abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 29 maart 2010 @ 20:38:50 #76
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79721508
't Is dat ik op vrijdagochtend steeds iets te doen heb, anders ging ik gewoon behalve naar allebei de Den Haag Draagkringen ook naar De Lier
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79721614
Overmorgen komen Ko en ik lekker kneuteren in de Vruchtenbuurt in Den Haag!
Kom ook gezellig meekneuteren, Huup. Met Amelie!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_79722444
Ik kom ook Ik voel me niet echt lekker maar ik hoop dat ik het red.
  maandag 29 maart 2010 @ 23:53:46 #79
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_79731563
Tex, wat een mooie doek! De eerste doek die ik echt mooi vind!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_79732780
Gave doek Tex, ik heb een zwak voor paars en roze

Hoe gaat zo'n draagkring er eigenlijk aan toe?

Ik heb gisteren de Didy Ellipsen Aida besteld Helaas is hij naar mijn oude adres in Delft verstuurd
  dinsdag 30 maart 2010 @ 07:11:59 #81
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79734859
Texelonia, wat een móóie!

Stef is op het moment ook ziek en ik heb het neusverkoudheids-gedeelte van hem overgenomen, maar ik ben nog wel van plan morgen te komen. Is het raar om eventueel zonder kind te komen en alleen doeken mee te nemen?

Heb zondag voor het eerst geoefend met de didymos, maar dat ging niet zo soepel. Ik knoop te los denk ik, ik moest Stef vasthouden als hij al geknoopt zat en daarna ging hij heel hard huilen (maar dat kwam omdat hij ziek bleek te zijn).

En Huup, kom ook!!
3!
  dinsdag 30 maart 2010 @ 08:47:23 #82
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_79735680
Tex, die is prachtig!!!

Ik kom hier trouwens niet verder dan de FWCC, al meerdere knopen geprobeerd, maar ik vind ze geen van allen fijn, het voelt niet stevig genoeg(kanguru), of ik krijg last van drukpunten (FCC), of Elyas vindt het niet fijn (ruck of FCC). Ligt dat aan de doeksoort (hopp antigua) of moet ik oefenen? Met de tricot lukte wel meerdere knoopmethodes, maar Elyas vindt de tricotslen niet zo prettig, hij houdt duidelijk van strak om zich heen.
pi_79735693
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 00:34 schreef octopussy het volgende:
Gave doek Tex, ik heb een zwak voor paars en roze

Hoe gaat zo'n draagkring er eigenlijk aan toe?

Ik heb gisteren de Didy Ellipsen Aida besteld Helaas is hij naar mijn oude adres in Delft verstuurd
We dansen in ons nakie om een stapel brandende doeken heen en zingen cumbyah.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:01:02 #84
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79735866
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 08:48 schreef Ticootje het volgende:
een stapel brandende doeken
Zeg eens niet zulke enge dingen! Als het nou brandende BB's waren...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_79735893
Dat naakte klinkt verder prima he Tex
pi_79735925
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:01 schreef texelonia het volgende:

[..]

Zeg eens niet zulke enge dingen! Als het nou brandende BB's waren...
Het rtl nieuws maakt daar ook geen onderscheid tussen
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:20:20 #87
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79736204
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:02 schreef Pvoesss het volgende:
Dat naakte klinkt verder prima he Tex
Ik kom woensdag toch niet, dus leef jullie uit zou ik zeggen
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:28:00 #88
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79736357
Ja, maar, nu durf ik helemaal niet meer naar zo'n draagmeet.

Vertel me aub dat jullie:
1. Allemaal geitenwollensokken dragen en dat dat sowieso verplicht is;
2. Iedereen minstens 10 draagdoeken mee moet nemen;
3. Je op z'n minst 1 kindje mee moet nemen;
4. Je elke draagkringmeet álle bestaande knopen moet kunnen demonstreren omdat jullie anders het draagdoek-insigne afpakken;

Toch? Toch?
Als er niet op alles bevestigend geantwoord wordt moet ik ook een keer komen! Echt!
A grand adventure has begun.
pi_79736390
Haha Keshet!

Dat is alleen voor meets, niet voor de kringen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:33:33 #90
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79736450
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:30 schreef Ticootje het volgende:
Haha Keshet!

Dat is alleen voor meets, niet voor de kringen...
Bij de kring wordt het lijstje aangevuld met in een kringetje staan, elkaars hand vasthouden, rondjes draaien om ' de draagster van de week' en dan het draag-aanmoedingslied zingen?

Maar serieus, ik weet ook niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen, net als Inca.

Laat ik het zo zeggen:
Kan ik er zo naar binnen wandelen met m'n draagdoek, mijn halfslachtige poging om het knopen te leren van YouTube en al mijn vragen?
En krijg ik dan ook nog koffie met een koekje?
A grand adventure has begun.
pi_79736490
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:33 schreef Keshet het volgende:

[..]

Bij de kring wordt het lijstje aangevuld met in een kringetje staan, elkaars hand vasthouden, rondjes draaien om ' de draagster van de week' en dan het draag-aanmoedingslied zingen?

Maar serieus, ik weet ook niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen, net als Inca.

