abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:34:55 #251
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79284664
Ik zat te denken over MiB=Aaron en op zich zou het wat dingen verklaren.

* We weten van MiB/Flocke nog steeds zijn naam niet, deze wordt angstvallig geheim gehouden in de serie.
* Sinds het eerste seizoen wordt constant geroepen dat Aaron niet mag worden opgevoed door een ander dan Claire
* Aaron is opgevoed door Kate
* Claire is “evil” en verstrooid geworden doordat Aaron van haar is weggenomen en opgevoed door iemand anders
* MiB/Flocke verteld dat hij een beschadigd man is dankzij een verstrooide moeder.
* MiB/Flocke beschermt Claire en wil het beste voor haar (Claire niet verstrooid -> Aaron groeit op zonder issues?)
* MiB/Flocke neemt Kate in zijn groep op, terwijl ze hier niet echt voor gekozen heeft maar na de moorden in de tempel enigszins vanzelf in de groep rolde (Black Smoke vermoordde haar niet, terwijl ze niet Evil was zoals Claire en Sayid)
* MiB/Flocke zit op het strand met Kate en vertelt haar zijn verleden een beetje, dat doet hij niet zomaar. Misschien voelt hij een band met haar. (Stiefmoeder)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_79284683
Vind die Terry O'Quinn wel een baas hoor. Zie MIB totaal niet meer als John Locke, maar echt als smokey. Knap .
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:22 schreef frank010 het volgende:
Die gesloten deur he, ik hoop dat het walt is
maar ik denk dat het desmond is.

En mib is denk ik niet aaron, mib is de reden dat claire helemaal loco is (eerst kate der hand vasthouden, daarna proberen haar te knifen ), hij heb der "geinfecteerd" ofzo toch?

Anyway, mn mams kijkt het ook, die denkt dat jacob de slechte is en mib de goeie, en wat hij als argument gebruikt "They're protecting the island from me, while i only want to leave", denk ik toch van, mhua, misschien heb me moedah wel gelijk.
"moedah"
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 09:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik zat te denken over MiB=Aaron en op zich zou het wat dingen verklaren.

* We weten van MiB/Flocke nog steeds zijn naam niet, deze wordt angstvallig geheim gehouden in de serie.
* Sinds het eerste seizoen wordt constant geroepen dat Aaron niet mag worden opgevoed door een ander dan Claire
* Aaron is opgevoed door Kate
* Claire is “evil” en verstrooid geworden doordat Aaron van haar is weggenomen en opgevoed door iemand anders
* MiB/Flocke verteld dat hij een beschadigd man is dankzij een verstrooide moeder.
* MiB/Flocke beschermt Claire en wil het beste voor haar
* MiB/Flocke neemt Kate in zijn groep op, terwijl ze hier niet echt voor gekozen heeft maar na de moorden in de tempel enigszins vanzelf in de groep rolde (Black Smoke vermoordde haar niet, terwijl ze niet Evil was zoals Claire en Sayid)
* MiB/Flocke zit op het strand met Kate en vertelt haar zijn verleden een beetje, dat doet hij niet zomaar. Misschien voelt hij een band met haar. (Stiefmoeder)
Zou ik echt superstom vinden . En wat is Jacob dan?
Amen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 09:44:15 #253
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79284916
Charlie, het zoontje van Desmond en Penny? Geen flauw idee. Komen we nog wel achter neem ik aan
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_79285023
Maar dat vind ik echt zo'n begintheorie, toen men ook nog opperde dat Jack Jacob was. Zou het echt niet leuk vinden, ook omdat Aaron helemaal niet zo'n grote rol speelt in de serie.
Amen.
pi_79285296
quote:
Can someone tell me where you sign up for James Ford's job? If sleeping with a suspect's hot wife in order to plant a trace seemed a little over the top for you guys, that's because it WAS over the top. There was very little realism in this week's opening scene, and a whole lot of (intentionally?) bad acting. The entire Ava/con storyline had an overly rehearsed feel to it, right down to James calling "LaFleur" to shatter the illusion and bring in reality.

It would be easy to chalk this scene up as a simple introduction to James Ford the LA cop, but that's not even the half of it. Instead, we're whisked away to a world of awful detective cliches: a wondrous land of cool badges hanging from long chains, of Laker tickets and blind dates with fast, fiery red-headed women who despite being ridiculously hot can't seem to get a guy on their own.
Amen.
pi_79285366
Ja, daar ben ik het wel mee eens. Die beginscène was een beetje Prison Break-niveau.

Oh ja, er is natuurlijk 1 probleem met die Aaron = MIB theorie, Aaron is 3 jaar oud, MIB is een paar honderd jaar geleden geboren
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:05:16 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79285546
MiB is een paar honderd jaar oud, maar het is absoluut niet bekend wanneer hij is geboren natuurlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_79286541
Ben ik nou de enige die dit echt een saaie aflevering vond?
Ik kijk alleen nog omdat ik toch wel nieuwsgierig ben hoe het afloopt.
pi_79286560
Las trouwens perongeluk een interessante spoiler over de volgende aflevering...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:39 schreef DrowningMan het volgende:
Ben ik nou de enige die dit echt een saaie aflevering vond?
Ik kijk alleen nog omdat ik toch wel nieuwsgierig ben hoe het afloopt.
Nee hoor, als je het topic goed gelezen had weet je dat de meesten hier het niet zo bijzonder vonden . Vond het trouwens wel opvallend dat we Widmore gelijk terug zagen deze aflevering. Had hem eigenlijk pas volgende week verwacht.

[ Bericht 16% gewijzigd door Jivis op 18-03-2010 10:45:20 ]
Amen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 10:41:40 #260
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79286607
Sinds wanneer wil Sun Widmore vermoorden en waarom?

Ze had toch altijd een hekel aan Ben? Die wilde ze, off island, toen ook neerknallen. Ze zei toen ook tegen Widmore dat zij dezelfde vijand (Ben) hadden.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79286828
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 10:41 schreef Bragi het volgende:
Sinds wanneer wil Sun Widmore vermoorden en waarom?

Ze had toch altijd een hekel aan Ben? Die wilde ze, off island, toen ook neerknallen. Ze zei toen ook tegen Widmore dat zij dezelfde vijand (Ben) hadden.
Sun dacht dat Widmore Jin vermoord had, d.m.v. dat vrachtschip. Maar ze zou nu dus wel beter moeten weten?
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:07:40 #262
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79287449
Sorry ik had het fout Ik dacht dat ze off-island Widmore benaderde omdat ze kwaad op hem was, maar ze wilde met hem samenwerken om Ben te vermoorden. Damn wat gebeurd er toch veel in deze serie. Ik begin vanalles door elkaar te halen

Sun en Widmore zijn dus helemaal geen vijanden, my bad
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:09:16 #263
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79287524
Ik dacht al. Dit is namelijk al de tweede keer dat je het over Sun <-> Widmore had en kon het me gewoon echt niet herinneren.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:10:14 #264
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_79287560
Hey Kinders. ff een vraagje. Die Antony Cooper. Ik heb die naam eerder gehoord. Wie was/is dat ook al weer in de serie?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:12:47 #265
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_79287669
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:10 schreef _GdR_ het volgende:
Hey Kinders. ff een vraagje. Die Antony Cooper. Ik heb die naam eerder gehoord. Wie was/is dat ook al weer in de serie?
Locke's vader, de echte sawyer. Locke heeft de achternaam van zijn moeder.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_79287707
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:10 schreef _GdR_ het volgende:
Hey Kinders. ff een vraagje. Die Antony Cooper. Ik heb die naam eerder gehoord. Wie was/is dat ook al weer in de serie?
Antony Cooper = Sawyer = Locke's vader
pi_79288045
aardige aflevering, maar die alt-tijdslijn vertraagt het verhaal constant, ze hadden die tijd beter on-island kunnen besteden. Nu heb je steeds hele kleine vooruitgangen op het eiland. Maargoed het zal nog wel ergens goed voor gaan zijn

verheug me op volgende week
pi_79288471
Ik ben toch wel benieuwd wat er met Anthony Cooper gaat gebeuren, Sawyer is hem aan het opsporen om dat hij in de alt-lijn ook een oplichter is. Maar Locke heeft in de alt-lijn wel een goede relatie met zijn vader, dus heeft Cooper hem niet opgelicht door zijn nier te stelen?
pi_79288652
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:34 schreef husq het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd wat er met Anthony Cooper gaat gebeuren, Sawyer is hem aan het opsporen om dat hij in de alt-lijn ook een oplichter is. Maar Locke heeft in de alt-lijn wel een goede relatie met zijn vader, dus heeft Cooper hem niet opgelicht door zijn nier te stelen?
Daar ben ik eigenlijk helemaal niet benieuwd naar .
Amen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:53:02 #270
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_79289283
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Locke's vader, de echte sawyer. Locke heeft de achternaam van zijn moeder.
thanks. dacht het al maar wou bevestiging.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_79289878
quote:
Flocke steps in and tosses Claire off like a sack of potatoes, but not before reprimanding her like he's scolding a little girl.

And so this got me thinking... what if Claire is a little girl? Not in the physical sense of course, but in a mental sense maybe her mind got reset to when she was a kid. Think about that. She's prone to quick bouts of anger, then shows remorse later on by hugging Kate and crying. She holds Kate's hand... she plays with dolls... in essence, she's acting a lot like a scared, angry little girl.

Is this what the sickness reduces you to? Does it strip away the logical inhibitions an adult would have, leaving you with radically childlike tendencies? Did Vozzek just solve the sickness??? I vote 'hell yes' to all three.
Klinkt plausibel .
Amen.
  donderdag 18 maart 2010 @ 12:09:30 #272
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_79289966
Maar die Fransozen waren toch ook ziek en die deden toch ook niet zo?
En heeft Sayid nou ook die sickness of niet? Want ik vind hem ook niet als een klein kind overkomen...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_79290407
claire is gewoon erg instabiel omdat ze 3 jaar, zonder resultaat, naar haar baby het zoeken was. Die ziekte die zij en sayid heeft is iets met een darkness, MiB dus. Al die theorieën klinken plausibel maar uiteindelijk gaat het toch een andere kant uit

Volgens mij haalt MiB een stukje moraal bij zijn slachtoffers weg zodat het uiteindelijk één grote chaos wordt
pi_79290581
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 12:21 schreef planethugo het volgende:
Volgens mij haalt MiB een stukje moraal bij zijn slachtoffers weg zodat het uiteindelijk één grote chaos wordt
Ja, maar dat is wat in bovenstaande theorie ook zo'n beetje gezegd wordt.
Amen.
pi_79290744
Nou niet echt, die theorie zegt dat ze mentaal een kind zijn. Ik weet niet hoe jij was als kind, maar ik ging niet mensen verdrinken en de keel afsnijden (Sayid).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')