abonnement Unibet Coolblue
pi_78711891
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 20:55 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Mien, hoal de koein van stal!
Alles naar de klote!


(En meteen een tvp)
  woensdag 3 maart 2010 @ 23:50:20 #27
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_78712514
Fantastische track in de OP .
There is no rehab for stupidity.
pi_78721627
tvp
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
  donderdag 4 maart 2010 @ 12:27:20 #29
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_78725891
Al dat getvp, beuken aub!
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_78730992
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 23:40 schreef Sassie het volgende:

[..]

Alles naar de klote!


(En meteen een tvp)
Omfg ik bescheur me hier
Die en plaat kreeg ie maar niet kapot geslagen whaha

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 04-03-2010 17:39:45 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_78736067
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:27 schreef hornage het volgende:
Al dat getvp, beuken aub!

Oh da's ook een lekker 'oudje'.
http://www.discogs.com/DJ(...)rized/release/285148

En nu nog 2 dagen voor MoH. Heb er zin an!


@Neo-Mullen : DJ Rotti heeft wel meer van die onzin-filmpjes gemaakt (check YT maar eens). Tja je moet toch wat als je je verveelt.
pi_78741878
Voor degene die een fijn schranz/industrial/frenchcore setje willen: madhouse brothers @ la cova evil diamonds
Zeer fijne platen allemaal! Ben mobiel dus kan geen tracklist posten, maar dat zoeken jullie zelf maar uit..

tvp
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_78747263
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:43 schreef Sassie het volgende:

[..]

Oh da's ook een lekker 'oudje'.
http://www.discogs.com/DJ(...)rized/release/285148

En nu nog 2 dagen voor MoH. Heb er zin an!


@Neo-Mullen : DJ Rotti heeft wel meer van die onzin-filmpjes gemaakt (check YT maar eens). Tja je moet toch wat als je je verveelt.
Nosferatu

Die set van hem op 7 gates to hell nog geluisterd?
pi_78749317
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 21:00 schreef julian6 het volgende:

[..]

Nosferatu

Die set van hem op 7 gates to hell nog geluisterd?
Staat in m'n PL, alleen staat er nog een zwik aan muziek voor.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 00:26:13 #36
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_78801697
nog feestjes in de buurt van Twente komende tijd ?
The Outside Agency
pi_78810463
Vanavond MOH! dat wordt mooi van t padje denkz
toch?
pi_78812224
Set van DJ promo op sensation black 2004 + Beeld!

http://rapidshare.com/fil(...)ration_By_Nemrah.asf

legendarische set
pi_78815690
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:30 schreef keesos het volgende:
Vanavond MOH! dat wordt mooi van t padje denkz
Dat denk ik toch Ben ook present
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_78820898
Heb d'r ook zin an vanavond.
Nog pakweg 1,5 uur chillen en voorbereiden en dan op naar de trein.
pi_78820989
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef Sassie het volgende:
Heb d'r ook zin an vanavond.
Nog pakweg 1,5 uur chillen en voorbereiden en dan op naar de trein.
Over een uur en 5 minuten moet ik de bus naar het station pakken. Hendig veel zin gek
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_78827480
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 18:11 schreef Sassie het volgende:
Heb d'r ook zin an vanavond.
Nog pakweg 1,5 uur chillen en voorbereiden en dan op naar de trein.
Ik luister mee via hardcoreradio..

klinkt heel erg chill op 't moment

jammer dat ik er niet bij ben
  zaterdag 6 maart 2010 @ 21:31:44 #43
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_78827921
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:43 schreef Sassie het volgende:
(check YT maar eens).
RoflkopterrrrloLLllerrr111einsZZ -

Ontdekte trouwens net Cape Fear
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 20:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Holy Crap!! Wat een locatie/concept
MOH'rs; have fun!
quote:
Ik luister mee via hardcoreradio..
voor in de OP?

en een tvp
Wat je vindt, ...
pi_78840201
tvp.
pi_78842849
Erg goeie setjes gehoord op de MOH stream

Amnesys

[ Bericht 29% gewijzigd door julian6 op 07-03-2010 12:53:53 ]
pi_78848245


ondergewaardeerde track..
pi_78856290
Korsakoff & Day-Mar - Screwdriver

Die ging lekker!!

En dat laatste nr van Amnesys:
Leathernecks - At War, wat een plaat!!
toch?
pi_78858227
Ik vond die maar niks.. maarja ik luisterde ook via de stream

beter had ie Six Million Ways to die door laten lopen
pi_78873127
Zo ook weer op, en nu ook weer echt wakker.
Heb me wel vermaakt op MoH , alleen helaas niet helemaal tot het einde vol kunnen houden.

Was wel mooi vroeg binnen en kon mooi direct de Dystopia in na de gebruikelijke plichtplegingen (kaartcontrole, fouillering, kluisje, muntjes) en nog een stuk van Placid K meepakken, lekker rustig binnen komen iig. Vervolgens was Catscan aan de beurt en dat was ook wel een lekker setje, wel niet echt superverrassend, maar goede plaatjes gezien zaal en tijdstip. Oa Absolute Confrontation, Finishing Profiles en WO III gehoord. Daarmee had ie het bij mij ook al wel gemaakt eig. Na Catscan dan Ophidian Live en dat was dus ook verplicht aanwezig. Hij begon met de wat meer duistere beukende nummers, maar aan het einde nog even Forgotten Moments remix en So Many Sacrifices!
Vervolgens de Dystopia uitgegaan en een rondje door de rest van de hallen gedaan (liep de early in toen de Stunned Guys aan het draaien was, damn wat een bass daar toen) en wat gegeten. Na het eten de main ingegaan om eens te kijken wat Endymion en Nosferatu ten gehore zouden brengen. Weinig verrassingen (geen 'nieuwe' tracks ook), maar wel lekker om Bloodlust en When Angels Cry op groot geluid te horen. Iig ook nog wel losgegaan dat half uurtje.
Vervolgens nog ff stukje Tymon & Negative-A meegepikt, oa Extrasensory Perception gehoord en daarna op naar Eastside Connection Live en dat vond ik ook wel een geslaagd 1e optreden. Ging ook aardig los in de zaal om me heen. Daarna nog even een rondje gelopen en sanitaire stop gemaakt en bij terugkomst was Counterfeit bezig. klonk ook wel dik iig.
Ondertussen begon ik toch wat last te krijgen van m'n benen en ging dus maar even de 2e helft van Ruffnecks set uitzitten om me even te sparen voor de volgende DJ: Promo. Set van Promo was niet verrassend te noemen idd qua tracks (de bekende Files + nog een paar andere platen die in het zelfde stramien passen), maar daar kwam ik ook voor en het was lekker om die plaatjes weer eens op groot geluid te horen, Daarbij: zo vaak staat ie ook weer niet in een early zaal.
Daarna weer teruggegaan naar The Aftermath en de laatste restjes energie weggehakt bij Mercenary, Recype, en The Menace en toen waren m'n benen echt naar de klote. :s Nog eventjes stukje van P&O gezien, daarna nog wat rondgedwaald en toch ff naar NS gegaan, maar daar halverwege afgetaaid. Kon bijna niet meer op m'n benen staan en dan is tot het einde volhouden lastig.
Ik was de drukte bij de kluisjes wel mooi voor, maar moest ik nog wel een half uur wachten op het station, leverde een paar steen koude voeten op. Was een lekker frisse ochtend zo (ook op de fiets) en ben bij thuiskomst maar meteen m'n bed in gekropen om het weer wat warm te krijgen.

En nu ondertussen ook alle setjes die uitgezonden zijn gevonden (op de bekende liveset-sites) en nu moet ik alleen nog maar alle filmpjes van mijn cam afhalen en die op YT zetten. zal een dezer dagen nog wel gebeuren denk ik.
pi_78891835
MOH was ziekelijk hard, maar net als Sassie had ik in het eerste uur al last van m'n eerste kramp in m'n kuit (normaal pas na een aantal uur, wtf) dus dat was fucked up.
Heb eigenlijk alles doorgebracht in de Main waar hardcore blasters me negatief verraste en Tommyknocker en Mad dog juist positief.
Zeer geslaagde avond gehad, maar op PF niet meer dan 'zeer goed' vanwege de slechte organisatie.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')