Ik heb niet zoveel cd's dus geen noodzaak om ze te sorterenquote:Op maandag 5 april 2010 12:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Alfabetisch gerangschikt!
Ik heb ze op genre staan. En jullie?
quote:Op maandag 5 april 2010 12:53 schreef alors het volgende:
Hier is op youtube zo'n hele kansloze parodie op gemaakt door veel te dikke mannenDie springen altijd weer voor mijn netvlies als ik dit nummer hoor...
Tja, autobiografisch was wat lastig door gaten in m'n geheugen. Anders had ik dat gedaan.quote:Op maandag 5 april 2010 12:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ze in principe ook alfabetisch gerangschikt, maar wordt weer es tijd om dat helemáál in orde te maken... met bijna 2.000 cd's kost dat wat tijdquote:Op maandag 5 april 2010 12:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Vanwege ouderdom?quote:Op maandag 5 april 2010 12:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, autobiografisch was wat lastig door gaten in m'n geheugen. Anders had ik dat gedaan.
Vast. Maar hé, hoe moet ik nou onthouden of ik eerst Dookie en toen Smash heb gekocht of andersom? Of was toch Ribbed m'n eerste punk-cd? Kom op zeg. 1994. De tering.quote:
Ik had dat bij jou eigenlijk wel verwachtquote:Op maandag 5 april 2010 13:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vast. Maar hé, hoe moet ik nou onthouden of ik eerst Dookie en toen Smash heb gekocht of andersom? Of was toch Ribbed m'n eerste punk-cd? Kom op zeg. 1994. De tering.
ik ook niet, volgens mij wil hij graag radiocolumnist worden, maar dan mag ie echt wel even aan zijn accent gaan werkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |