abonnement Unibet Coolblue
pi_78713524
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:06 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Je bent wel de eerste met een Beatles-avatar die dat zegt, de anderen vinden het blasfemie.
Maar dat mag je Beatles-fans toch niet kwalijk nemen. Wij vinden covers van MJ ook blasfemie.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_78713615
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:10 schreef Zapato het volgende:

[..]

Maar dat mag je Beatles-fans toch niet kwalijk nemen. Wij vinden covers van MJ ook blasfemie.
Niet als het gewoon een goede cover is, dan moet je realistisch zijn.
standaarddrinker
pi_78715299
Ben ik de enige die Smooth Criminal op This Is It echt supergoed vind? Sowieso is de choreografie al te gek, maar deze versie heeft ook datgene wat veel optredens op de HIStory Tour misten: strakke frisse dansers en een MJ die alles lekker live zingt. Vooral dat hijgerige, schorre stemgeluid is perfect bij Smooth Criminal.
pi_78715501
Hij zingt veel live, Maar niet alles....

Het deel"youve been hit by a smooth criminal"is live,Ännie are you ok"ook en"i dont Know stukje ook"

Maar verder is het playback

Beetje rare omschrijfing, maar ongeveer 40% van het nummer is live.
pi_78715584
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:01 schreef Zapato het volgende:

[..]


Ik hem 'm vandaag weer s zitten spacen op Little Susie, blijft echt een macaber nummer.
God, echt he. Als ik die 's nachts met mijn koptelefoon op luister... Dat is toch gewoon een geniaal nummer. Die strijkers en die kerkklokken, zo vet. En zo zielig...
pi_78715632
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:10 schreef Braddie het volgende:
Hij zingt veel live, Maar niet alles....

Het deel"youve been hit by a smooth criminal"is live,Ännie are you ok"ook en"i dont Know stukje ook"

Maar verder is het playback

Beetje rare omschrijfing, maar ongeveer 40% van het nummer is live.
Meer dan we're used to, in ieder geval. Het hele nummer is een stuk intenser, vlotter op deze manier.
  donderdag 4 maart 2010 @ 01:18:50 #282
159761 Arn0
Abbey Road
pi_78715677
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 00:12 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Niet als het gewoon een goede cover is, dan moet je realistisch zijn.
Inderdaad, ben het wel met je eens. Ik heb al veel Beatles-covers vervloekt maar deze is echt prachtig. Oké, de bas in het originele nummer was geweldig en mist hier maar voor de rest maakt MJ er zijn eigen toffe versie van. Het is absoluut niet mijn genre maar toch speel ik de cover regelmatig
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_78716216
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:18 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Inderdaad, ben het wel met je eens. Ik heb al veel Beatles-covers vervloekt maar deze is echt prachtig. Oké, de bas in het originele nummer was geweldig en mist hier maar voor de rest maakt MJ er zijn eigen toffe versie van. Het is absoluut niet mijn genre maar toch speel ik de cover regelmatig
Ik vind het zo chil dat ie er een soort zwarte versie van maakt, maar het rockerige van The Beatles er wel in weet te houden.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_78725732
Ik zelf heb niet zo veel met Come Together, vond het jammer genoeg een filler in mijn ogen op het HIStory album
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 01:14 schreef gifkwal het volgende:

[..]

God, echt he. Als ik die 's nachts met mijn koptelefoon op luister... Dat is toch gewoon een geniaal nummer. Die strijkers en die kerkklokken, zo vet. En zo zielig...
Dat nummer is inderdaad gewoon

Ik blijf het elke keer weer zeggen
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_78734085
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_78734507
Een jaartje geleden, toen hadden we nog uitzicht op een echt concert, nu alleen op Move Like Michael Jackson met Gerard Joling en Jermaine Jackson.
standaarddrinker
pi_78735776
Gerard Joling komt toch ook in de buurt van Michael Jackson, zeker qua star power?



We miss you MJ.
pi_78779139
quote:
Leuk om te zien
Hij wint er ook meteen een aantal achter elkaar.
pi_78779601
Ja volgens mij was in dat filmpje dat hij het jaar daarna nog 2 prijzen won met hetzelfde album, toch?
  vrijdag 5 maart 2010 @ 18:19:09 #291
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_78783451
Jam nu van me op 3FM
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_78783615
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 16:37 schreef Rnnz het volgende:
Gerard Joling komt toch ook in de buurt van Michael Jackson, zeker qua star power?
Troll is obvious!
standaarddrinker
pi_78784274
Zo raar, het is nu alweer precies een jaar geleden dat Michael de This is It tour aankondigde

De tijd gaat zo snel, no tijdsbesef meer....
-
pi_78787740
quote:
I Wanna Rock With You.. All Night
  vrijdag 5 maart 2010 @ 20:27:55 #295
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_78789635
quote:
Op vrijdag 5 maart 2010 18:36 schreef SteelDogg het volgende:
Zo raar, het is nu alweer precies een jaar geleden dat Michael de This is It tour aankondigde

De tijd gaat zo snel, no tijdsbesef meer....
Ja, anders had ik hem nu 3x gezien. In een jaar tijd dat mijn droom uit kwam en vervolgens toch ook weer niet
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_78789722
Misschien had ik dan de echte Bevin gezien.
standaarddrinker
  vrijdag 5 maart 2010 @ 22:21:12 #297
261110 Bevin
ALLEZ GAEL !11@#!!
pi_78796087
Oh jij, sowieso
Alles is relatief
Ik dacht echt: "dude wtf.."
"Meteen meer maat meloen komt naar mij toe lopen en zegt: kijk uit ik heb een hartslag! Ik zeg: nah ja, ga dan maar mee naar huis, heb toch niets te doen"
pi_78799407
Ik zou Bobbie zien. Wat jammer, wat jammer.
pi_78802019
Cool! Dat liedje had ik nog nooit gehoord! Maar die foto ziet er wel raar uit, net of Michael geschminkt is ofzo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')