abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 april 2010 @ 22:51:58 #1
291933 JackyWalker
you what? you what?!
pi_80172517

De contouren van het door burgemeester Aboutaleb beloofde megafeest rondom de bekerfinale in Rotterdam eind deze maand beginnen zichtbaar te worden. De bekende cultuurhistorische website A.F.C.A. dook in de geschiedenisboeken en heeft sinds vandaag deze smakeloze pica van het bombardement in WOII op de frontpage. Op de fansite wordt trouwens ook opgeroepen iedere Rotterdammer die in Amsterdam probeert een ticket te kopen (bijvoorbeeld omdat de Primera in 010 ze liever zelf houdt) in elkaar te slaan. Het wachten is op een vanaf de Coolsingel georganiseerde jodenjacht. Kunnen deze irritante capuchonklootzakjes met het IQ van een visstick en 5 gram in hun neus niet even lekker allemaal tegelijk doodvallen? En kan vaste AFCA-columnist Peter R. de Vries een keer niet in de reet van hooligans kruipen en als bekende volksmenner proberen een beetje kalmte te prediken? Een democratisch verkozen politicus een gevaar noemen en dan zelf stukkies tikken voor een forum voor doorgesnoven hoolies.



AFCA!

rare humor hebben ze toch

[ Bericht 2% gewijzigd door JackyWalker op 10-04-2010 23:25:10 ]
You know what i do when i do what i do.
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win youre still retarded."
  PR/Manusje van alles zaterdag 10 april 2010 @ 22:52:41 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_80172551
triest.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_80172766
Absurd.
  zaterdag 10 april 2010 @ 23:03:02 #4
291933 JackyWalker
you what? you what?!
pi_80172869
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 22:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
triest.
Akkoord, ik ben Ajaxied in hart en nieren.
Een verzetje/relletje hier en daar is altijd leuk.
Psv'ers / Feyenoorders pesten is altijd leuk.
Maar dit soort rotzooi vind ik zelfs een beetje te laag
You know what i do when i do what i do.
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win youre still retarded."
  zaterdag 10 april 2010 @ 23:14:53 #5
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_80173225
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef JackyWalker het volgende:

[..]

Akkoord, ik ben Ajaxied in hart en nieren.
Een verzetje/relletje hier en daar is altijd leuk.
Psv'ers / Feyenoorders pesten is altijd leuk.
Maar dit soort rotzooi vind ik zelfs een beetje te laag
Nee , dit gaat helemaal nergens over inderdaad , belachelijk.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  zondag 11 april 2010 @ 01:01:20 #6
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_80176163
quote:
Op zaterdag 10 april 2010 23:03 schreef JackyWalker het volgende:

[..]

Akkoord, ik ben Ajaxied in hart en nieren.
Een verzetje/relletje hier en daar is altijd leuk.
Psv'ers / Feyenoorders pesten is altijd leuk.
Maar dit soort rotzooi vind ik zelfs een beetje te laag
Moet met een C, meneer de 'in hart en nieren.'
Dit, dus.
  zondag 11 april 2010 @ 01:24:37 #7
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_80176591
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Moet met een C, meneer de 'in hart en nieren.'
Pwned
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zondag 11 april 2010 @ 01:28:58 #8
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_80176650
Te triest dit......
.
  zondag 11 april 2010 @ 02:49:47 #9
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_80177414
Ik snap geen tyfus van die tekst, heb ik te veel bier op of zijn ajacieden gewoon dom?
  zondag 11 april 2010 @ 04:39:18 #10
291933 JackyWalker
you what? you what?!
pi_80177829
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Moet met een C, meneer de 'in hart en nieren.'
Taaluniversum;
Vraag

Wordt een speler van de Amsterdamse voetbalclub Ajax een Ajaxied of een Ajacied genoemd?
Antwoord

Correct is Ajacied. Het meervoud luidt Ajacieden.
Toelichting

Het achtervoegsel -ied wordt in het Nederlands alleen gebruikt om persoonsnamen af te leiden van enkele (sport)verenigingen die de naam van een figuur uit de Griekse mythologie dragen. Van de naam van de Amsterdamse voetbalclub Ajax, oorspronkelijk een held uit de Griekse mythologie, is Ajacied afgeleid.

In enkele gevallen bestaat de vorm op -ied naast een vorm op -ide: Heraclieden zijn spelers van de voetbalclub Heracles en heracliden zijn de afstammelingen van de Griekse god Heracles; Nereïeden zijn leden van de Amsterdamse studentenroeivereniging Nereus en onder de naam nereïden staan de 50 dochters bekend van de Griekse zeegod Nereus, die als waternimfen in de klassieke mythologie optreden. Meer voorbeelden van Nederlandse persoonsnamen op -ied zijn ons overigens niet bekend.

Ajax is de Latijnse vorm van de Griekse naam Aias. Net als een aantal andere Latijnse naamwoorden die eindigen op x, wordt deze x in de verbogen vormen vervangen door een c: de tweede naamval luidt bijvoorbeeld Ajacis (vgl. pax - pacis; lux - lucis enz.). Analoog aan deze vormen wordt de afleiding Ajacied met een c gespeld. Het is ons niet duidelijk waarom deze c meestal als [ks] en niet als [s] wordt uitgesproken.
Bijzonderheid

Het Witte Boekje (2006) spelt zowel Ajacied als Ajaxied. Alleen Ajacied is officieel.


Meneer de "wou corrigeren, maar helaas"



[ Bericht 0% gewijzigd door JackyWalker op 11-04-2010 04:47:35 ]
You know what i do when i do what i do.
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win youre still retarded."
  zondag 11 april 2010 @ 04:39:47 #11
291933 JackyWalker
you what? you what?!
pi_80177831
quote:
Op zondag 11 april 2010 01:24 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Pwned
fail

+ mijn posts zijn een stuk interessanter
-win

EPIC PWND OWNAGE WTFBBQROFLCOPTER

[ Bericht 5% gewijzigd door JackyWalker op 11-04-2010 04:47:47 ]
You know what i do when i do what i do.
"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win youre still retarded."
pi_80178392
quote:
Fansite Ajax: Tijdens bekerfinale moet die kankerstad weer plat


AMSTERDAM - De aanloop naar de bekerfinale in Rotterdam wordt met de dag grimmiger. Voorlopig dieptepunt in de uiterst moeizame weg naar de eindstrijd om de KNVB-beker op 25 april in de Rotterdamse Kuip is een 'actie' op een website die enkele fanatieke supportersgroepen van Ajax verenigt. De website afca.nl opent sinds zaterdag met een paginagrote verwijzing naar het bombardement van 1940 op Rotterdam.
De actie van de fansite, die oproept 'op 25-04-2010 die kankerstad weer helemaal plat te krijgen', krijgt een vervolg op een van de binnenpagina's. Daar wordt een oproep gedaan om elke 'kakkerlak' - de bijnaam voor een aanhanger van Feyenoord - die in Amsterdam een kaartje voor de bekerfinale probeert te bemachtigen 'meteen in elkaar te meppen en blijven meppen tot hij of zij niet meer opstaat'.

[img]http://www.ad.nl/static/FOTO/pe/15/0/6/media_xl_127296.jpg?20100410233500[/img]

Volgens de website hebben Feyenoord-fans onlangs opgeroepen om zijn of haar ticket veilig te stellen door in Amsterdam bij de sigarenboer langs te gaan. Daar zou - in tegenstelling tot Rotterdam - geen rij staan en zou iedere fan die op tijd aanwezig is, meer kans hebben op een kaartje.

Zaterdag gingen de laatste 8.600 kaarten voor Feyenoord-supporters in de verkoop, nadat eerder al 1.400 voorrangskaarten werden verkocht voor uitkaarthouders. De duizenden plaatsbewijzen waren binnen het kwartier uitverkocht, meldde de Rotterdamse club op zijn website.

Saillant detail is overigens dat Peter R. de Vries, seizoenskaarthouder en bekend Ajax-supporter, sinds augustus van het vorig jaar regelmatig columns schrijft op de website.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)stad-weer-plat.dhtml
pi_80178404
Lijkt me nou geen goede officiele ajax fan site?
  zondag 11 april 2010 @ 09:01:43 #14
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_80178425
vind rivaliteit altijd wel leuk, maar dit is echt een megakansloze actie als je het mij vraagt
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_80178426
http://www.afca.nl/


leuk plaatje als je die site op gaat
  zondag 11 april 2010 @ 09:02:29 #16
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_80178430
getuigd toch wel weer wat een stelletje hersenloze het zijn
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_80178443
gezellig! Voetbal!
  zondag 11 april 2010 @ 09:08:07 #19
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_80178460
wedden dan zijn er nog echt mongolen die elke primera langs gaan zoeken voor scf supporters
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_80178471
quote:
Op zondag 11 april 2010 09:01 schreef ANTI-ALLES het volgende:
http://www.afca.nl/


leuk plaatje als je die site op gaat


Dit meen je niet


Stelling: harde kern voetbalsupporters is te dom om te schijten
*verwijderd door Admin*
pi_80178507
quote:
Saillant detail is overigens dat Peter R. de Vries, seizoenskaarthouder en bekend Ajax-supporter, sinds augustus van het vorig jaar regelmatig columns schrijft op de website.
tuig
  zondag 11 april 2010 @ 09:15:01 #22
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_80178515
Triest. Ik vind het echt zo kansloos. Iemand zou die site eens moeten hacken en er een goatse opzetten met het ajax logo in de anus.

Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  Boks-Chick zondag 11 april 2010 @ 09:19:03 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80178546
ik ben een heule echte ajacied, maar dit slaat absoluut nergens op. Way over the top dit
Misselijk.
lolwut
pi_80178550
Ik snap dit dus echt niet:
quote:
Kakkerlakkenjacht in AMSTERDAM

Vandaag is officieel de kakkerlakkenjacht in Amsterdam geopend. Om 9 uur zaterdagochtend begint de voorverkoop voor de kakkerlakken voor de bekerfinale in rotterdam. Kakkerlakken gijssie heeft het startsein onlangs gegeven door met zijn dwaze kop drie dagen voor aanvang van de verkoop weer zijn media geilheid te laten zien.

De kans is redelijk groot dat diverse kakkerlakken morgen gaan proberen om kaartjes voor de bekerfinale in Amsterdam te halen, want waar weet je eigenlijk bijna zeker dat je NIET in de rij hoeft te staan voor dat matig presterende cluppie van je? Juist, in Amsterdam!

Vanaf 9 uur is de kakkerlakkenjacht dus officieel geopend. En om het jullie makkelijk te maken hieronder wat tips:

- Speur goed rond in de omgeving van een Primera.
- Alles dat stinkt en onverstaanbaar praat is een kakkerlak.
- De kakkerlak kijkt schichtig om zich heen in de hoop niet herkend te worden.

Hoe te handelen bij het spotten van één of meerdere kakkerlakken:

- Meteen er boven op meppen en door blijven meppen tot ze niet meer opstaan.

Wij wensen jullie veel succes!
Ik ben al van kleins af aan een supporter van Ajax, in de zin van dat ik hoop dat ze winnen, maar dit soort teksten snap ik gewoon niet.
  Boks-Chick zondag 11 april 2010 @ 09:20:31 #25
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_80178560
quote:
Op zondag 11 april 2010 09:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ik snap dit dus echt niet:
[..]

Ik ben al van kleins af aan een supporter van Ajax, in de zin van dat ik hoop dat ze winnen, maar dit soort teksten snap ik gewoon niet.
Helemaal met je eens. Dit slaat zo nergens op en is zo respectloos. En dan niet zo zeer naar de Feyenoorders, maar naar het stuk geschiedenis en de gewezen ellende waar ze naar verwijzen. Echt misselijk
lolwut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')