abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 maart 2010 @ 19:41:39 #1
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_79222607
quote:
Leraar op examen: '-20 procent omdat je een loser bent'

* maandag 15 maart 2010, 14u15
* Bron: telegraph
* Auteur: mtm

Een Amerikaanse leraar moet vrezen voor zijn job nadat hij de commentaren 'loser' en '-20 procent omdat je een loser bent' op het examen van een 10-jaar oude leerlinge geschreven heeft.
ADHESE IMU (in artikel) - 2K - NIET VERWIJDEREN

Leraar Rex Roland schreef de sarcastische opmerking op het slechte examen van een van zijn studenten aan de Enka Middle School in Candler, in de Amerikaanse staat North Carolina. Het meisje haalde 20 op 100.

De leerkracht verdedigde zichzelf voor zijn commentaar door te zeggen dat hij probeerde om met die taal 'dichter bij de leerlingen' te komen door hun stijl en woordenschat over te nemen.

Roland, die al twaalf jaar les geeft aan de school, heeft zich ondertussen verontschuldigd bij de ouders van het meisje.

De moeder van het meisje, Patty Clement, beweerde dat haar dochter nu wel gepest wordt om de commentaar van de leerkracht en vraagt om zijn ontslag.

Oorspronkelijke tekst http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20100315_072
quote:
Leraar schrijft 'loser' op huistaak leerling
Een leraar uit Buncombe County in North Carolina heeft een erg aparte manier om zijn leerlingen punten te geven. Hij schreef op de huistaak van een 11-jarig meisje: "-20 procent omdat je een loser bent".

Patty Clement, de moeder van het meisje, reageert furieus. Haar dochter wordt nu ook gepest door haar medeleerlingen.

De directie van de school heeft eerder al eens een klacht gehad over het woordgebruik van de leraar. Hij zou zich nadien verontschuldigd hebben.

Andere ouders beweren dan weer dat de leraar “loser” enkel gebruikt als grap. Veel kinderen beschrijven hem als een “coole leraar, bij wie kinderen graag zitten”.

Oorspronkelijke tekst op http://www.hbvl.be/nieuws/in-de-rand/aid910711/leraar-schrijft-loser-op-huistaak-leerling.aspx#


Als het pubers waren en je schrijft zoiets op het werk van van een onruststoker met een grote bek, vind ik het nog wel kunnen, maar als je dit op het werk van een meisje van 10 of 11 gaat schrijven, dan ben je gewoon zelf een loser.

Ik post 2 artikelen vanwege de verschillen. In het ene artikel is ze 10 en in het andere 11 jaar. In het ene artikel ging het om een huistaak en in de andere om een examen. Een huistaak vind ik iets anders dan een examen. Ik snap ook niet waarom ze een meisje van 10 of 11 een studente noemen. Ze zit toch op de basisschool of niet?
Jesus hates you.
pi_79223197
filmpje:

http://news.yahoo.com/vid(...)assignments-18593231
quote:
Multiple media outlets reported that Buncombe County schools suspended Enka Middle School teacher Rex Roland on Monday. School officials say Roland must undergo "training in professional and ethical classroom behavior" before he returns.
Het meisje is trouwens 11 en de leraar krijgt 2 weken geen loon
Heeft inmiddels excuses aangeboden.

Wel erg grappig bericht, hoe meer je erover leest (zoek bijv. op teacher loser buncombe of rex roland), hoe meer verschillende berichten je ziet. Erg leuk dit eens zo te zien, vertrouw niet teveel op de media Deze site maakt er helemaal een mooi verhaal van:

http://freedomeden.blogspot.com/2010/03/rex-roland-loser.html

Leuke post verder, ik heb dit soort dingen weleens in mijn studie (informatiedienstverlening en informatiemanagent) gehad en dit is een schoolvoorbeeld van hoe de media kan werken.

[ Bericht 30% gewijzigd door willempjewever op 16-03-2010 19:59:53 ]
  dinsdag 16 maart 2010 @ 20:00:26 #3
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_79223539
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 19:41 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze een meisje van 10 of 11 een studente noemen. Ze zit toch op de basisschool of niet?
Omdat dat gewoon het Engelse woord voor leerling is.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:32:51 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_79228864
En een fucking sukkel
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:34:56 #5
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_79229021
quote:
Veel kinderen beschrijven hem als een “coole leraar, bij wie kinderen graag zitten”.
Laat me raden: omdat hij één kind ertussenuit pikt en voortdurend voor schut zet? Dat doet het wel goed in een klas ja.
pi_79229419
Idioot ook
pi_79229553


Retard alert! Retard alert!
standaarddrinker
pi_79231916
Als je een 2 haalt ben je natuurlijk ook een 'loser', de vraag is of dat inwrijven wel zo motiverend werk
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_79231981
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:43 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Retard alert! Retard alert!
Mr. Garrisson is tenminste consequent. Die zeikt gewoon iedereen af

On-topic: wat een droevig figuur die leraar. Hoorde vroeger zeker bij de onpopulaire leerlingen en probeert het nu recht te zetten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_79238219
Als dit de manier is waarop een leraar respect van leerlingen wil afdwingen, lijkt ontslag me inderdaad voor iedereen het beste.
pi_79243564
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 00:30 schreef Boldface het volgende:
Als dit de manier is waarop een leraar respect van leerlingen wil afdwingen, lijkt ontslag me inderdaad voor iedereen het beste.
Beter is het toch om de leerling naar het speciale onderwijs te sturen
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_79244728
Wat een popi jopi.
pi_79244886
Wel lekker dom dat die moeder er zo'n punt van gaat maken, dan maak je het alleen maar erger. Praat er over met andere ouders, ga klagen bij de ouderavond maar maak er niet zo'n groot drama van om het bij de landelijke pers te melden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')