Je weet toch wel wat het beste middel tegen hoofdpijn isquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
![]()
ja weet nietmisschien heeft ie wel hoofdpijn
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: wie helpt mij en mijndekbed om de koude te verdrijven...
Dus ik denk: trovey gaat helemaal los
Sorry
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef nokwanda het volgende:
Have fun, youngsters. Dit is jullie vrijagetopic![]()
![]()
ik heb dan ook nooit hoofdpijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet toch wel wat het beste middel tegen hoofdpijn is
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik heb dan ook nooit hoofdpijn
omdat die dus nooit kan onstaaaaanquote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat die dus nooit kan onstaaaaan
zoooo
Trovey gaat al een tijdje niet meer los op dat gebiedquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dus ik lees: wie helpt mij en mijndekbed om de koude te verdrijven...
Dus ik denk: trovey gaat helemaal los
Sorry
all night and day long babequote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
all night and day long babe
Ik was al verbaasdquote:Op donderdag 14 januari 2010 01:44 schreef trovey het volgende:
Trovey gaat al een tijdje niet meer los op dat gebied......maar wel lekker rustig zo
Wat fijn!!!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 06:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Goede morgen iedereen
Ik heb denk ik het verhaal van zwabber gemist.
Rossi wilde gisteren niet op bed maar wel bij ons in de slaapkamer op zijn muis slapen. Midden in de nacht werd ik wakker en heb hem toch maar tussen ons in gelegd.
Om 5:50 vond hij het wel goed en ging zelf van bed af om 06:00 ben ik opgestaan en toen wilde hij eten. Hij is net zelf naar zolder gelopen hopelijk blijft het zo gaan en krijgt hij niet ineens een terugval.
Goeiemorgen!!! Was leuk he vannacht?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |