bij van je keiharde eindsprint en dan opeens zitten er als kakkerlakken allemaal mensen om je heen! Vele duiken gelukkig (heel slim) naar beneden als ze een riem over hun heen zien komen. Maar een boegbal; ik kan mij voorstellen dat je die echt niet snel ontwijkt. Nereus en Triton hadden een onwijs harde eindsprint om voor die 4e plaats te gaan. Ik kan mij voorstellen dat zij dat meisje dan ook echt niet hadden aan zien komen. Droevig, maar aan de andere kant; je weet dat als je het water in springt, je een groot risico hebt om gewond te raken. Eigen schuld, dikke bult (toepasselijk )
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_80214801
quote:
Op zondag 11 april 2010 22:32 schreef Leso_Varen het volgende:
Jaaaa, blik
Gefeliciteerd!

Pfffff, wat een hopeloze wedstrijd trouwens. Ik probeerde alles zo'n beetje te volgen via de 'live' uitslagen, maar alles wat ík wilde weten stond er niet op. Gelukkig hebben we altijd nog Fok
pi_80215195
quote:
Op maandag 12 april 2010 02:17 schreef Virmes het volgende:
Dat was me wel een succesvol dagje voor de fokkers, dus!
Gefelicteerd Acheron en Leso met jullie beginnelingenblikken!
appelstroop, ook erg gaaf dat het bij jullie zo goed ging.
[..]

Ik weet niet precies wat er is gebeurd, en ik ben de eerste die de kans aangrijpt om Nereus te bashen. Maar me dunkt dat je niet ophoudt met roeien voor de finish, en als er dan iemand voor de finishlijn in het water springt, dan doe je daar helemaal niks aan. Je kan niet uitwijken en je stopafstand is veel te groot.
Dat je iemand raakt is begrijpelijk. Maar dat je ondanks de waarschuwingen van de kamprechters niet begint met houden is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Je bent nooit zo uitgeput dat je niks meer kan. Dat is aanstelleritis.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80215614
quote:
Op maandag 12 april 2010 07:48 schreef AHappelstroop het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat onze boeg ook een jongen raakte, dat zie je goed op het filmpje van Sjaak&Nout. Niet hard, maar de boot had toch duidelijk wel een goede terugslag.
Ik zal je vertellen hoe het is om tussen de winnaar van de Oude Vier en het publiek te roeien; maf! Je komt net bij van je keiharde eindsprint en dan opeens zitten er als kakkerlakken allemaal mensen om je heen! Vele duiken gelukkig (heel slim) naar beneden als ze een riem over hun heen zien komen. Maar een boegbal; ik kan mij voorstellen dat je die echt niet snel ontwijkt. Nereus en Triton hadden een onwijs harde eindsprint om voor die 4e plaats te gaan. Ik kan mij voorstellen dat zij dat meisje dan ook echt niet hadden aan zien komen. Droevig, maar aan de andere kant; je weet dat als je het water in springt, je een groot risico hebt om gewond te raken. Eigen schuld, dikke bult (toepasselijk )
Mooie woordspeling voor mensen uit Rotjeknor.
pi_80216336
quote:
Op maandag 12 april 2010 00:49 schreef Acheron_89 het volgende:
Geblikt!! Eindelijk beginneling af, werd tijd ook.

Gefeliciteerd met je blik!

Hoe lang roei je al dan? Er werd gezegd dat jullie al drie jaar samen roeien(?) maar dat lijkt me stug want volgens mij is Rieks iig vorig jaar pas begonnen in de eerstejaars acht. Wel vet dat je nu nieuweling bent!
pi_80216481
Hier een voorbeeld van hoe het ook kan: http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-82612.html

Skøll vol in de ankers om geen mensen te raken.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80216497
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je blik!

Hoe lang roei je al dan? Er werd gezegd dat jullie al drie jaar samen roeien(?) maar dat lijkt me stug want volgens mij is Rieks iig vorig jaar pas begonnen in de eerstejaars acht. Wel vet dat je nu nieuweling bent!
Tweede- en derdejaars werd er gezegd.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80216754
Alle winnaars gefeliciteerd!

Mijn ploeg is met een 4e dagtijd 4e geworden in hun voorwedstrijd Ov4+, we wisten dat ie zwaar zou worden maar dit was wel heel erg.

Heb mezelf uitstekend vermaakt met beugels & sigaren op de stuurplek van de Ov2+, we hebben er denk ik ruim een half uur over gedaan maar er zijn geen tijden van. Het enige waar je het aan kan meten is dat we ingehaald zijn door de 4 velden die na ons gestart zijn
pi_80216782
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Tweede- en derdejaars werd er gezegd.
Aha, dan zal dat tegen de tijd dat het mij verteld werd al wat aangedikt zijn uit trots over onze lichte heren die het met de tweede plek moesten doen
pi_80216930
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:14 schreef C.est_Bon het volgende:

[..]

Aha, dan zal dat tegen de tijd dat het mij verteld werd al wat aangedikt zijn uit trots over onze lichte heren die het met de tweede plek moesten doen
Zijn dat eerstejaars? Roeiden namelijk best goed.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_80217062
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:05 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Dat je iemand raakt is begrijpelijk. Maar dat je ondanks de waarschuwingen van de kamprechters niet begint met houden is natuurlijk te belachelijk voor woorden. Je bent nooit zo uitgeput dat je niks meer kan. Dat is aanstelleritis.
Ik vond dat verbaasde "Oh..." wel mooi om te horen op het filmpje.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')