Volgende keer, ik ben nogal van het topics sluiten de laatste tijdquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet wel wat je bedoeld hoor, maar ik kan toch veel handiger gewoon monogaam zeggen.Dat snapt iedereen tenminste altijd.
Wat zou de juiste term zijn dan?quote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:voor TT!
* Enfermera heeft ook een hekel aan carnaval
[..]Ik vind het juist grappig om met dat soort rare termen te smijten
![]()
quote:
Zo heeft ieder een hobbyquote:Op zondag 24 januari 2010 21:35 schreef Enfermera het volgende:voor TT!
* Enfermera heeft ook een hekel aan carnaval
[..]Ik vind het juist grappig om met dat soort rare termen te smijten
![]()
Serieel monogaamquote:
Als je dacht mij te verleiden met die TT..... dan heb je het mooi mis.quote:
Dat klinkt een beetje alsof je met een hele serie mannen achter elkaar monogaam bentquote:
Seriële monogamie is zeg maar dat je trouw en monogaam bent aan je huidige partner. Maar dus wel dat je meerdere partners in je leven hebtquote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zo heeft ieder een hobby
Om het maar kort en simpel te zeggen; ik ga niet cyberseksen met Lovelesswant ik cyberseks al met iemand
Ja, ik vat 'm nu!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Seriële monogamie is zeg maar dat je trouw en monogaam bent aan je huidige partner. Maar dus wel dat je meerdere partners in je leven hebtEn monogaam is echt dat je maar 1 partner in je leven hebt, dat heeft bijna niemand
JA!!!! ik vind m lekker!quote:Op zondag 24 januari 2010 21:41 schreef Bamba het volgende:
Tombola? Ben je al bijgelezen?. Heb je de parfum al geroken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |