Zoheee, goed man!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb er al een was inzitten en ben al begonnen aan mijn studie, dat lukt me op zondag anders nooit voor twaalven
Ja, inderdaad, en ik ging notabene vóór 23.00 naar bed!quote:Op zondag 17 januari 2010 10:56 schreef JJH het volgende:
Dit mag in de krant!
Dat ik naar bed ga en de volgende ochtend op dezelfde pagina door mag.
Mogguh!
Voor mij was het geloof ik half twaalf, en het gebeurt in het weekend ook wel eens dat er vol doorgeknald word tot na eenen, en als nachtploeg hebben we het ook wel eens gepresteerd om een topic vol te krijgen...quote:Op zondag 17 januari 2010 11:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en ik ging notabene vóór 23.00 naar bed!
Ja!quote:
Hier is het in de keuken/kamer meestal warmer dan in mn slaapkamerquote:Op zondag 17 januari 2010 11:13 schreef JJH het volgende:
Ik heb zin om te ontbijten maar geen zin om die koude keuken in te gaan.
*Toch maar gaat.
Ja hoor... net alsof IEMAND hier nog gelooft dat jij mod wordt...quote:Op zondag 17 januari 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!![]()
Die kon ik niet laten liggen natuurlijk! En het is maar een tijdelijk subforum vol gezelligheid waar meestal amper wat te modden valt
De beloning is goed toch? Lekker warm bakkie koffie/thee en een broodje?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:13 schreef JJH het volgende:
Ik heb zin om te ontbijten maar geen zin om die koude keuken in te gaan.
*Toch maar gaat.
Koffie had ik al op, nu een paar boterhammen en een beker melk.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
De beloning is goed toch? Lekker warm bakkie koffie/thee en een broodje?
Dooi!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en hier sneeuwde het gister nog (heel licht) en nu is ALLE sneeuw weg!
Jaaquote:Op zondag 17 januari 2010 11:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Koffie had ik al op, nu een paar boterhammen en een beker melk.
Melk
Dat laatste hoop je maarquote:Op zondag 17 januari 2010 11:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!![]()
Die kon ik niet laten liggen natuurlijk! En het is maar een tijdelijk subforum vol gezelligheid waar meestal amper wat te modden valt
Dooi is niet leuk!quote:
Ik drink alleen thee als ik ziek ben, verder nooit.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JaaLekkor!
Al houd ik in de ochtend meestal van warme dingen. Ik drink altijd thee met melk![]()
Mogguh!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:32 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!![]()
Hoe is het hier? Ik ga namelijk (nog) niet teruglezen, want mijn badje loopt vol.![]()
Ik had de wekker maar 11 uur gezet, wilde de katten niet te lang laten wachten op het ontbijt, maar ik ben duf wie unne kniën.Terwijl ik toch al om half 2 in bed lag.
Maar de eerste was van vandaag zit erin!
Lekker in het vuur gekeken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |