abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79143646
De verdedigers van het officiele 9/11 verhaal maken zich gaandeweg steeds belachelijker. Laten we de feiten weer eens op een rijtje zetten voor deze doorgedraaide fanaten.

John Kerry geeft in deze video toe dat WTC7 naar beneden is gebracht (ieder persoon die daar iets anders in ziet is duidelijk gestoord):

Wat dacht u van de nep-Bin Laden video die is vrijgegeven?

In die video gaf "Bin Laden" zogenaamd toe dat hij de aanslagen van 9/11 gepland had

We zijn echter nog niet klaar.

Dick Cheney gaf stand down bij aanval Pentagon:

(cnn link die bericht over Cheney die het bevel nam:

http://edition.cnn.com/2002/ALLPOLITICS/09/11/ar911.king.cheney/
)

Bush heeft gelogen over het moment waarop hij de inslag van het vliegtuig zag:

BBC reportage waarin te vroeg bericht wordt over het ineenstorten van WTC 7. BBC ontkende aanvankelijk het bestaan van deze video en claimde dat ze de beelden kwijtgeraakt waren. Toen de video's overal op internet opdoken hadden ze het op miraculeuze wijze toch gevonden. Dit is misschien geen direct bewijs, het is echter wel zeer verdacht.

Nederlandse explosieven expert geeft aan dat hij geen twijfel heeft dat WTC 7 controled demolition is:

En dan is er nog het verhaal van de put-opties voor 9/11 en dat deze aan personen binnen de CIA gelinkt werden. Het werd op Zembla uitgezonden maar ik kan even de video niet vinden.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:00:10 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_79143752
Wanneer zijn we een keer klaar met deze onzin?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:04:23 #3
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79144056
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:00 schreef boem-dikkie het volgende:
Wanneer zijn we een keer klaar met deze onzin?
Wanneer mensen als jij het gaan inzien dat het geen onzin is..
Zal nog wel effe duren he?

Tevens is er een sticky van 9/11 in dit subforum, turk.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_79144141
Nou, wat een overtuigende 'feiten'.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_79144372
wie meldt dit bij o.a. Lambiekje, die weet ook precies wat er gebeurd is
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:11:49 #6
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_79144542
Nog lang niet klaar mee
Minds are like parachutes. They only function when open.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:15:52 #7
167595 mirved
Infobesitas
pi_79144780
Wat moet die vage foto van bin laden bewijzen?

Ik zie nog nergens bewijs dat 9/11 door de overheid gedaan is. Ik zie alleen enkele losse kleine zaken die erop wijzen dat wat inconsistenties zijn in het officiële verhaal.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_79145277
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef mirved het volgende:

Ik zie nog nergens bewijs dat 9/11 door de overheid gedaan is. Ik zie alleen enkele losse kleine zaken die erop wijzen dat wat inconsistenties zijn in het officiële verhaal.
Dus jij vind John Kerry, voormalig presidentskandidaat, geen betrouwbare bron betreffende dit onderwerp? Hij geeft in duidelijke woorden toe dat WTC 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht. Jullie beginnen echt lachwekkend te worden. Jij vind het ook niet verdacht dat een instantie waar een voormalig CIA hoofd werkte als eerste massaal put-opties van united airlines begon te kopen een dag voor de aanslag? Jij vind het ook niet verdacht dat het onderzoek na drie maanden werd gestaakt? Jij vindt het ook niet verdacht dat een getuigenis van een nep Bin Laden wordt gebruikt om te bewijzen dat Bin Laden betrokken was bij de aanslagen? Heel deze zaak stinkt. En als je dat niet wil toegeven dan zit er mogelijk een steekje los.
pi_79145359
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:04 schreef Ticker het volgende:

[..]

Wanneer mensen als jij het gaan inzien dat het geen onzin is..
Zal nog wel effe duren he?

Tevens is er een sticky van 9/11 in dit subforum, turk.
Ik denk dat het verhelderend kan zijn om alle bewijzen even op een rijtje te zetten. Als je nog iets hebt dan hoor ik het graag.
  zondag 14 maart 2010 @ 21:29:24 #10
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79145669
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:15 schreef mirved het volgende:

Kijk nou eens goed naar de neus.. tja, dat is wel even een verschil he. Bin Laden nose job?
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_79145707
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ik denk dat het verhelderend kan zijn om alle bewijzen even op een rijtje te zetten.
Eens
  zondag 14 maart 2010 @ 21:34:07 #12
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_79146024
Ben trouwens op AboveTopSecret een topic tegengekomen waarin blijkt dat er op 11 september 2001, een subsite in het leven is geroepen om anti-semitisme via het internet aan te melden.

There is a Group of People Censoring the Internet and Alerting the US Gov, I have PROOF!

Gezien de gehele symbologie met het getal 11, en de rituele aard van het geheel, heb ik sterk de neiging om richting de kabbala te kijken. Als we dan gaan bedenken dat de Mossad sterke affiniteiten heeft met de kabbala door de joodse religie, komt Israel aardig boven water drijven in het rijtje 'suspects'.
quote:
The number 11, which is higher than 10, symbolizes supreme power above that of the universe. Thus, according to Kabbalah, in the month of Shvat we have special ability to grow and develop beyond our usual nature.

[ Bericht 9% gewijzigd door Ticker op 14-03-2010 21:41:02 ]
pi_79146282
9/11 held Rodriguez: Explosies in de kelder VOORDAT het vliegtuig het gebouw raakte:

zondag 14 maart 2010 @ 21:42:02 #14
294141 tarantism
hups in die kont
pi_79146514
tvp,

wanneer beginnen we de jezuïeten erbij te halen
  zondag 14 maart 2010 @ 22:50:27 #15
167595 mirved
Infobesitas
pi_79151061
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dus jij vind John Kerry, voormalig presidentskandidaat, geen betrouwbare bron betreffende dit onderwerp? Hij geeft in duidelijke woorden toe dat WTC 7 gecontroleerd naar beneden is gebracht. Jullie beginnen echt lachwekkend te worden. Jij vind het ook niet verdacht dat een instantie waar een voormalig CIA hoofd werkte als eerste massaal put-opties van united airlines begon te kopen een dag voor de aanslag? Jij vind het ook niet verdacht dat het onderzoek na drie maanden werd gestaakt? Jij vindt het ook niet verdacht dat een getuigenis van een nep Bin Laden wordt gebruikt om te bewijzen dat Bin Laden betrokken was bij de aanslagen? Heel deze zaak stinkt. En als je dat niet wil toegeven dan zit er mogelijk een steekje los.
Zoals ik al zei het zijn idd zaken die het officiële verhalen verdacht maken. Maar waar is het bewijs dat de regering erachter zit? Lijkt me meer dat ze dit gebruikt hebben voor hun eigen gewin.

Je hebt alleen bewijs tegen het originele verhaal maar geen bewijs voor het alternatieve verhaal.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  Moderator maandag 15 maart 2010 @ 12:40:53 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_79164795
Verder reageren graag in dit topic:
[9/11] College mechanica 101, deel 2
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 17:21:19 #17
249559 crew  Lavenderr
pi_79217608
...en weer open.
pi_79217999
zo dit is interessant
  dinsdag 16 maart 2010 @ 17:34:30 #19
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_79218048
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef polderturk het volgende:

[..]

