Wat? Eurosport 2 zendt toch in elk land hetzelfde uit??? Eurosport international zendt sowieso Biatlon uit en terecht lijkt me...quote:Op zondag 14 maart 2010 11:25 schreef Atreidez het volgende:
BBC begint iig om 12.10... Mag ik het belachelijk vinden dat overal in Europa GP2 wordt uitgezonden op Eurosport 2, behalve hier in NL.. Biathlon
Nee, de british Eurosport2 is anders als de Benelux.. Eurosport 1 is wel hetzelfde.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:29 schreef Columbiafan het volgende:
Wat? Eurosport 2 zendt toch in elk land hetzelfde uit?
Gegronde klacht.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:25 schreef Atreidez het volgende:
BBC begint iig om 12.10... Mag ik het belachelijk vinden dat overal in Europa GP2 wordt uitgezonden op Eurosport 2, behalve hier in NL.. Biathlon
In het normale Europese kampioenschap Giedo vd Garde. Die in feite voor het kampioenschap moet kunnen gaan met Barwa Addax.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:49 schreef Moonlighter het volgende:
doet er nog een nederlander mee in de GP2?
Inderdaad. Ben erg benieuwd hoe dat gaat met de niet tanken reglementen. Misschien rijden er een aantal te ver door en zien we banden die het begeven.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:53 schreef Burnie88 het volgende:
Schumi en Jenson kunnen normaal gesproken ook goed omgaan met de bandjes. Het zal een lange zware race worden. Warm en hobbelig en kapotte banden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |