Indonesisch, Maleisischquote:Op maandag 8 maart 2010 13:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
idd eigenlijk is het gek, achter bijna iedere taalvorm staat een s...
behalve bij latijn
dat zijn geen talenquote:
wow...quote:
nooit geweten dat er zoveel talen zijnquote:
uhuh maar dat zijn ook talen waar je in de eerste instantie niet over nadenktquote:
wowquote:Op maandag 8 maart 2010 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
zoekt en gij zult vinden
A
Abadi - Abaga - Abau - Abchazisch - Abinomn - Abom - Abu - Achumawi - Achwach - Adyghe - Adzera - Aekyom - Aequisch* - Afar - Afrikaans - Agarabi - Aghul - Agi - Agob - Agoelisch - Aigon - Ainu - Akana - Akkadisch* - Akoli - Albanees - Alemannisch - Ambai - Ambonees - Amdo - Amerikaans Engels - Amerikaanse Gebarentaal (ASL) - Amhaars - Amis - Anakalangu - /Anda - Andi Angaur - Angelsaksisch* - Antankarana-Malagasi - Anus - Aquitaans* - Arabisch - Aragonees - Aramees - Aranees - Armeens - Aroemeens - Arrernte - Asháninka - Assamees - Asturisch - Atayal - Atjehs - Atsugewi - aUI - Avaars - Avestisch* - Awadhi - Awtuw - Awun - Ayi - Aymara - Azerbeidzjaans
B
Baagandji - Babuza - Bagavalal - Bai - Balangao - Balinees - Balkaars - Balti - Banyumasan - Bara-Malagasi - Basay - Basjkiers - Baskisch - Bats - Belav* - Beloetsji - Bemba - Bengaals - Berbers - Betawi - Bezjta - Bhojpuri - Biaks - Bihari - Bimanees - Birmaans - Bislama - Blackfoot - Boedoech - Boerjatisch - Bosnisch - Botlich - Bourgondisch* - Bretons - Bugis - Bulgaars - Bunun - Burushaski - Bushi
C
Cahita - Cahuilla - Catalaans - Cavas - Cayuga - Cebuano - Centraal Pomo - Centraal Yup'ik - Chakma - Chamorro - Chavacano de Zamboanga - Cherokee - Chichewa - Chickasaw - Chimariko* - Choctaw - Chvarsji - Cia-Cia - Cochimí* - Cocapah - Comanche - Cora - Cornisch* - Corsicaans - Cree - Cumbrisch - Cupeño
D
Dacisch* - Dagbani* - Dalmatisch* - Damara - Deens - Deti - Dhao - Dinka - Divehi - Diyari - Djabugay - Duits - Dura* - Dusun Deyah - Dusun Malang - Dusun Witu - Dyirbal - Dzongkha
E
Eblaïtisch* - Edolo - Egyptisch* - Eitiep - Elamitisch* - Elepi - Elkei - Elu - Endenees - Enga - Engels - Erave - Ere - Ese - Esperanto - Esselen - Estisch - Eteocypriotisch* - Etruskisch* - Ewage-Notu - Ewe - Eyak*
F
Faeröers - Faliskisch* - Fataluku - Fenicisch* - Fijisch Hindoestani - Filipijns - Fins - Fon - Francoprovençaals - Frans - Fries - Friulisch - Frygisch* - Fulfulde - Fyem
G
Gaì - Gajo - Galatisch* - Galicisch - Galicisch-Portugees of Oudportugees* - Gallisch* - //Gana - Ganádi Garawa* - Ge'ez - Georgisch - Ginoech - Godoberi - Goenzib - Goidelisch - Gotisch* - Grieks - Groenlands - Guaraní - Guarijío - Guizhou - Gujarati - Gumbaynggir - Gutamål
H
Hadza - Hai//om - Haïtiaans Creools - Hakka - Halkomelem - Hattisch* - Hausa - Hawaïaans - Hebreeuws (Ivriet) - Herero - Hettitisch* - Hietshware - Hindi - Hindoestani of Hindi-Urdu - Hiri Motu - Hixkaryana - Hmong - Hoanya* - Hongaars - Hopi - =/Hua - Huichol - Huron - Hurriaans* -
I
Ibanag - Iberisch* - Ido - Iers - Igbo - IJslands - Ilocano - Illyrisch* - Inari-Samisch - Indonesisch - Inga - Ingrisch - Interlingua - Interlingue - Inuktitut - Iñupiaq - Ipai - Isaan - Istro-Roemeens - Italiaans - Iu Mien
J
Japans - Javaans - Javindo - Jiddisch - Jilim - Joeratsisch* - Ju/'hoan - Juwal
K
Kabardisch - Kabylisch - Kalenjin - Kalmuks - Kamberaas - Kamilaroi - Kanakanabu - Kannada - Kantonees - Kanuri - Kapampangan - Karatsjai-Balkarisch - Karata - Karelisch - Karuk - Kashaya - Kasjmiri - Kasjoebisch - Kavalaans - Kawaiisu - Kawésqar - Kayardild - Kazachs - Keltiberisch* - Ke'o - Kepo' - Ket - Ketangalaans* - Kham - Khmer - Kichwa - Kikerewe - Kikongo - Kikuyu - Kiliwa - Kinyarwanda - Kirgizisch - Kiribatisch - Kirundi - Kitanemuk - Klassiek Maya* - Koasati - Kodisch - Koerdisch - Komi - Konkani - Korana - Koreaans - Korjaaks - Kot* - Koyukon - Kroatisch - Kryts - Kuanua - Kuanyama - Kulon-Pazeh - Kumeyaay - Kung-ekoka - Kuuk Thaayorre - Kveens - Kwadi - Kwakiutl - Kwambi - Kwangali - Kwanyama - =/Kx'au//'ein - Kxoe
L
Ladinisch - Lakota - Lambojaas - Langobardisch* - Laotiaans - Laps - Lardil - Latgalisch - Latijn* - Laura - Lazisch - Lemnisch* - Lepcha - Lepontisch* - Lets - Lezgisch - Lijfs(*)? - Limbu - Limburgs - Lingala - Lingua Franca Nova - Lionees - Liq'wala - Litouws - Lojban - Lombardisch - Lozi - Luganda - Luiseño - Luwisch* - Luxemburgs - Lycisch*
M
Maa - Ma'anjan - Macedonisch - Madoerees - Maithili - Makasan Malay Malayam - Maleis - Maligo - Maltees - Mamboru - Mandan - Mandar - Mandarijn - Manggarai - Mantsjoe - Manx-Gaelisch* - Maori - Mapudungun - Marathi - Mari - Maricopa - Marri Ngarr - Marrithiyel - Marshallees - Martuthunira - Masikoro-Malagasi - Ma'ya - Mayo - Mbabaram - Mbukushu - Meitei of Manipuri - Messapisch - Middelduits - Middelengels* - Middelfrans* - Middelhoogduits* - Middelnederlands* - Minangkabaus - Mingreels - Mixe - Moeromisch* - Mohave - Mokilees - Moksha - Moldavisch - Mongools - Mono - Mor (Mor-eilanden) - Mordwiens - Mozarabisch* - Mru
N
Nage - Nahuatl - Nama - Nandi (Congo) - Naro - Nataoraans Amis - Nauruaans - Navajo - Naxi - Ndonga - Nederduits - Nederlands - Nederlandse Gebarentaal (NGT) - Nenets - Nepalbhasa - Nepalees - Neutral Nation - Newspeak - Ngadha - Ngumba - Ngangikurrunggurr - Ngiyambaa - Noordelijk Betsimisaraka-Malagasi - Noordelijk Payute - Noordelijk Tepehuaans - Noordelijk Yuma - Noord-Ndebele - Noordoostelijk Pomo* - Noord-Piceens* - Noord-Sotho - Noors (Bokmål) - Noors (Nynorsk) - Norn* - Nottoway - N/u - Nupe - Nuxálk - Nyanja
O
Occitaans - Oedmoerts - Oeigoers - Oekraïens - Oezbeeks - Oilsjters - Oneida - Onondaga - O'odham - Oostelijk Pomo* - Oost-Ngadha - Ópata* - Oriya - Oshiwambo - Oskisch* - Osmaans* - Ossetisch - Ostrogotisch* - Oudegyptisch* - Oudengels* - Oudfrankisch* - Oudfrans* - Oudgrieks* - Oudiers* - Oudkerkslavisch* - Oudmacedonisch* - Oudnederlands* - Oudnoors* - Oudpruisisch* - Oudrussisch* - Oudspaans* !O!ung
P
Paipai - Paiwaans - Paku - Palauaans - Paluees - Panamint - Papiaments - Papora-Hoanya* - Pasjtoe - Patwin - Pekal - Perzisch - Petjo - Picardisch - Pictisch* - Pima Bajo - Pingelapees - Pipil - Plateaumalagasi - Pochuteeks* - Polabisch* - Pools - Populuca - Portugees - Prakrit* - Proto-Dravidisch* - Proto-Indo-Europees* - Proto-Oeraals* - Proto-Polynesisch* - Proto-Sinaïtisch* - Punisch* - Punjabi - Pwo - Pyu* - Pyuma
Q
Quechua - Quenya
R
Rakhain - Rapa Nui - Rarotongaans - Reto-Romaans - Rhaetisch* - Ripuarisch - Roemeens - Roetoelisch - Rukai - Russisch
S
Saaroa - Saisiyat - Salinan - Samisch - Sandawe - Sanskriet of Oudindisch* - Santa Teresa Cora - Sara - Saramaccaans - Sardijns - Sasak - Savoenees - Schots - Schots-Gaelisch - Selknam - Seneca - Seri - Serroa - Serrano - Servisch - Servokroatisch - Sgaw - Shasta* - She-taal - Shona - Shoshone - Shua - Silbo - Sindhi - Singalees - Siraya - Skolt-Samisch - Sloveens - Slowaaks - Soembawarees - Soendanees - Somalisch - Sona - Sonsorolees - Sora - Sorbisch - Spaans - Spasell - Sranantongo - Subiya - Sumerisch* - Surinaams - Susquehannock - Swahili - Swazi
T
Tadzjieks - Tagalog - Tamang - Tamazight - Tamil - Taokas* - Tapachulteeks - Tarahumara - Tarifit - Taroko - Tashelhiyt - Tassousit - Tataars - Tehuelche - Telugu - Tepecano - Tetun - Thai - Thao - Thracisch* - Tibetaans - Tidore - Tigrinja - Tindi - Tipai - Tlingit - Tobiaans - Tochaars* - Toevaans - Tohono O'odham - Tok Pisin - Toki Pona - Tongaans - Tongva - Tonkawa - Tsachoerisch - Tsezisch - Tsjamalal - Tsjechisch - Tsjerkessisch - Tsjetsjeens - Tsjoektsjisch - Tsjoevasjisch - Tsou - Tswana - Tubar* - Tubatulabal - Tulu - Turkmeens - Turks - Tuscarora - Tuvaluaans - Twi - Tz'utujil
U
Ubykh* - Udi - Umbrisch* - Ungali - Urak Lawoi' - Urdu - Usprenta - Ute of Zuidelijk Paiute
V
Vandaals* - Vasekela Bushman - Vedisch Sanskriet* - Venda - Venetisch* - Vestiniaans* - Vietnamees - Visigotisch* - Vlaamse Gebarentaal (VGT) - Volapük
W
Waals - Wadjewaas - Walmajarri - Wandamen - Wanukaka - Wappo* - Waramnungu - Warlmanpapa - Warlpiri - Waropen - Welsh/Kymrisch - Wepsisch - Westfries - West-Vlaams - Wiradhuri* - Wit-Russisch - Wogoels - Wotisch - Wu - Wunjo - Wyandot
X
/Xam - //Xegwi - Xhosa - Xiri - !Xóõ
Y
Yaeyama - Yagan of Yamana - Yana - Yanesha - Yangbye - Yanyuwa Yapees - Yaqui - Yidinj - Yoruba - Yucateeks Maya - Yuki - Yukulta - Yuma - Yurumanguí
Z
Zemba - Zhuang - Zoeloe - Zoque - Zuidelijk Pomo - Zuidelijk Tepehuaans - Zuid-Ndebele - Zuidoostelijk Pomo - Zuid-Piceens* - Zuid-Sotho - Zurjeens - Zweeds
en dan PM ik je ook nog eens...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:05 schreef Fha het volgende:
Controle kerels weer weg, samen met mijn concentratie. Lekker is dat
Whehe. Ik ben ook niet lief voor kerelsquote:Op maandag 8 maart 2010 13:51 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
SORRY HOOR
fha is veel liever in verbeteren
Dat heb ik dan ook niet voor nietsquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef friemelaar het volgende:
* friemelaar pakt telefoon op
Met van o, woningstichting...
ik had zojuist contact met de loodgieter...
en die denkt dus dat er een lekkage in jullie badkamer zit.
kun je zelf even de douchebak verwijderen? en later weer terugplaatsen dan kan de loodgieter even controleren of daar inderdaad een lek zit.
[me=friemelaar]denkt : Nee natuurlijk niet godverse imbicile oncompetente onbereikbare achterlijke lul
daar betalen we jullie elke maand huur voor...... [/me]
* friemelaar zegt : ik weet voor 110% zeker dat het daar niet vandaan komt, maar als jullie dat willen sloop ik het er wel uit op jullie kosten.
Ik zal voor de zekerheid nog eens contact opnemen met de loodgieter, je hoort nog van ons
Dat geeft nietquote:
truequote:Op maandag 8 maart 2010 14:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat geeft nietIk kan zelf bepalen wanneer ik reageer
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef friemelaar het volgende:
kun je zelf even de douchebak verwijderen? en later weer terugplaatsen dan kan de loodgieter even controleren of daar inderdaad een lek zit.
[me=friemelaar] denkt : Nee natuurlijk niet godverse imbicile oncompetente onbereikbare achterlijke lul
* friemelaar zegt : ik weet voor 110% zeker dat het daar niet vandaan komt, maar als jullie dat willen sloop ik het er wel uit op jullie kosten.
Ik zal voor de zekerheid nog eens contact opnemen met de loodgieter, je hoort nog van ons
prutsersquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef friemelaar het volgende:
[me=friemelaar] denkt : Nee natuurlijk niet godverse imbicile oncompetente onbereikbare achterlijke lul
o zo moet ik dat doen met mijn huurderquote:Op maandag 8 maart 2010 14:07 schreef friemelaar het volgende:
oh ja, dat is ook zo'n leukequote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
vandaag komen de schilders, kunt u ramen en deuren open laten de hele dag?
tuurlijk, ik ben toch niet gehecht aan de tv, pc, enz.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
Er zijn vast hele lieve oude omaatjes die dat dan ook echt doen...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
mja en dan word de boel leeg gehaald en de verzekering betaald niks omdat het je eigen schuld isquote:Op maandag 8 maart 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Er zijn vast hele lieve oude omaatjes die dat dan ook echt doen...
en als wraak geven ze dan alleen nog slappe koekkies aan de kleinkinderen want het is toch de schuld van de jeugdquote:Op maandag 8 maart 2010 14:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en dan word de boel leeg gehaald en de verzekering betaald niks omdat het je eigen schuld is
whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
en als wraak geven ze dan alleen nog slappe koekkies aan de kleinkinderen want het is toch de schuld van de jeugd
mja of uitgedroogd fruitquote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
en als wraak geven ze dan alleen nog slappe koekkies aan de kleinkinderen want het is toch de schuld van de jeugd
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat hoort, dat is tutti frutti (ofzo, toch?quote:
geloof me ik heb het vaak genoeg gekregenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier jongen, neem een mandarijntje, goed voor je
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier jongen, neem een mandarijntje, goed voor je
[ afbeelding ]
voor de extra smaakquote:
die ken ik er meerquote:Op maandag 8 maart 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de oorlog meegemaakt dus weg gooien is zonde
gebeurt dat echt nog?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ken ik er meer![]()
kom je in de kelder staan er blikken met eten waar de producent 20 jaar geleden mee is gestopt
zolang de houdbaarheidsdatum niet verstreken is...quote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die ken ik er meer![]()
kom je in de kelder staan er blikken met eten waar de producent 20 jaar geleden mee is gestopt
die is er al vanaf geroestquote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang de houdbaarheidsdatum niet verstreken is...
TEN MINSTE houdbaar tot.. dus misschien wel 20 jaar erna ook welquote:
en de blikken niet bol staanquote:Op maandag 8 maart 2010 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zolang de houdbaarheidsdatum niet verstreken is...
schoonwok:quote:Op maandag 8 maart 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
TEN MINSTE houdbaar tot.. dus misschien wel 20 jaar erna ook wel
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoonwok:die houdbaarheids datum staat er alleen maar op omdat dat moet van de overheid
Dat is toch ook zoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
schoonwok:die houdbaarheids datum staat er alleen maar op omdat dat moet van de overheid
is wel waarquote:Op maandag 8 maart 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is onzin dat boter uberhaubt een houdbaarheidsdatum heeftquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo
Ik had tot een maand terug boter die al dik een jaar over die houdbaarheidsdatum heen was. Was niks mis mee hoorZag er nog normaal uit, smaakte prima..
Ook als het wel wit uitslaat is er niks mis meequote:Op maandag 8 maart 2010 14:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is onzin dat boter uberhaubt een houdbaarheidsdatum heeft
net als chocolade... zolang het niet wit is uitgeslagen is er niets mis mee
en hoe smaakte dat eten ?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is wel waar
Ten minste houdbaar tot; daarna is het ook wel goed, alleen is er smaakvermindering
Te gebruiken tot: weekje eroverheen gaat wel maar dan kan ook de kwaliteit achteruit gaan.
Maar bijv. een ongeopend pak drinken dat THT 02-02-2010 heeft kun je rustig vandaag openen (al moet je het dan wel sneller opdrinken) en er zal niets mis mee zijn
aldus een of ander voedingsexpert op televisie (die een blik voer uit 1940-1945 open maakte)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |