abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:17:47 #1
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79628696
Hier verder :
quote:
K1-vechter Badr Hari verdacht van zware mishandeling.

De Amsterdamse K1-vechter Badr Hari wordt verdacht van betrokkenheid bij de zeer ernstige mishandeling van een portier.

In de nacht van vrijdag 19 op zaterdag 20 februari zou Hari samen met drie andere mannen een portier van Club Blinq op het Kleine Gartmanplantsoen zeer ernstig hebben mishandeld.
De 33-jarige portier weigerde de vier de toegang tot de club omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.

Volgens de politie zijn er die avond geen beveiligingsbeelden gemaakt. De portier heeft geen aangifte gedaan. De politie en het Openbaar Ministerie zoeken nog getuigen.
De 25-jarige Hari werd in 2006 al eens veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager betrokken was geraakt bij een burenruzie. In Het Parool zei hij daar later over: "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."

Eerder deze maand werd Hari nog door het Marokkaans Olympisch Comité gepolst over deelname aan de Olympische Spelen in 2012 in Londen.
Laatste drie reacties in het eerste deel:
quote:
Dus als het zo'n portier is geweest die dacht effe de stoere henkie uit te hangen zoals bij andere jochies, heeft hij het helemaal verdiend.
(Chadi)
quote:
En die taxichauffeur had ook gelijk, want sommige klanten verdienen het echt omdat ze de stoere henkie uithangen. Dus het is geoorloofd om iedereen even halfdood te meppen als ze in jouw ogen de 'stoere henkie' uithangen...



kutmentaliteit
(teenwolf)
quote:
En daar is juist niets van bekend en zelf dan is het nog onzin om het verdiend te noemen dat hij door meerdere mensen half dood is getrapt.
(Theoria_Colorum)
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  vrijdag 26 maart 2010 @ 22:20:04 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_79628795
quote:
e 25-jarige Hari werd in 2006 al eens veroordeeld voor mishandeling, nadat hij met zijn manager betrokken was geraakt bij een burenruzie. In Het Parool zei hij daar later over: "Ik heb wel een fout gemaakt toen ik was betrokken bij die vechtpartij waar ik voor heb gezeten. Dat zal ook niet meer gebeuren. Ik kan gewoon te veel verliezen door nog zo'n misstap, snap je? Een partij missen, betekent groot geld missen. Dat wil ik niet."
Eigenlijk dus best een lieve jongen. Want als hij iemand helemaal verrot trapt dan mist hij "groot geld" en dat wil hij niet. Dus toch op een bepaalde manier een vorm van schuldgevoel.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_79629564
Nog niet uitgesproken over de mooie Badr.
Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:04:00 #4
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_79634904
Damn wat onsportief, gatverdamme.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_79639067
Een van de sensationeelste vechters van de K1, maar ook de een erg grote klootzaak zoals we in de finale tegen Bojanksy de vorige finale zagen.

Badr moet rekening houden dat hij een voorbeeld functie heeft.
pi_79639718
@teenwolf:

taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om mensen een knal te verkopen en er nu 1 krijgt.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:18:20 #7
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_79640225
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:57 schreef Chadi het volgende:
@teenwolf:

taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om mensen een knal te verkopen en er nu 1 krijgt.


Dus je gaat er bij voorbaat vanuit dat de portier het heeft verdiend om halfdood geslagen te worden? Ziek, echt een rotmentaliteit als ik het zo mag benadrukken.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 27 maart 2010 @ 12:23:10 #8
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_79640378
Ik heb nooit problemen gehad met uitsmijters en ze staan er ook niet om 'mensen een knal te verkopen', maargoed als dit serieus jou gedachte is, is het zinloos om verder te gaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
pi_79640464
Badr Hari is een bontkraagje die wel alleen kan vechten. Niks meer niks minder.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:32:38 #10
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_79647862
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:23 schreef DoimeN het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met uitsmijters en ze staan er ook niet om 'mensen een knal te verkopen', maargoed als dit serieus jou gedachte is, is het zinloos om verder te gaan.
Precies. Je bent dan zeer snel je beveiligerspas kwijt en dus ook je recht om je vak uit te oefenen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_79648794
badr hari schijnt dezelfde plastisch chirurg te bezoeken als een kennis van mij - voor botoxinjecties
Jusqu'ici tout va bien...
  Eindredactie Games zaterdag 27 maart 2010 @ 18:48:16 #12
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_79649959
Is er nou al wat meer bekend? Het laatste wat ik me herinner van het vorige topic is dat Hari zelf zegt onschuldig te zijn en dat zijn advocate (terecht) aangaf dat hij zich nog niet op het bureau heeft hoeven melden en dus niets van de politie gehoord heeft terwijl er wel allerhande nieuwsberichten worden losgelaten over zijn (al dan niet feitelijke) betrokkenheid.
quote:
De politie laat weten dat het naar aanleiding van het politiebericht van dinsdag een aantal bruikbare tips heeft binnengekregen. Ze wil nu eerst nog meer getuigen horen, voordat ze Hari naar het bureau laten komen.
Ja hoi, weet iemand of er een officiele procedure is voor dergelijke zaken? Het voorval was ergens medio februari, bovenstaand citaat dateert van woensdag jongstleden. Als iemand verdacht is is het dan niet gebruikelijk dat hij 'at the very least' uitgenodigd wordt op het politiebureau voor verhoor?

Ik vind het allemaal erg vaag, ik wil best geloven dat hij schuldig is maar alles spreekt elkaar tegen, zo ook die verklaring van de ooggetuige:
quote:
Camerabeelden terug gekeken, bleek dat de portier met een kolf op z`n gezicht is geslagen. Eerst dachten ze een boksbeugel maar bleek een kolf te zijn van een pistool.
Welke camerabeelden?

Ik beweer/pleit niet dat hij onschuldig is maar hetgeen de uiterst suggestieve TT doet vermoeden kan m.i. enkel ontaarden in 'just another' marokkanen bash-topic gebaseerd louter op aannames en vage verklaringen van medestanders.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_79650360
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:08 schreef Manono het volgende:
badr hari schijnt dezelfde plastisch chirurg te bezoeken als een kennis van mij - voor botoxinjecties
Wat een kneus op die leeftijd, nutteloos ook want de 35 zal hij wel niet halen
pi_79651093
Hij weet de sport veelvuldig in een goed daglicht te zetten... :
Ja en dus?
pi_79651445
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:57 schreef Chadi het volgende:
@teenwolf:

taxichauffeur erbij halen heeft geen zin pik. Het gaat hier om een portier die er staat om mensen een knal te verkopen en er nu 1 krijgt.
nee die portiers staan er om de boel gezellig te houden...
en ja soms heb je etters...
mijn altijd nuchtere zeer rustige en net geklede broertje kreeg woorden met een uitsmijter omdat die hem aanspraak op het duwen in de wachtrij.
zelfs toen die uitsmijter hem wou aanvallen deed die niks (en mijn broertje is beresterk).
uiteindelijk heb ik de uitsmijter op de grond gelegd en daarna politie erbij gehaald en een aanklacht ingediend.

die uitsmijter is nadien ook ontslagen (uit later gesprek met de andere uitsmijters bleek dat ze hem ook een aso vonden...).
uitsmijter was ook een noord-afrikaanse agresso

normaal heb je met uitsmijters echt geen problemen als je je maar normaal gedraagd.
en ja soms word ik ook geweigerd...tent vol of ik kom met mijn sneakers bij een te nette club, dan loop ik gewoon deurtje verder en probeer een uurtje later weer...

in de grote steden op de grote pleinen staan gewoon goede portiers en het zijn altijd de marokkanen die voor ellende zorgen en de grootste bek hebben...

helaas kwam badr hari deze uitsmijter niet tegen:
pi_79651516
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 19:39 schreef diananek het volgende:

normaal heb je met uitsmijters echt geen problemen als je je maar normaal gedraagd.

Dit is voor bepaalde personen een probleem....
Ja en dus?
pi_79651722
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 18:48 schreef 2dope het volgende:
Is er nou al wat meer bekend? Het laatste wat ik me herinner van het vorige topic is dat Hari zelf zegt onschuldig te zijn en dat zijn advocate (terecht) aangaf dat hij zich nog niet op het bureau heeft hoeven melden en dus niets van de politie gehoord heeft terwijl er wel allerhande nieuwsberichten worden losgelaten over zijn (al dan niet feitelijke) betrokkenheid.
[..]

Ja hoi, weet iemand of er een officiele procedure is voor dergelijke zaken? Het voorval was ergens medio februari, bovenstaand citaat dateert van woensdag jongstleden. Als iemand verdacht is is het dan niet gebruikelijk dat hij 'at the very least' uitgenodigd wordt op het politiebureau voor verhoor?

Ik vind het allemaal erg vaag, ik wil best geloven dat hij schuldig is maar alles spreekt elkaar tegen, zo ook die verklaring van de ooggetuige:
[..]

Welke camerabeelden?

Ik beweer/pleit niet dat hij onschuldig is maar hetgeen de uiterst suggestieve TT doet vermoeden kan m.i. enkel ontaarden in 'just another' marokkanen bash-topic gebaseerd louter op aannames en vage verklaringen van medestanders.



Marokkaan dus veel onzin Bekende Marokkaan nog meer Onzin.
pi_79653293
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef TeenWolf het volgende:

[..]



Dus je gaat er bij voorbaat vanuit dat de portier het heeft verdiend om halfdood geslagen te worden? Ziek, echt een rotmentaliteit als ik het zo mag benadrukken.
Hij staat daar om je te vertellen dat je er niet in komt omdat hij daar zin in heeft. En als je dan vraagt waarom gaat ie met zijn kop tegen die van jou aan staan en agressief doen. Zal die vast ook bij Badr gedaan hebben .. kedeng .. liggen bitch
pi_79653522
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij staat daar om je te vertellen dat je er niet in komt omdat hij daar zin in heeft. En als je dan vraagt waarom gaat ie met zijn kop tegen die van jou aan staan en agressief doen. Zal die vast ook bij Badr gedaan hebben .. kedeng .. liggen bitch
ja we hebben allemaal zulke goede ervaringen met marokkanen tijdens het uitgaan
pi_79653552
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:43 schreef diananek het volgende:

[..]

ja we hebben allemaal zulke goede ervaringen met marokkanen tijdens het uitgaan

Ik heb geen slechte ervaring wel met autochtonen en antilianen.

Maar daardoor ga ik geen Autochtonen en Antilianen haten.

Of daar constant op lopen zeiken.
pi_79653592
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:44 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Ik heb geen slechte ervaring wel met autochtonen en antilianen.

Maar daardoor ga ik geen Autochtonen en Antilianen haten.

Of daar constant op lopen zeiken.
prijs jezelf gelukkig...

ga eens met een sexy vriendin uit in een tent waar marokkanen lopen
pi_79653703
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:45 schreef diananek het volgende:

[..]

prijs jezelf gelukkig...

ga eens met een sexy vriendin uit in een tent waar marokkanen lopen



Ja doe ik regelmatig.
En ik heb nog nooit problemen gehad wel dat ze naar me vriendin fluiten of sissen (al doen anti`dat ook) maar ja wat wil je me vriendin is Hot.
pi_79653838
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 20:50 schreef MelbaToast het volgende:

[..]

Ja doe ik regelmatig.
En ik heb nog nooit problemen gehad wel dat ze naar me vriendin fluiten of sissen (al doen anti`dat ook) maar ja wat wil je me vriendin is Hot.



Diamonds Are a Girl's Best Friend.....
pi_79663087
Portiers in amsterdam zijn met enkele uitzonderingen redelijk netjes en niet agressief, 1 keer onterecht meppen en je bent je vergunning kwijt, ze kijken dus wel uit.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_80155881
kick, volgens mij is die teruggepakt toch?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')