Laat ik het zo zeggen:
Kan ik er zo naar binnen wandelen met m'n draagdoek, mijn halfslachtige poging om het knopen te leren van YouTube en al mijn vragen?
En krijg ik dan ook nog koffie met een koekje?
Juist, of zonder doek er is altijd wel een doek die iemand je kan lenen om even te oefenen. Dames hebben ook misschien wel een draagpop bij zich, dan kun je het een beetje in het echie proberen, zonder dat het erg is als het mis gaat. Liever een pop dan je kind.

En je kunt even voelen aan andere doeken om je verslaving te voeden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 09:38:42 #92
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_79736550
Kijk, dat klinkt goed! Ik kom binnenkort wel eens binnenwandelen denk ik!
In Rotterdam is er nog geen kring als ik het goed heb?

Mijn verslaving heeft even geen honger meer, ik heb al 4 doeken gekocht.
A grand adventure has begun.
pi_79736738
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:38 schreef Keshet het volgende:
Kijk, dat klinkt goed! Ik kom binnenkort wel eens binnenwandelen denk ik!
In Rotterdam is er nog geen kring als ik het goed heb?

Mijn verslaving heeft even geen honger meer, ik heb al 4 doeken gekocht.
Wacht maar
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 30 maart 2010 @ 10:28:00 #94
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_79737829
Zieke kindjes hebben ook zo hun voordelen. Ze is in slaap gevallen in de doek Dat doet ze bijna nooit meer
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 12:06:13 #95
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_79740944
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:33 schreef Keshet het volgende:

[..]

Maar serieus, ik weet ook niet zo goed wat ik me er bij voor moet stellen, net als Inca.

Laat ik het zo zeggen:
Kan ik er zo naar binnen wandelen met m'n draagdoek, mijn halfslachtige poging om het knopen te leren van YouTube en al mijn vragen?
En krijg ik dan ook nog koffie met een koekje?
Ja
Het is laagdrempelig, en er valt altijd wel iets te kletsen, leren of uit te proberen. Dus of je nou met vragen komt of alleen om doekkies te kijken, het is altijd goed. En als je interesse hebt om een bepaalde doek of drager uit te proberen kun je dat van te voren even aangeven, grote kans dat iemand er een mee kan nemen voor je. Ik neem altijd een draagpop mee, dus je hoeft je eigen kind niet aan uitproberen te wagen als je dat eng vindt.
maar als je het graag wat meer sekteachtig hebt wil ik volgende keer best een blauwe soepjurk aandoen en een secret handshake met je afspreken hoor
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_79743206
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:06 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ja
Het is laagdrempelig, en er valt altijd wel iets te kletsen, leren of uit te proberen. Dus of je nou met vragen komt of alleen om doekkies te kijken, het is altijd goed. En als je interesse hebt om een bepaalde doek of drager uit te proberen kun je dat van te voren even aangeven, grote kans dat iemand er een mee kan nemen voor je. Ik neem altijd een draagpop mee, dus je hoeft je eigen kind niet aan uitproberen te wagen als je dat eng vindt.
maar als je het graag wat meer sekteachtig hebt wil ik volgende keer best een blauwe soepjurk aandoen en een secret handshake met je afspreken hoor

Of gewoon alleen een paar draagdoeken omknopen

Klinkt wel gezellig zo'n draagkring

Ik heb net een kangoeroe voor het eerst geknoopt Vind alleen het draaien van de schouderbanden een beetje lastig mijn nek, wat doe je
pi_79743710
Hey, hier ook net voor het eerst kangoeroe geknoopt.
Was nog even prutsen om hem strak genoeg te krijgen op de bovenste rail maar hij heeft heerlijk liggen pitten

En ik had bij de 4,2 een heleboel doek over op deze manier dus misschien is het tijd voor een shortie?
  dinsdag 30 maart 2010 @ 20:41:39 #98
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_79761598
Boehoe! Jullie raden het nooit.. Wéér een 'meet' die ik af moet zeggen ivm ziekte Het lijkt wel alsof ik smoesjes verzin ofzo, dikke bluh, maar ik lig dus nu in bed bij te komen van een koortsaanval.. Ik doe jullie deze griep dus écht niet aan, hij is zo naar! Dat wordt dan de volgende draagmeet in d vruchtenbuurt denk ik.

Oeke, nóg meer boehoe, nu had ik me dubbel verheugd op de knuffeluitwissel.. Zal ik binnenkort een keer naar jou toe komen om het dan écht waar te maken?
3!
pi_79762848
Boehoehoe ook.... Morgen gaat waarschijnlijk niet lukken. Mette vandaag eerder op KDV opgehaald, hele dag ontroostbaar, haar billetjes zijn helemaal kapot gewoon met wondjes zo zielig
Blijf morgen denk ik thuis, kan ze lekker luchten met haar billetjes, hopelijk heelt het dan wat sneller.

Ik baal er echt heel erg van, wil al zolang een keertje naar de Draagkring...
Sorry Oeke, kan je de Beco niet uitproberen..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 30 maart 2010 @ 21:43:44 #100
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79765131
Ik neem mijn Beco wel mee, om het leed een heel klein beetje te verzachten
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')