Hm, vind 't juist wel handig. Komen soms interessante tweets voorbij die ik met followers wil delenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou soms wel handig zijn, maar dat vind ik juist vrij irritant aan Twitter al het retweet gedoe.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:02 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zag vanmiddag een bus en moest meteen aan een zeker vrijdagavondprogramma op 3fm denken.
[ afbeelding ]
4 van de 5 bruiloften waar ik ben geweest zijn inmiddels gescheidenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:06 schreef borisz het volgende:
Weer thuis na een bruiloft in Breda. Mijn eerste bruiloft die ooit meemaak in 21 jaar
.
Wanneer gaat #5 uit elkaar?quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:18 schreef themauster het volgende:
[..]
4 van de 5 bruiloften waar ik ben geweest zijn inmiddels gescheiden
hehequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer gaat #5 uit elkaar?
[/flauw]
Ik hoop dat dat niet een landelijk gemiddelde is.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:18 schreef themauster het volgende:
[..]
4 van de 5 bruiloften waar ik ben geweest zijn inmiddels gescheiden
Soms is het zeker boeiend hoor, maar af en toe... 't is niet altijd even boeiend. Persoonlijk vond ik de oude situatie (zonder die knop) wat prettiger. Maar goed, het heeft ook wel weer voordelen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, vind 't juist wel handig. Komen soms interessante tweets voorbij die ik met followers wil delen.
Timo ! ej. Goede vraag, geen ideequote:Op donderdag 14 januari 2010 22:39 schreef Timo20 het volgende:
goedeAVOND!!
Is er morgen ook geen Ekstra Weekend ivm Eurosonic?
Heej Hansquote:
Ja, top man! Weekend en nu lekker 3FM luisteren. Met jou ook alles kids? Zo te lezen welquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heej Hans,alles goed ?
Ow btw, ik heb WEEEEEEEEKEND![]()
![]()
![]()
.
Welkom!quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef 3FMaster het volgende:
@Hans: Thanks
@ TS: Den Bosch ofniet? Wa doe de gij doar?
Dat dus. Maar bij EW is Do te gast...quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timo ! ej. Goede vraag, geen idee. Denk dat ze pas rond 22:00 live gaan.
Die zal zichzelf wel weer tot slapende bankgast bombarderenquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat dus. Maar bij EW is Do te gast...
Wonen hè, wa denkte danquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:51 schreef 3FMaster het volgende:
@ TS: Den Bosch ofniet? Wa doe de gij doar?
Ja met mij ook alles okquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, top man! Weekend en nu lekker 3FM luisteren. Met jou ook alles kids? Zo te lezen wel
want je hebt weekend.
Neuh, niet die Do... pffff.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voortaan de gast uit het raam gaan gooien.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |