abonnement Unibet Coolblue
pi_78180841
Een groep antropologen die samenwerken met stammen in de heuvels van een afgelegen gebied in India hebben een wonderbaarlijke ontdekking gedaan: Verbijsterende prehistorische grotschilderingen die buitenaardsen en schotelvormige vliegmachines vertonen.

De schilderingen werden gevonden in het district Hoshangabad in de staat Madhya Pradesh op bijna 70 kilometer afstand van het gemeentehuis van Raisen. De grotten bevinden zich diep verborgen in de dichtbegroeide jungle.


Een duidelijke afbeelding van wat een buitenaards wezen lijkt te zijn, gekleed in een ruimtepak, is te zien in een grottekening, waarbij zelfs een klassieke vliegende schotel staat afgebeeld die iets naar boven of beneden lijkt te 'beamen'. Aan de achterkant van het toestel is een soort krachtveld of vliegbeweging te zien.

Ook vertoont de tekening een ander object dat om een zogenaamde 'wormhole' lijkt te gaan, die zou verklaren hoe buitenaardsen in staat zijn om naar de Aarde te reizen. Deze afbeelding leidt bij UFO onderzoekers tot de conclusie dat de afbeeldingen moeten zijn gemaakt met betrokkenheid van buitenaardsen zelf.

Lokale archeoloog Wassim Khan, heeft de afbeeldingen met eigen ogen gezien. Hij beweert dat de objecten en wezens, die op de schilderingen te zien zijn, op geen enkele wijze overeenkomen met andere eerder ontdekte grotschilderingen uit de prehistorie in dat gebied. Zodoende gelooft hij dat het zeer waarschijnlijk gaat om wezens van andere planeten die contact hebben gehad met de mens sinds prehistorische tijden: Dit geeft wat meer gewicht aan de 'prehistorische astronauten theorie' waarin veronderstelt wordt dat de menselijke beschaving is opgericht

http://niburu.nl/index.php?articleID=22722

http://www.archaeologydai(...)e-cave-in-India.html

WTF! Compleet met vliegende schotel met koepeltje die fotontorpedo's afschiet en een spoor achterlaat
Veni vidi foetsie
pi_78180899
Cool, soort van stargate sg1 achtig.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_78181027
mooi waar zijn de rest van de foto's ?:)
anders is het gewoon een tekeningetje
pies on joe toe
pi_78181129
Het is maar net wat je er in ziet...
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78181324
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef Amos_ het volgende:
Het is maar net wat je er in ziet...
Ik zie er een kabouter in, met een geweldig grote &%$ met @#$%!
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:14:47 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_78181596
Die kleuren zijn nog best helder voor iets dat zo oud is
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_78181743
quote:
Etymology and usage

Sanskrit vi-māna literally means "measuring out, traversing" or "having been measured out". It can refer to (ref Monier-Williams[1]):

* The palace of an emperor or supreme monarch (especially one with seven stories)
* The adytum of a Rama temple, or of any other temple
* A temple or shrine of a particular form, see Vimanam (tower)
* From that meaning, "a god's palace", Rāvana's flying palace Pushpaka in the Ramāyana.
* From that, a chariot of the gods, any mythical self-moving aerial car (sometimes serving as a seat or throne, sometimes self-moving and carrying its occupant through the air; other descriptions make the Vimana more like a house or palace, and one kind is said to be seven storeys high.
* From that, any chariot or vehicle (especially a bier)
* In medicine, the science of (right) measure or proportion (e.g. of the right relation between the humours of the body, of medicines and remedies etc.)
* In the Vimanavatthu, a small piece of text used as the inspiration for a Buddhist sermon.
* In some modern Indian languages, vimāna or vimān means "aircraft", for example in the town name Vimanapura (a suburb of Bangalore).
http://en.wikipedia.org/wiki/Vimana

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mahabharata

Oftewel de verhalen uit de Indiase oudheid, mooi is dan ook dat de term vimana vaak naar voren komt, wat mijns inziens erop kan duiden dat in deze oudheid er een contact is geweest met buitenaardse wezens.

Goed topic.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_78181762
en hadden die buitenaardse dan niet een fatsoenlijke stift ofzo om een duidelijkere tekening te maken
of een kaart waar dat ze zelf te vinden zijn
pi_78182037
Ik ben benieuwd welke conclusie wetenschappers bevinden aan kunst zoals deze nu gemaakt wordt, over 1000den jaren, bv:



Dat moet wel stuitend bewijs zijn van waar men ook in gelooft , 1000den jaren later
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_78182133
Hahaha nutteloos topic. Kijk dan alleen al die redenatie van die dude die het met eigen ogen gezien zou hebben.
"Dit is nieuw voor mij, dus hoogstwaarschijnlijk van buitenaardse afkomst"
0% bewijs, 100% wensdenken.
  vrijdag 19 februari 2010 @ 13:31:35 #11
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78182271
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef RichardDawkins het volgende:
Hahaha nutteloos topic. Kijk dan alleen al die redenatie van die dude die het met eigen ogen gezien zou hebben.
"Dit is nieuw voor mij, dus hoogstwaarschijnlijk van buitenaardse afkomst"
0% bewijs, 100% wensdenken.
Dit dus
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_78182671
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:26 schreef Michielos het volgende:
Ik ben benieuwd welke conclusie wetenschappers bevinden aan kunst zoals deze nu gemaakt wordt, over 1000den jaren, bv:

[ afbeelding ]

Dat moet wel stuitend bewijs zijn van waar men ook in gelooft , 1000den jaren later


Dat ze dan ook een TRU-forum hebben, waarin dit soort images gepost worden, en dan vette speculaties over waar deze wezens gewoond hebben en waarom er in vredesnaam geen bewijs voor is gevonden
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78182705
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:18 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Vimana

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mahabharata

Oftewel de verhalen uit de Indiase oudheid, mooi is dan ook dat de term vimana vaak naar voren komt, wat mijns inziens erop kan duiden dat in deze oudheid er een contact is geweest met buitenaardse wezens.

Goed topic.
Wat is er zo bijzonder aan een tekening met de fantasie van iemand van vroeger dan? Religie is in die basis ook een verzinsel met mythische wezens en dit lijkt me ook gewoon weer een verzinsel voor een religie (tempel) uit die tijd.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78183621
ik vraag me nog steeds af waar de rest van de tekeningen zijn

via die sites zie ik enkel dat ene tekeningetje

zou toch mooi zijn als die grot er ook tussen zou staan met alle tekeningen die schijnbaar gemaakt zijn
pies on joe toe
pi_78185145
Wauw!

Niemand kan mij wijsmaken dat wij als enige planeet levende wezens bevat?
Aangezien wij niks of nauwelijks van het universum afweten, en dus niks van wormgaten die ons misschien naar andere universums kunnen brengen, waarom zouden er geen buitenaardse zijn?

Ook uit vondsten van het oude Egypte bleek al dat er meer was tussen hemel en aarde. Ik heb ooit wel is ergens gelezen dat buitenaardse onze aarde al meerdere malen gered zou hebben van de ondergang. Maar goed, dat krijg je uiteraard nooit bevestigd.

Misschien wel een leuke site om is door te spitten:

www.ufowijzer.nl
Er was eens....
pi_78187147
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:19 schreef MrNiles het volgende:
en hadden die buitenaardse dan niet een fatsoenlijke stift ofzo om een duidelijkere tekening te maken
of een kaart waar dat ze zelf te vinden zijn
Nee, die hadden ze niet in het handschoenenvakje van hun vliegende schotel liggen. Maar wel een receptenboekje voor het maken van wat aftandse goedjes om vervolgens een rots mee te bekladden... natuurlijk wel op basis van aardse grondstoffen... anders was het te obvious geweest...

[ Bericht 6% gewijzigd door AlphaOmega op 19-02-2010 15:41:48 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_78187956
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 14:45 schreef Maitje het volgende:
Wauw!

Niemand kan mij wijsmaken dat wij als enige planeet levende wezens bevat?
Aangezien wij niks of nauwelijks van het universum afweten, en dus niks van wormgaten die ons misschien naar andere universums kunnen brengen, waarom zouden er geen buitenaardse zijn?

Ook uit vondsten van het oude Egypte bleek al dat er meer was tussen hemel en aarde. Ik heb ooit wel is ergens gelezen dat buitenaardse onze aarde al meerdere malen gered zou hebben van de ondergang. Maar goed, dat krijg je uiteraard nooit bevestigd.

Misschien wel een leuke site om is door te spitten:

www.ufowijzer.nl
Ik ben er ook zeker van dat er ander/meer leven is in het universum. Maar het verhaal dat er muurschilderingen zijn gemaakt van Marsmannetjes, dat is onwaarschijnlijk.

Echter, je kunt een benadering gebruiken die het waarschijnlijker maakt. Wat als wij in de toekomst het tijdreizen uitvinden, en terugreizen in de tijd. Dan wil je niet het verleden, en daarmee je eigen heden veranderen, wat overdreven schimmigheid rond UFO's iets meer zou kunnen verklaren...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:14:42 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78191012
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 13:28 schreef RichardDawkins het volgende:
Hahaha nutteloos topic. Kijk dan alleen al die redenatie van die dude die het met eigen ogen gezien zou hebben.
"Dit is nieuw voor mij, dus hoogstwaarschijnlijk van buitenaardse afkomst"
0% bewijs, 100% wensdenken.
Dus is het nutteloos te komen hier voor jouw waar we hier verder wel graag ons nek uitsteken naar iets onverklaarbaars.
The truth was in here.
pi_78191150
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:14 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dus is het nutteloos te komen hier voor jouw waar we hier verder wel graag ons nek uitsteken naar iets onverklaarbaars.
nou steek je nek uit en zoek naar meer plaatjes want ik kan ze niet vinden

nu is het gewoon een verhaaltje van een of ander persoon die waarschijnlijk deze tekening op het net heeft gezet met de mededeling dat het een prehistorysche grottekening is van iets buitenaards

zoiets zou ik dus zelf ook kunnen verzinnen
pies on joe toe
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:21:23 #20
6941 APK
Factual, I think.
pi_78191253
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze niet prehistorisch zijn, maar dat een spacende swami 20 jaar geleden aan het kladden is geweest.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_78191272
dan zouden er nog steeds wat meer foto`s van moeten zijn
pies on joe toe
pi_78191487
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Bastard op 19-02-2010 17:41:08 ]
  vrijdag 19 februari 2010 @ 17:40:41 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_78191895
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 17:27 schreef RichardDawkins het volgende:

[..]

-edit-
Als je het niet ontopic wil houden maar feedback wil geven zie ik je graag tegemoet in het FB topic.
The truth was in here.
pi_78194469
Mooie tekening, is er te achterhalen hoe oud die tekening is of zeggen ze gewoon prehistorie, wanneer is iets prehistorie

Ik zie een mannetje in een pak en viegende objecten, als het bewezen prehistorie is ... dan hadden ze of al veel star wars gekeken, of ze hadden een andere bron om dit te tekenen
I did not have sex, with that woman
  vrijdag 19 februari 2010 @ 19:01:50 #25
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_78194525
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 19:00 schreef Berlusconi het volgende:
Mooie tekening, is er te achterhalen hoe oud die tekening is of zeggen ze gewoon prehistorie, wanneer is iets prehistorie

Ik zie een mannetje in een pak en viegende objecten, als het bewezen prehistorie is ... dan hadden ze of al veel star wars gekeken, of ze hadden een andere bron om dit te tekenen
false-concensus effect. Je gaat ervanuit dat omdat jij er een man in een pak en vliegende objecten in ziet, de mensen die dit tekenden het er ook in gezien hebben. Misschien bedoelden zij wel iets heel anders? Was er sprake van een viering en was de hoofdman zo verkleed ofzo.. Weet ik veel.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')