Dus jij vind John Kerry, voormalig presidentskandidaat, geen betrouwbare bron betreffende dit onderwerp?
Dus jij vindt George W. Bush, voormalig president, geen betrouwbare bron?
quote:
John Kerry geeft in deze video toe dat WTC7 naar beneden is gebracht (ieder persoon die daar iets anders in ziet is duidelijk gestoord):
Dus Kerry geeft toe dat ze, terwijl het gebouw in brand stond, explosieven hebben aangebracht. Dat is inderdaad een heel normale handelswijze.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_79218110
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:34 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Dus jij vindt George W. Bush, voormalig president, geen betrouwbare bron?
Die Bush zit wel tot zijn nek in dit complot. bewijzen zat.. kijk anders bovenstaande filmpjes nog maar eens... Bush en zijn web van leugens
pi_79220719
Toch opmerkelijk dat er de laatste 3 jaar zowat geen enkel nieuw punt voor een complot naar boven is gekomen. De argumenten die nog wel voorbij komen zijn al zo oud als de straat, al honderd keer besproken en imo allemaal even grote onzin als je je er een heel klein beetje in verdiept en enig gezond verstand aan de dag kunt leggen (bv. door in te zien dat "wall" niet noodzakelijk WTC7 betekent en dat je de woorden van iemand die duidelijk aangeeft niet juist te weten waar hij over spreekt niet 100% letterlijk dient te nemen en dat het nogal onlogisch is dat Kerry in het complot zit en bij de eerste de beste vraag het complot toegeeft (presidentskandidaten zijn over het algemeen nogal goed in het ontwijken van dergelijke vragen)).

De discussie wordt er imo enkel simplistischer op, het enige wat overblijft zijn wat mensen die filmpjes posten en roepen dat alle niet-gelijkgestemden te geïndoctrineerd (of te vet betaald zelfs) zijn om het licht te zien.
  Moderator dinsdag 16 maart 2010 @ 19:38:18 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_79222440
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef gorggg het volgende:
Toch opmerkelijk dat er de laatste 3 jaar zowat geen enkel nieuw punt voor een complot naar boven is gekomen. De argumenten die nog wel voorbij komen zijn al zo oud als de straat, al honderd keer besproken en imo allemaal even grote onzin als je je er een heel klein beetje in verdiept en enig gezond verstand aan de dag kunt leggen (bv. door in te zien dat "wall" niet noodzakelijk WTC7 betekent en dat je de woorden van iemand die duidelijk aangeeft niet juist te weten waar hij over spreekt niet 100% letterlijk dient te nemen en dat het nogal onlogisch is dat Kerry in het complot zit en bij de eerste de beste vraag het complot toegeeft (presidentskandidaten zijn over het algemeen nogal goed in het ontwijken van dergelijke vragen)).

De discussie wordt er imo enkel simplistischer op, het enige wat overblijft zijn wat mensen die filmpjes posten en roepen dat alle niet-gelijkgestemden te geïndoctrineerd (of te vet betaald zelfs) zijn om het licht te zien.
Exactly, dan ga je juist ontkennen lijkt mij.
pi_79224155
Er worden geheimzinnige spelletjes gespeeld
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:08:12 #24
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_79227294
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 18:52 schreef gorggg het volgende:

Toch opmerkelijk dat er de laatste 3 jaar zowat geen enkel nieuw punt voor een complot van Moslims met Stanley-messen naar boven is gekomen. De argumenten die nog wel voorbij komen zijn al zo oud als de straat, al honderd keer besproken en imo allemaal even grote onzin als je je er een heel klein beetje in verdiept en enig gezond verstand aan de dag kunt leggen.
Huig
pi_79233054
quote:
Op zondag 14 maart 2010 21:34 schreef Ticker het volgende:
Ben trouwens op AboveTopSecret een topic tegengekomen waarin blijkt dat er op 11 september 2001, een subsite in het leven is geroepen om anti-semitisme via het internet aan te melden.

There is a Group of People Censoring the Internet and Alerting the US Gov, I have PROOF!

Gezien de gehele symbologie met het getal 11, en de rituele aard van het geheel, heb ik sterk de neiging om richting de kabbala te kijken. Als we dan gaan bedenken dat de Mossad sterke affiniteiten heeft met de kabbala door de joodse religie, komt Israel aardig boven water drijven in het rijtje 'suspects'.
[..]

Dat denken er meer, wat feiten op 'n rijtje:
http://pakalert.wordpress(...)-proof-in-the-world/
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')