*kuch*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
F_R![]()
Deze is voor jou en Rossi
Jezus nou dan kon ie me helemaal de boom in hoor, met zo een horkenreactie, sorry dat ik t zegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het nog niet. afleiding is misschien wel oke maar of ik erg gezellig ben weet ik niet.
Vriend zei dat net tegen schoonvader zijn reactie dat is zonde van het geld
Wie zijn reactie waarop? Wat is zonde van het geld?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het nog niet. afleiding is misschien wel oke maar of ik erg gezellig ben weet ik niet.
Zou ik ook doen ja... Maar ik zou ook even navragen bij de DA of het zou kunnen zijn dat Fire het heeft doorgegevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
Tussen het overlijden van Snowy en de komst van Rossi zit een maand of 3. Waarbij de bakken goed zijn schoon gemaakt met dettol en chloor evenals de rest van het huis. Zorro en Fire zijn zelfs nog 3 weken uit logeren geweest dus het lijkt mij vrij onmogelijk dat zij het hebben kunnen doorgeven daarbij is Zorro erop getest en die had het niet.
Wij gaan zeker contact opnemen met de fokster en de rasvereniging.
Toch fijn om te weten dat je ons in de gaten houdt...quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ah ok, zelfs de kattenexperts hier hebben er een andere mening over, dan ga ik niet eens meer proberen het te begrijpen![]()
Het maakt het ook zeer zeker niet minder erg van Rossi natuurlijk.
Maar het lijkt me wel van belang om uit te zoeken of het wel verstandig is om weer een nieuw kitten te nemen ...f_r wat ga je vanavond doen nu?
*mompelt iets over ouder wordende schoonvaders, dure verzoringstehuizen, lijden uitstellen en geldverspilling*quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gok dat het gaat over dat verplicht iets van vanavond , dat het zonde van het geld is als ze niet mee gaat daarheen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*mompelt iets over ouder wordende schoonvaders, dure verzoringstehuizen, lijden uitstellen en geldverspilling*
kan die ziekte ook in huis dwalen? of is t zuiver van kat op kat?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Het risico dat het door de aanwezig katten alsnog zou kunnen worden doorgegeven heeft mij er in ieder geval van overtuigd om dat absoluut niet te doen (al kreeg ik genoeg aanbod van mijn omgeving)......het is zo'n nachtmerrieziekte dat ik elk risico absoluut wil uitsluiten.
Ja, t klinkt een beetje zoals parvo, qua besmettelijkheid en zo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Het risico dat het door de aanwezig katten alsnog zou kunnen worden doorgegeven heeft mij er in ieder geval van overtuigd om dat absoluut niet te doen (al kreeg ik genoeg aanbod van mijn omgeving)......het is zo'n nachtmerrieziekte dat ik elk risico absoluut wil uitsluiten.
ceiling-fiets is watching you....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat je ons in de gaten houdt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |