Ah, tofquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Yup, zeker de de echt Maastrichtse klassiekers. En die kent ook iedereen, dus er wordt lekker aangeschoten meegezongen
.
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
De carnavalmixen van Camiel denk ik.
Rudy speelt met John C Fraser wat, maar raar dat dat niet meer live gebeurtquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Temper TrapAl mogen ze wel eens met wat nieuws komen...
Kevin achter de knoppen. wtf?
Even warm draaien, maar nu onwijs live! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Rudy speelt met John C Fraser wat, maar raar dat dat niet meer live gebeurt
Mwah, valt mee, maar tochquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, tof. Nu geen stem meer over
[..]
Moohooi...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god, gewoon High & Dry van Radiohead. Dan pik je er wel eentje uit zeg. Een juweel van een plaat.
hahaquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, valt mee, maar toch. Combinatie van vocale 'kwaliteiten' en drank, denk ik
.
Zal meevallen. Wel wat gehad, maar ze schenken soort van evenementenbier tijdens carnaval. Dus meer waterquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaben benieuwd of je hem morgen ook zal voelen
.
Miss Jackson !
Hee Roelquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal meevallen. Wel wat gehad, maar ze schenken soort van evenementenbier tijdens carnaval. Dus meer water. En op tijd thuis, dus verwacht geen lastige zaterdag
.
Ah gadver, dat is zo ranzig.. Troep hebben ze in Mariniplaza ook. Dat gaat nergens over want het is inderdaad meer water. Je bent inderdaad best vroeg thuis, maar dan heb je tenminste nog wat aan je zaterdagquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zal meevallen. Wel wat gehad, maar ze schenken soort van evenementenbier tijdens carnaval. Dus meer water. En op tijd thuis, dus verwacht geen lastige zaterdag
.
Haai, Brenniequote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Roelmorgen ook weer carnavallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |