abonnement Unibet Coolblue
pi_79591765
Whahaha.

Over wedstrijd: ik ben trots toch.

Verder bedacht ik me nog dat er iets over Jannie in de OP moet. Wat een held! (sinds Van Dik Hout is held zowel mannelijk als vrouwelijk)
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  vrijdag 26 maart 2010 @ 00:18:47 #152
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79593576
Ik heb exact hetzelfde! Ik ben apetrots!
Mooi voetbal, fantastische sfeer ondanks alle tegen-doelpunten.

Ik kijk toch terug op een mooie avond en heb me uitstekend vermaakt, ook al had er meer in gezeten.

Wel jammer dat de Ajax supporters amper te horen waren, had toch meer voorgesteld van die harde kern.
pi_79595513



En nu snel weer opzouten naar die rotzooi van de Jupiler league. ksssst
pi_79598321
Qua veldspel deden we echt niet veel onder voor Ajax.. die waren iets effectiever.. Jammer dat we geen echte spits in het veld hadden staan.. al deed Reimerink het toch nog heel behoorlijk..
pi_79598810


  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:47:27 #156
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_79598838
Oke, de uitslag was geflatteerd, maar hadden jullie echt de illusie dat jullie tegenstand konden bieden?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_79598874
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef Scorpie het volgende:
Oke, de uitslag was geflatteerd, maar hadden jullie echt de illusie dat jullie tegenstand konden bieden?
Ja, zie veldspel en kansen.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  vrijdag 26 maart 2010 @ 09:52:09 #158
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_79598988
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Ja, zie veldspel en kansen.
Je bedoelt die ene kans van Hasselbaink, en de 70-90e minuut waarin GAE er 4 om de oren kreeg omdat ze zichzelf de tering hadden ingelopen?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_79599175
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bedoelt die ene kans van Hasselbaink, en de 70-90e minuut waarin GAE er 4 om de oren kreeg omdat ze zichzelf de tering hadden ingelopen?
Kans voor Hasselbaink, kans voor Reimerink, schietkansen voor Suk en Kieftenbelt.

We hebben allebei dezelfde wedstrijd gezien, ik beantwoord slechts je vraag.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  vrijdag 26 maart 2010 @ 10:00:45 #160
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_79599271
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 09:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:

[..]

Kans voor Hasselbaink, kans voor Reimerink, schietkansen voor Suk en Kieftenbelt.

We hebben allebei dezelfde wedstrijd gezien, ik beantwoord slechts je vraag.
Nee oke, GAE voetbalde leuk mee de eerste 60 minuten, maar daarna was het natuurlijk gewoon klaar. Niets om je voor te schamen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:45:08 #161
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79603231
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 10:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee oke, GAE voetbalde leuk mee de eerste 60 minuten, maar daarna was het natuurlijk gewoon klaar. Niets om je voor te schamen
Eerste 70 minuten!
Daarna was de boel op, erg zonde, er had veel meer ingezeten.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 11:50:18 #162
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79607801
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 00:18 schreef Blinker het volgende:
Ik heb exact hetzelfde! Ik ben apetrots!
Mooi voetbal, fantastische sfeer ondanks alle tegen-doelpunten.

Ik kijk toch terug op een mooie avond en heb me uitstekend vermaakt, ook al had er meer in gezeten.

Wel jammer dat de Ajax supporters amper te horen waren, had toch meer voorgesteld van die harde kern.
Niet overdrijven, op TV ging het gewoon gelijk op qua gezang etc. En waar komt de Ajax haat bij jullie eigenlijk vandaan? Omdat jullie moesten rennen?

En GAE kan best leuk voetballen, maar zo naïef, Bus die zonder rugdekking hapt tegen Suarez, tja Sowieso zag je bij elke aanname/pass dat Ajax gewoon sneller is, niets om voor te schamen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_79608264
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Niet overdrijven, op TV ging het gewoon gelijk op qua gezang etc. En waar komt de Ajax haat bij jullie eigenlijk vandaan? Omdat jullie moesten rennen?

En GAE kan best leuk voetballen, maar zo naïef, Bus die zonder rugdekking hapt tegen Suarez, tja Sowieso zag je bij elke aanname/pass dat Ajax gewoon sneller is, niets om voor te schamen.
ajax = arrogantie, trouwens als ajax supporters zingen bij de 0-5 "zij krijgen voetballes" dat vond ik kwa wedstrijdbeeld ook wel weer overdreven
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_79608324
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 23:15 schreef Sassie het volgende:
Curieuze combi van dafme's post hierboven en z'n onderschift trouwens.
Tikkie ongelukkig ja . Maar wat een dag. Op de brink was het ongelofelijk mooi. Zelfs de oudere supporters hebben het nog nooit zo meegemaakt. De tocht was echt een succes. Jammer van de 0-6, maar het zal me een worst zijn. We hebben de sfeer er goed ingehouden en hoe Demy werd onthaald was ook erg mooi.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:07:53 #166
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79608442
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Niet overdrijven, op TV ging het gewoon gelijk op qua gezang etc. En waar komt de Ajax haat bij jullie eigenlijk vandaan? Omdat jullie moesten rennen?

En GAE kan best leuk voetballen, maar zo naïef, Bus die zonder rugdekking hapt tegen Suarez, tja Sowieso zag je bij elke aanname/pass dat Ajax gewoon sneller is, niets om voor te schamen.
Jij was er niet bij, dus je kan geen oordeel vellen.
Alle kranten staan vol over de sfeer van gisteren, dus ik hoef me niet te verdedigen.

En ga nu maar weer naar jouw blauw/witte jodentopic.
pi_79609680
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Niet overdrijven, op TV ging het gewoon gelijk op qua gezang etc. En waar komt de Ajax haat bij jullie eigenlijk vandaan? Omdat jullie moesten rennen?

En GAE kan best leuk voetballen, maar zo naïef, Bus die zonder rugdekking hapt tegen Suarez, tja Sowieso zag je bij elke aanname/pass dat Ajax gewoon sneller is, niets om voor te schamen.
Jouw toontje slaat nergens op.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_79609851
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 13:51 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Niet overdrijven, op TV ging het gewoon gelijk op qua gezang etc. En waar komt de Ajax haat bij jullie eigenlijk vandaan? Omdat jullie moesten rennen?

En GAE kan best leuk voetballen, maar zo naïef, Bus die zonder rugdekking hapt tegen Suarez, tja Sowieso zag je bij elke aanname/pass dat Ajax gewoon sneller is, niets om voor te schamen.
Laat die gastjes nou maar doen en denken dat ze gelijk hebben. Ten eerste is het niet belangrijk en ten tweede zal Ajax altijd te horen zijn.

Idd, Ajax hoefde zich niet eens in te spannen en goed te voetballen om de Eagles simpel op zij te zetten. Ajax is doortastender, zoals de Eagles al zei en Ajax heeft simpelweg meer kwaliteit.

Ajax speelde een verdomd slechte wedstrijd, maar als je dan alsnog zo veel sterker bent als je tegenstander ( zonder écht te domineren ) is dat gewoon wel aardig.
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
pi_79609915
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:03 schreef Silver_Shark het volgende:

[..]

ajax = arrogantie, trouwens als ajax supporters zingen bij de 0-5 "zij krijgen voetballes" dat vond ik kwa wedstrijdbeeld ook wel weer overdreven
Ja, dat sloeg nergens op. Evenals het you'll never walk alone van jullie, ik dacht dat jullie jarenlang de combi boycotten, dus niet zo'n passende tekst he

Maargoed, een aantal hier hebben nogal een gekleurde bril op heb ik het idee Sfeer was prima, maar overdrijven is ook een kunst.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
  vrijdag 26 maart 2010 @ 14:50:43 #170
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_79610004
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:47 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Laat die gastjes nou maar doen en denken dat ze gelijk hebben. Ten eerste is het niet belangrijk en ten tweede zal Ajax altijd te horen zijn.

Idd, Ajax hoefde zich niet eens in te spannen en goed te voetballen om de Eagles simpel op zij te zetten. Ajax is doortastender, zoals de Eagles al zei en Ajax heeft simpelweg meer kwaliteit.

Ajax speelde een verdomd slechte wedstrijd, maar als je dan alsnog zo veel sterker bent als je tegenstander ( zonder écht te domineren ) is dat gewoon wel aardig.
Dat mag ook wel als je budget meer dan 20x zo groot is.
pi_79610458
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 14:07 schreef Blinker het volgende:

[..]

Jij was er niet bij, dus je kan geen oordeel vellen.
Alle kranten staan vol over de sfeer van gisteren, dus ik hoef me niet te verdedigen.

En ga nu maar weer naar jouw blauw/witte jodentopic.
hahaha, ja als je elk jaar tegen telstart en veendam speelt is dit wel gezelliger. op tv was het gewoon een saai bekerpotje en een formaliteitje die eventjes moest worden afgedaan!
voor een keer vond ik het niet erg dat ajax won, want nu heb je 25 april de klassieker als hoofdfinale!
DAN heb je pas een sfeertje om u tegen te zeggen!

dit was gewoon "gezellig" dat kleine oude stadionnetje, een dorp wat in rep en roer staat etc.
pi_79610528
Deventer is een echte HanzeSTAD met veel historie.. geen dorp.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
pi_79610592
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:01 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hahaha, ja als je elk jaar tegen telstart en veendam speelt is dit wel gezelliger. op tv was het gewoon een saai bekerpotje en een formaliteitje die eventjes moest worden afgedaan!
voor een keer vond ik het niet erg dat ajax won, want nu heb je 25 april de klassieker als hoofdfinale!
DAN heb je pas een sfeertje om u tegen te zeggen!

dit was gewoon "gezellig" dat kleine oude stadionnetje, een dorp wat in rep en roer staat etc.
den Haag komen we nog wel tegen tijdens de play-offs, schoppen jullie richting de Jupiler League! Gezellig naar de Hel van Almere met je woonwagen-matties.
pi_79610628
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Deventer is een echte HanzeSTAD met veel historie.. geen dorp.
zeker en den haag heeft nooit stadsrechten verkregen maar goed....het idee alleen al is wel schattig, net een amateurclub die het grote ajax op bezoek krijgt!
6 jaar geleden voelde het voor mij ook zo toen we voor de beker ajax lootten en nog eerste divisie speelden.
nu een stuk of 4 edities verder gaat de lol er steeds meer af eigenlijk. die hele eredivisie is geen reet aan, meeste clubs nemen een handjevol uitsupporters mee en het voetbal is niet om aan te zien.
maar goed, een feyenoord-ajax in een volle fanatieke kuip is natuurlijk een ander verhaal!
pi_79610658
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 15:04 schreef EAGLES_DEVENTER het volgende:

[..]

den Haag komen we nog wel tegen tijdens de play-offs, schoppen jullie richting de Jupiler League! Gezellig naar de Hel van Almere met je woonwagen-matties.
brrrr, ik word al een beetje bang als ik aan die buscombi richting deventer denk, brrrrr.....

of ben je nog steeds boos om het feit dat we 20 jaar geleden jullie kleine stadionnetje aan gruzelementen sloegen??
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')