abonnement Unibet Coolblue
pi_79997565
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb zelf 3 Apples, wel even lezen .

De gebruiker merkt weinig van die omzetting hoor, office en MSN worden er niet sneller van . Ik zeg niet dat het niet goed is, integendeel, maar het is voor de gemiddelde gebruiker geen reden om van 10.5 naar 10.6 over te stappen .
Vandaar dat -ie ook maar drie tientjes kost, Einstein. Daarnaast: http://www.macworld.com/a(...)leopard_changes.html . Dat jij ze niet gebruikt wil niet zeggen dat het geen handige features zijn gezien het prijspeil.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:26:18 #227
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_79997593
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik heb zelf 3 Apples, wel even lezen .

De gebruiker merkt weinig van die omzetting hoor, office en MSN worden er niet veel sneller van . Ik zeg niet dat het niet goed is, integendeel, maar het is voor de gemiddelde gebruiker geen reden om van 10.5 naar 10.6 over te stappen .
Ja, en daarom kun je ook nog wel op de PPC blijven werken.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:26:51 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79997619
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:25 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Vandaar dat -ie ook maar drie tientjes kost, Einstein. Daarnaast: http://www.macworld.com/a(...)leopard_changes.html . Dat jij ze niet gebruikt wil niet zeggen dat het geen handige features zijn gezien het prijspeil.
je zit echt schuimbekkend achter je computertje he? Zoek eens hulp tegen je frustraties...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:27:33 #229
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79997646
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Ja, en daarom kun je ook nog wel op de PPC blijven werken.
En waarom niet? Waarom zou je perse naar Intel moeten dan? PPC met OSX 10.5 werkt prima voor de meeste huis tuin en keuken gebruiker hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_79997647
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]

je zit echt schuimbekkend achter je computertje he? Zoek eens hulp tegen je frustraties...
Jij hebt echt geen argumenten he?
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:28:14 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79997676
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Jij hebt echt geen argumenten he?
Jij ook niet, slechts scheldwoorden, ik heb tig jaar forum-ervaring achter me, jij een zooitje frusti-posts..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_79997758
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

ik heb tig jaar forum-ervaring achter me
Hahahahahahaha. .
Geweldig. Om in te lijsten.

Maar goed. Je lult dus aangezien je niet kunt bewijzen dat Windows topics door Apple aanhangers stelselmatig verneukt worden, je lult omdat je beweert dat SL geen nieuwe features zou hebben en slechts een service pack zou zijn én je lult omdat je zgn. de alwetende forum god zou zijn.

.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:30:19 #233
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_79997764
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En waarom niet? Waarom zou je perse naar Intel moeten dan? PPC met OSX 10.5 werkt prima voor de meeste huis tuin en keuken gebruiker hoor .
Da's echt het meest domme redeneren ooit. Er is een bijna complete rewrite van de onderliggende code uitgevoerd (Finder in Cocoa, GCD, OpenCL, hybride kernel) en dat noem jij ten eerste (wel met lichtelijk overdrijven) een SP en dan geen meerwaarde voor de HTK-gebruiker? Wat is dan de meerwaarde van de zogenaamde upgradebaarheid wat bij Apple niet kan, voor de HTK-gebruiker van PC's?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:32:44 #234
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79997869
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En waarom niet? Waarom zou je perse naar Intel moeten dan? PPC met OSX 10.5 werkt prima voor de meeste huis tuin en keuken gebruiker hoor .
Dat bedoel ik, volgens diezelfde logica kan ieder argument over upgradability en dergelijke ook direct de prullebak in natuurlijk.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:33:19 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79997899
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:30 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Da's echt het meest domme redeneren ooit. Er is een bijna complete rewrite van de onderliggende code uitgevoerd (Finder in Cocoa, GCD, OpenCL, hybride kernel) en dat noem jij ten eerste (wel met lichtelijk overdrijven) een SP en dan geen meerwaarde voor de HTK-gebruiker? Wat is dan de meerwaarde van de zogenaamde upgradebaarheid wat bij Apple niet kan, voor de HTK-gebruiker van PC's?
Ik zeg niet dat het geen nut heeft, ik zeg alleen dat je niet perse hoeft te upgraden om je dagelijkse dingen te kunnen BLIJVEN doen, dat geldt overigens net zogoed voor Windows hoor .

En JUIST al die prachtige termen die je gebruikt, hoeveel procent van de gebruikers heeft daar ooit van gehoord?

Waarom moet een gewone user die een prima werkende PPC OSX bak op 10.5 heeft waar ie alles op kan naar 10.6 upgraden dan? Omdat finder in cocoa draait?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:35:54 #236
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_79997999
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:33 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het geen nut heeft, ik zeg alleen dat je niet perse hoeft te upgraden om je dagelijkse dingen te kunnen BLIJVEN doen, dat geldt overigens net zogoed voor Windows hoor .

En JUIST al die prachtige termen die je gebruikt, hoeveel procent van de gebruikers heeft daar ooit van gehoord?

Waarom moet een gewone user die een prima werkende PPC OSX bak op 10.5 heeft waar ie alles op kan naar 10.6 upgraden dan? Omdat finder in cocoa draait?
Work-a-bility. Zegt je dat iets? Ik zeg niet dat er met PPC niet is te werken, ik heb zelf ook een P!!!-bakje als fileserver draaien hier. Niets mis mee. Maar PPC is op z'n jongst al vijf jaar oud. Vijf jaar. Met 10.5 als laatste. Significante snelheidswinsten zegt de meeste gebruikers wel wat. Iets met opstarten en standby?
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_79998026
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Work-a-bility. Zegt je dat iets? Ik zeg niet dat er met PPC niet is te werken, ik heb zelf ook een P!!!-bakje als fileserver draaien hier. Niets mis mee. Maar PPC is op z'n jongst al vijf jaar oud. Vijf jaar. Met 10.5 als laatste. Significante snelheidswinsten zegt de meeste gebruikers wel wat. Iets met opstarten en standby?
Plus dat steeds minder software als Universal Binary (en dus Intel only) wordt uitgebracht. Maar goed, dat zal wel weer zoiets zijn waar niemand wat aan heeft volgens Heatwave. .
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:38:39 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79998115
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:35 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Work-a-bility. Zegt je dat iets? Ik zeg niet dat er met PPC niet is te werken, ik heb zelf ook een P!!!-bakje als fileserver draaien hier. Niets mis mee. Maar PPC is op z'n jongst al vijf jaar oud. Vijf jaar. Met 10.5 als laatste. Significante snelheidswinsten zegt de meeste gebruikers wel wat. Iets met opstarten en standby?
Vind het wel meevallen qua performance. Natuurlijk is nieuwer beter, maar dat is voor heel veel mensen ook niet haalbaar om elke keer weer te upgraden .

Een PPC op 2Ghz met 2GB ram is rap zat hoor .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:39:29 #239
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_79998142
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen qua performance. Natuurlijk is nieuwer beter, maar dat is voor heel veel mensen ook niet haalbaar om elke keer weer te upgraden .

Een PPC op 2Ghz met 2GB ram is rap zat hoor .
Wat is je iMac voor een versie? Ook PPC? Ga voor de lol eens een keer werken met een Intel-versie.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:40:02 #240
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79998165
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:38 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een PPC op 2Ghz met 2GB ram is rap zat hoor .
Dus het argument dat Apple te traag is kan ook wel de prullebak in? Gaat lekker zo
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:40:27 #241
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79998184
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:39 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Wat is je iMac voor een versie? Ook PPC? Ga voor de lol eens een keer werken met een Intel-versie.
nee, C2D, maar er staan hier op het werk nog wel een paar PPCtjes, en die voldoen echt nog prima voor een beetje mailen en internetten, maar die moeten we toch maar vervangen dus? .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_79998262
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dus het argument dat Apple te traag is kan ook wel de prullebak in? Gaat lekker zo
Kennelijk maakt Apple zeer houdbare hardware die ook na 5 jaar nog prima bruikbaar is! Prima investering lijkt me!
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:43:29 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79998303
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dus het argument dat Apple te traag is kan ook wel de prullebak in? Gaat lekker zo
Zeg, beticht mij eens niet van ongefundeerd Applebashen elke keer. ik beweer nergens dat Apple traag is.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:43:37 #244
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_79998312
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

nee, C2D, maar er staan hier op het werk nog wel een paar PPCtjes, en die voldoen echt nog prima voor een beetje mailen en internetten, maar die moeten we toch maar vervangen dus? .
Nee, dat zeg ik totaal niet. Je begrijpt mij niet.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_79998350
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:42 schreef KingOfMars het volgende:

Kennelijk maakt Apple zeer houdbare hardware die ook na 5 jaar nog prima bruikbaar is! Prima investering lijkt me!
De gemiddelde gebruiker (mailen, internetten, wat foto's opslaan en bekijken) kan prima uit de voeten met 5 jaar oude hardware, welk OS er ook op staat.
En dat is nog even naast het feit dat Apple tegenwoordig met zijn PC's meer een rebadger is dan hardwareproducent.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:46:00 #246
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_79998420
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zeg, beticht mij eens niet van ongefundeerd Applebashen elke keer. ik beweer nergens dat Apple traag is.
Doe ik ook niet, ik trek het alleen even door voor degene die dat wel doen
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:49:03 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_79998563
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:43 schreef WillFerrell het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik totaal niet. Je begrijpt mij niet.
Ik snap je prima, je hoeft mij niet te vertellen dat een Intel-mac velen malen beter presteert dan een PPC. Mijn Quadcore W7 64Bits is ook sneller dan mijn oude P4 bak .

Alleen als je alleen een beetje wil mailen en internetten kan je prima met een P4/PPC uit de voeten .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 6 april 2010 @ 11:58:20 #248
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_79998916
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 11:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap je prima, je hoeft mij niet te vertellen dat een Intel-mac velen malen beter presteert dan een PPC. Mijn Quadcore W7 64Bits is ook sneller dan mijn oude P4 bak .

Alleen als je alleen een beetje wil mailen en internetten kan je prima met een P4/PPC uit de voeten .
Geen idee, maar gaat 720p Flash (iets wat op YouTube zeker niet ongebruikelijk is) vloeiend? Op mijn oudere MacBook 4,1 is dit soms al kut.
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_79999243
gvd waar blijft die nieuwe notebook lijn van ze, over een maand begint m'n buitenlandstage dus ik dacht ik regel een nieuwe mb pro voordat ik vertrek... en een paar maanden geleden dacht ik nog "nou tegen die tijd hebben ze wel nieuwe, ze zijn nu al over hun half jaar heen".

1 ding is zeker: een model van praktisch een jaar oud koop ik niet.


Zo, toch nog een terechte klacht in dit topic
quote:
Op maandag 5 april 2010 15:24 schreef Jahr00n het volgende:
Ik heb een nieuwe MBP nodig, waar blijven die nieuwe modellen? Ik wacht nu al te lang en heb geen zin om een jaar oude hardware te kopen.
[..]

Schiet eens op.
en deze natuurlijk
  dinsdag 6 april 2010 @ 12:52:38 #250
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_80001057
WillFerrell: "I'M A MAC WARRIOR!"
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')