quote:Op zondag 24 januari 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had niet foutief geïdentificeerd willen worden.![]()
Door mijn lover.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb misschien straks wel een compleet dode boerderij
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Ooooh....quote:Op zondag 24 januari 2010 17:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had niet foutief geïdentificeerd willen worden.![]()
Door mijn lover.
quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik net een kwartje vallen.quote:
Waait wel weer over hoorquote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
tis meer dat ik t jammer vind dat t hele tijden alleen over t spelletje gaat, maar dat zal echt wel aan mij liggen
In 5 stuivers.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik net een kwartje vallen.![]()
He skat?
FarmVillequote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
tis meer dat ik t jammer vind dat t hele tijden alleen over t spelletje gaat, maar dat zal echt wel aan mij liggen
tis echt klote, maar ben bang dat je dit idd niet door een verzekering vergoed krijgt.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:22 schreef P.F het volgende:
Ik ben wel klaar met klagen er is niets meer aan te doen
Tis heel erg ontopic, want het gaat over plantjes en beestjes!quote:Op zondag 24 januari 2010 17:21 schreef Ynske het volgende:![]()
Ja daar staat ie altijd, ik had de pech dat ik voor 1x daar zat ipv op de andere bankquote:Op zondag 24 januari 2010 17:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis echt klote, maar ben bang dat je dit idd niet door een verzekering vergoed krijgt.
al vind ik t best raar dat iemand een flap op een bankleuning neerlegt
Nou er staat Sojaquote:Op zondag 24 januari 2010 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |