abonnement Unibet Coolblue
pi_78389686
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gaysex
pi_78389719
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:16 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Gaysex
Je hoeft het toch niet zelf te doen of te zien. Stel je niet aan zeg
pi_78389823
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je hoeft het toch niet zelf te doen of te zien. Stel je niet aan zeg
Thank god no

Dat ik je dan moet zien lopen in de stad en denk: Mwahahaha, das die bi gast op hennepschoenen.
pi_78389923
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:20 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Thank god no

Dat ik je dan moet zien lopen in de stad en denk: Mwahahaha, das die bi gast op hennepschoenen.
Dat doe je maar. Maar die kotssmilies zijn in 2010 in Nederland toch wel errugh ouderwets.
pi_78389975
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:20 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Thank god no

Dat ik je dan moet zien lopen in de stad en denk: Mwahahaha, das die bi gast op hennepschoenen.
Wat is dat nu weer voor sneue reactie dan???
pi_78390069
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 11:33 schreef devl1nsect het volgende:




Lifehouse Bestaat dat nog?

Ach, een kinderhart is gauw gevuld.
Zeer zekers wel. Ze zijn bezig met een comeback. Maar al die tijd zijn ze in Amerika gewoon bezig geweest en komt volgende week dan ook cd nummero 5 uit!

En vanavond dus concert @ melkweg. wat ik dus nooit had durven dromen dat ze ooit nog eens naar NL zouden komen!!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_78390292
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:22 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat doe je maar. Maar die kotssmilies zijn in 2010 in Nederland toch wel errugh ouderwets.
Ow, ik ben ouderwetsch
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:23 schreef stellarium het volgende:

[..]

Wat is dat nu weer voor sneue reactie dan???
Mag je sneu vinden. Begrijp mensen niet die hun hele hebben en houden op internet gooien. En om dat soort mensen moet ik lachen. Zeker als je ze ook nog tegen komt IRL
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:25 schreef Croli het volgende:

[..]

Zeer zekers wel. Ze zijn bezig met een comeback. Maar al die tijd zijn ze in Amerika gewoon bezig geweest en komt volgende week dan ook cd nummero 5 uit!

En vanavond dus concert @ melkweg. wat ik dus nooit had durven dromen dat ze ooit nog eens naar NL zouden komen!!
Vroeg heen en vooraan staan! En na het concert bij de artiesteningang handtekeningen scoren en een praatje maken.

En trouwens, 5 (!) cd's? Zoveel al?
pi_78390518
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:31 schreef devl1nsect het volgende:
Mag je sneu vinden. Begrijp mensen niet die hun hele hebben en houden op internet gooien. En om dat soort mensen moet ik lachen. Zeker als je ze ook nog tegen komt IRL
Maar dan vooral een blokje omlopen he, want vooral niet met mensen irl praten, das eng.
pi_78390621
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar dan vooral een blokje omlopen he, want vooral niet met mensen irl praten, das eng.
Ik was niet in de gelegenheid om je een schop onder je flikker te geven en te zeggen: hey mooie schoenen man! Hennep?

Misschien de volgende x

Enne, voor jou een blokje omlopen
pi_78390656
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:39 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Ik was niet in de gelegenheid om je een schop onder je flikker te geven en te zeggen: hey mooie schoenen man! Hennep?

Misschien de volgende x

Enne, voor jou een blokje omlopen
Hater...
pi_78390684
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:40 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Hater...
Hater? Omdat ik niets tegen hem zeg?

Cyntiaa zonder h
pi_78390709
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:39 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Ik was niet in de gelegenheid om je een schop onder je flikker te geven en te zeggen: hey mooie schoenen man! Hennep?

Misschien de volgende x

Enne, voor jou een blokje omlopen
Wanneer heb jij mij ooit gezien dan?
pi_78390825
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wanneer heb jij mij ooit gezien dan?
Ow, dat was langs de A28 in zoeen park. Oh wacht

Nee, ergens in de binnenstad. Geen big deal verder.
pi_78390877
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:44 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Ow, dat was langs de A28 in zoeen park. Oh wacht

Nee, ergens in de binnenstad. Geen big deal verder.
Ik vind jouw opmerkingen best sneu..
pi_78390961
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:31 schreef devl1nsect het volgende:


Vroeg heen en vooraan staan! En na het concert bij de artiesteningang handtekeningen scoren en een praatje maken.

En trouwens, 5 (!) cd's? Zoveel al?
Vriendin van mij gaat er al vroeg heen, dus daar sluit ik dan bij aan. Handtekeningen scoren geen tijd voor denk ik.

en ja al 5 cd's. Ga maar na dat Hanging by a moment, van de eerste cd dus, wel tien of meer jaar geleden is. Dus tja in die tijd is 5 cd's wel een redelijk aantal dan. Vergeet niet dat ze in Amerika wel gewoon een grote naam zijn he, dus reden genoeg om verder te blijven gaan met muziek maken.
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_78392005
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:45 schreef Cyntiaa het volgende:

[..]

Ik vind jouw opmerkingen best sneu..
Dat mag. Vooral de opmerkingen serieus nemen
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 13:47 schreef Croli het volgende:

[..]

Vriendin van mij gaat er al vroeg heen, dus daar sluit ik dan bij aan. Handtekeningen scoren geen tijd voor denk ik.

en ja al 5 cd's. Ga maar na dat Hanging by a moment, van de eerste cd dus, wel tien of meer jaar geleden is. Dus tja in die tijd is 5 cd's wel een redelijk aantal dan. Vergeet niet dat ze in Amerika wel gewoon een grote naam zijn he, dus reden genoeg om verder te blijven gaan met muziek maken.
Hanging by the moment al 10 jaar geleden?

In Amerika heb je wel meer grote namen die we hier helaas nooit snel zullen zien.

Je gaat er met de trein heen? Waarom niet handtekeningen scoren, beetje ouwehoeren en een hotel pakken met je vriendin zodat je de kosten kan delen? Als je zo'n grote liefhebber bent van de muziek, is het eeuwig zonde als je vroeg terug moet vanwege de trein.


Veel plezier vanmiddag
pi_78392558
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:13 schreef devl1nsect het volgende:

[..]


Je gaat er met de trein heen? Waarom niet handtekeningen scoren, beetje ouwehoeren en een hotel pakken met je vriendin zodat je de kosten kan delen? Als je zo'n grote liefhebber bent van de muziek, is het eeuwig zonde als je vroeg terug moet vanwege de trein.


Veel plezier vanmiddag
Omdat Andre ook meegaat en die rijdt terug. Auto wordt bij station Weesp neergezet. Dus wie weet als ze vroeg klaar zijn dat we daar nog wel tijd voor hebben. en een nachtje hotel dat is dan wel weer erg duur aan het worden. Zo rijk zijn we niet.

Maar veel plezier zullen we zeker hebben, heb echt enorme kriebels in mn buik, niet normaal!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_78392975
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:26 schreef Croli het volgende:

[..]

Omdat Andre ook meegaat en die rijdt terug. Auto wordt bij station Weesp neergezet. Dus wie weet als ze vroeg klaar zijn dat we daar nog wel tijd voor hebben. en een nachtje hotel dat is dan wel weer erg duur aan het worden. Zo rijk zijn we niet.

Maar veel plezier zullen we zeker hebben, heb echt enorme kriebels in mn buik, niet normaal!
Helemaal bij station Weesp?! Onder Arena + retourkaartje CS voor 5 euro? Weet niet of dat nog is trouwens.

Tjah, je rijdt mee. Dus dat wordt het niet hangen bij de ingang. En tof dat je de kriebels in de buik hebt. Herkenbaar
pi_78393518
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Helemaal bij station Weesp?! Onder Arena + retourkaartje CS voor 5 euro? Weet niet of dat nog is trouwens.

Tjah, je rijdt mee. Dus dat wordt het niet hangen bij de ingang. En tof dat je de kriebels in de buik hebt. Herkenbaar
http://www.parkerenindest(...)amsterdam-arena.html

Tegenwoordig 6 euro. Doe ik ook altijd met koninginnedag.
Met je inrijkaartje naar het loket toe, daar krijg je gratis 2 metrokaartjes.

Bij terugkomst je parkeerkaart én de 2 afgestempelde metrokaartjes weer inleveren bij het loket.
Krijg je weer een ander kaartje waarmee je de 6 euro kunt betalen bij de automaat.
pi_78393621
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:37 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Helemaal bij station Weesp?! Onder Arena + retourkaartje CS voor 5 euro? Weet niet of dat nog is trouwens.

Tjah, je rijdt mee. Dus dat wordt het niet hangen bij de ingang. En tof dat je de kriebels in de buik hebt. Herkenbaar
Omdat de arena een beetje ver weg gelegen is van de Melkweg???

En dit is ook easy, 20 minuten met de tram en nog geen 10 minuten stukje met de trein. En bij Weesp zit je veel sneller en makkelijker weer op de snelweg naar huis!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_78393808
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:52 schreef swollywood het volgende:

[..]

http://www.parkerenindest(...)amsterdam-arena.html

Tegenwoordig 6 euro. Doe ik ook altijd met koninginnedag.
Met je inrijkaartje naar het loket toe, daar krijg je gratis 2 metrokaartjes.

Bij terugkomst je parkeerkaart én de 2 afgestempelde metrokaartjes weer inleveren bij het loket.
Krijg je weer een ander kaartje waarmee je de 6 euro kunt betalen bij de automaat.
Thanks! Dat is toch geen geld? Denk dat bij Weesp neerzetten en reizen meer geld kost
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:54 schreef Croli het volgende:

[..]

Omdat de arena een beetje ver weg gelegen is van de Melkweg???

En dit is ook easy, 20 minuten met de tram en nog geen 10 minuten stukje met de trein. En bij Weesp zit je veel sneller en makkelijker weer op de snelweg naar huis!
Nee, omdat je zo bij de Arena bent, je kan er makkelijk parkeren EN je krijgt nog eens een kaart voor 6 euro die je naar ut Damrak brengt. Tenzij je student bent, dan heb je een OV

Wist ik niet van Weesp. Ik hou het int achterhoofd

Al een paar dagen boven nul en nog zie ik hopen sneeuw liggen op de parkeerplaats

Is iemand al weer in de nieuwe Sally's/ Ierse Pub geweest en veel veranderd? Schijnt dat ze een nieuwe zaal hebben. Carnaval is afgelopen dus we kunnen de kroeg weer in
pi_78395598
Hoi, ben ik weer!
It's always different in a dream.
pi_78395687
Ik ben er ook

Zo even de post doen en hier opruimen. Ondertussen is mijn nieuwe laptop bezig met wat installatie's..
pi_78395880
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben er ook

Zo even de post doen en hier opruimen. Ondertussen is mijn nieuwe laptop bezig met wat installatie's..
Goed bezig! Ik net helemaal met tegenzin naar Zwolle zuid fietsen om schoon te maken bij mn ouders, kom ik daar... Is er niemand, nou ja dat is geen probleem gebeurt wel vaker maar mijn moeder komt toch altijd ergens rond half 1 thuis, kom ik erachter dat ze op vakantie zijn en ik helemaal niet langs had hoeven komen, de helft schoongemaakt voor niks dus!
It's always different in a dream.
pi_78396093
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 14:58 schreef devl1nsect het volgende:

[..]

Thanks! Dat is toch geen geld? Denk dat bij Weesp neerzetten en reizen meer geld kost
[..]

Nee, omdat je zo bij de Arena bent, je kan er makkelijk parkeren EN je krijgt nog eens een kaart voor 6 euro die je naar ut Damrak brengt. Tenzij je student bent, dan heb je een OV

Wist ik niet van Weesp. Ik hou het int achterhoofd

Al een paar dagen boven nul en nog zie ik hopen sneeuw liggen op de parkeerplaats

Is iemand al weer in de nieuwe Sally's/ Ierse Pub geweest en veel veranderd? Schijnt dat ze een nieuwe zaal hebben. Carnaval is afgelopen dus we kunnen de kroeg weer in
Nieuwe zaal in Sally's?
Volgens mij niet hoor...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')