abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 februari 2010 @ 14:07:56 #201
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77549969
ik heb nog wel mooie sophie sposa's, maat 38,5, klein hakje. 1 dag gedragen. ik wil best een foto maken, als iemand interesse heeft?
in de haak.
pi_77552295
wahahaha die schoenen die ijzercookie toont heb ik dus in het wit voor t trouwen ik ga toch geen 150 euro (minimaal) uitgeven aan de schoenen die de bruidswinkel koop?
maar ik heb ook een tweede paar in een kleur, die hopelijk bij de jurk past. en verder neem ik mijn crocs slippers mee voor de avond. op die dingen kan ik dagen lopen en wil tijdens het feest ook nog lol hebben
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  dinsdag 2 februari 2010 @ 15:16:37 #203
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_77552699
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 @ 13:33 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

Ik had inderdaad al de tip gehad om slippers ofzo mee te nemen omdat je tegen de avond last van je voeten kunt krijgen
[..]

Laarsje lijken mij ook wel leuk, maar we trouwen in mei, als het warm is dan zijn laarsjes niet zo heel fijn..
Pandorah trouwde op de warmste dag van het jaar ongeveer
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_77554563
Afgelopen vrijdag getrouwd.




pi_77554957
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:16 schreef MissBliss het volgende:
Pandorah trouwde op de warmste dag van het jaar ongeveer
Ja, dat had ik weer
Viel best mee met die laarsjes. Zo warm was het niet daarin en zo hoog zaten ze ook niet .

TIp: zorg inderdaad (net zoals GB) dat je reserveschoenen bij je hebt. Eventueel ook een reservepakje. Ik trouwde in augustus en vond het best fijn om tijdens het eten en later op het feest iets anders aan te hebben. Zorg dan wel dat je je spullen bij je hebt of dat je in de jurkjes van je CM past
pi_77555061
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef droomvrouwtje het volgende:

[..]

dat gaat snel.. ben benieuwd naar hoe de jurk er uitziet
Als ze deze week niet bellen moet ik volgende week bellen of mijn jurk binnen is kan ik weer gaan passen..

ff een vraag aan de dames, hoe doen jullie dat met bruidschoenen. Ik heb even rond gekeken en de prijzen wordt je niet heel vrolijk van zeker niet als je bedenkt dat je die schoenen daarna niet meer aan doet. Heeft er iemand nog tips??

mijlpaal over 100 dagen gaan we trouwen
Bij mijn jurk mocht ik een kadootje kiezen (nachtjapondingetje, of een ringkussen + kouseband of 50 euro korting) die nachtjapondingen passen mij nooit, want dan loopt de naad altijd midden over mn borsten, kouseband had ik al en we weten nog niet hoe we het gaan doen met de ringen, dus werd het 50 euro korting,. Daar werden mn schoenen een stukje goedkoper van.
  dinsdag 2 februari 2010 @ 16:34:49 #207
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_77556081
Er komen aardig wat tips voorbij dankjewel allemaal.. Ik had net ff op marktplaats gekeken en daar had ik schoenen gevonden. ¤50 alleen met de vraag of ik ze vandaag wou komen halen. Ik wil best 3u rijden voor schoenen maar niet vandaag, wel jammer. Ik kijk gewoon ff verder gelukkig komt de zomercollectie langzaam in de winkels misschien dat ik zo wat vind.
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef avw1982 het volgende:
Afgelopen vrijdag getrouwd.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
van harte gefeliciteerd
Be happy with the little things in life
pi_77584517
quote:
Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef avw1982 het volgende:
Afgelopen vrijdag getrouwd.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Leuk! Gefeliciteerd!!
O+ 11-06-2009 O+
pi_77613068
Ideaal topic.

Wij gaan begin 2011 trouwen (de exacte datum ligt nog niet vast). Ik ben al op zoek naar locaties. We hebben een beperkt budget, maar het moet wel een beetje traditionele, grote bruiloft worden, zeker omdat veel mensen ver zullen reizen om erbij te zijn. Ik denk dat wij zeker 100 gasten zullen hebben, en minstens 40-45 diner gasten (door het hoge percentage buitenlanders die je moeilijk op straat kunt zetten, vinden wij). Nu lijken alle locaties die ik tot nu toe gevonden heb eigenlijk ongeveer even duur: 25,- per persoon voor het feest (drankjes en hapjes), en ook zoiets per persoon voor een diner. Zijn de goedkopere plekken gewoon goed verstopt, of helemaal niet te vinden in omgeving Utrecht? Is het normaal om hier tegen de 4000,- aan te besteden?

Iemand nog aanraders of tips? Al is het alleen maar een bevestiging dat bruiloften inderdaad zo duur zijn.

Verder vind ik het natuurlijk helemaal spannend en geweldig.
pi_77618953
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:18 schreef Briseis het volgende:
Ideaal topic.

Wij gaan begin 2011 trouwen (de exacte datum ligt nog niet vast). Ik ben al op zoek naar locaties. We hebben een beperkt budget, maar het moet wel een beetje traditionele, grote bruiloft worden, zeker omdat veel mensen ver zullen reizen om erbij te zijn. Ik denk dat wij zeker 100 gasten zullen hebben, en minstens 40-45 diner gasten (door het hoge percentage buitenlanders die je moeilijk op straat kunt zetten, vinden wij). Nu lijken alle locaties die ik tot nu toe gevonden heb eigenlijk ongeveer even duur: 25,- per persoon voor het feest (drankjes en hapjes), en ook zoiets per persoon voor een diner. Zijn de goedkopere plekken gewoon goed verstopt, of helemaal niet te vinden in omgeving Utrecht? Is het normaal om hier tegen de 4000,- aan te besteden?

Iemand nog aanraders of tips? Al is het alleen maar een bevestiging dat bruiloften inderdaad zo duur zijn.

Verder vind ik het natuurlijk helemaal spannend en geweldig.
Hoewel we nog niet alle kosten gehad hebben, is de kans heel groot dat we zo rond de 10K uit gaan komen. 27 man voor diner & ca 100 man voor het feest.

Al is het feest & diner zelf wel relatief goedkoop. 4400 euro is de (ruime) schatting van de locatie. Aangezien de locatie in het bos op de veluwe staat, neem ik aan dat je geen interesse hebt. Mocht je dat wel hebben, PM me maar
  donderdag 4 februari 2010 @ 07:18:08 #211
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_77619102
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:18 schreef Briseis het volgende:
Ideaal topic.

Wij gaan begin 2011 trouwen (de exacte datum ligt nog niet vast). Ik ben al op zoek naar locaties. We hebben een beperkt budget, maar het moet wel een beetje traditionele, grote bruiloft worden, zeker omdat veel mensen ver zullen reizen om erbij te zijn. Ik denk dat wij zeker 100 gasten zullen hebben, en minstens 40-45 diner gasten (door het hoge percentage buitenlanders die je moeilijk op straat kunt zetten, vinden wij). Nu lijken alle locaties die ik tot nu toe gevonden heb eigenlijk ongeveer even duur: 25,- per persoon voor het feest (drankjes en hapjes), en ook zoiets per persoon voor een diner. Zijn de goedkopere plekken gewoon goed verstopt, of helemaal niet te vinden in omgeving Utrecht? Is het normaal om hier tegen de 4000,- aan te besteden?

Iemand nog aanraders of tips? Al is het alleen maar een bevestiging dat bruiloften inderdaad zo duur zijn.

Verder vind ik het natuurlijk helemaal spannend en geweldig.
Bruiloftten zijn heel erg duur...

Onze lokatie rekent ongeveer 3200 euro voor 24 gasten diner, 60 gasten receptie en 60 feest ...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_77623711
Ik wil trouwen.
pi_77623735
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:39 schreef laforest het volgende:
Ik wil trouwen.
Zou zeggen, stel het voor
pi_77625439
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 23:18 schreef Briseis het volgende:
Ideaal topic.

Wij gaan begin 2011 trouwen (de exacte datum ligt nog niet vast). Ik ben al op zoek naar locaties. We hebben een beperkt budget, maar het moet wel een beetje traditionele, grote bruiloft worden, zeker omdat veel mensen ver zullen reizen om erbij te zijn. Ik denk dat wij zeker 100 gasten zullen hebben, en minstens 40-45 diner gasten (door het hoge percentage buitenlanders die je moeilijk op straat kunt zetten, vinden wij). Nu lijken alle locaties die ik tot nu toe gevonden heb eigenlijk ongeveer even duur: 25,- per persoon voor het feest (drankjes en hapjes), en ook zoiets per persoon voor een diner. Zijn de goedkopere plekken gewoon goed verstopt, of helemaal niet te vinden in omgeving Utrecht? Is het normaal om hier tegen de 4000,- aan te besteden?

Iemand nog aanraders of tips? Al is het alleen maar een bevestiging dat bruiloften inderdaad zo duur zijn.

Verder vind ik het natuurlijk helemaal spannend en geweldig.
Ja is heel normaal. 4000,- euro is echt niet veel. De prijzen zijn erg goedkoop moet ik zeggen.

Wat krijg je allemaal voor dat geld?

- Taart?
- Champagne/Prosecco na de ceremonie?
- Hapjes tussen ceremonie en diner?
- Wat voor hapjes op je feest? Hoe vaak gaan ze rond?
- Later op de avond nog een groter hapje? Frietje of 2 haps gerechtje?
- Drank 25,- pp is een normale afkoopprijs (ex hapjes dan). Meestal is turven goedkoper.

Je schrijft dat je 25 pp voor het diner rekent, dit is ex drankjes denk ik. Als je dat berekent word je helemaal gek. 4 wijntjes per persoon a ¤3,50 is (uitgaande van 40 mensen) = ¤560,-.
pi_77630389
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 12:31 schreef Artbij2 het volgende:

Ja is heel normaal. 4000,- euro is echt niet veel. De prijzen zijn erg goedkoop moet ik zeggen.

Wat krijg je allemaal voor dat geld?

- Taart?
- Champagne/Prosecco na de ceremonie?
- Hapjes tussen ceremonie en diner?
- Wat voor hapjes op je feest? Hoe vaak gaan ze rond?
- Later op de avond nog een groter hapje? Frietje of 2 haps gerechtje?
- Drank 25,- pp is een normale afkoopprijs (ex hapjes dan). Meestal is turven goedkoper.

Je schrijft dat je 25 pp voor het diner rekent, dit is ex drankjes denk ik. Als je dat berekent word je helemaal gek. 4 wijntjes per persoon a ¤3,50 is (uitgaande van 40 mensen) = ¤560,-.
Dat is allemaal na de ceremonie en eventuele receptie: vanaf het diner, dus. Die doen we namelijk sowieso ergens anders. De prijzen zijn een optimistische schatting van mij op basis wat ik hier en daar gezien heb. Ik wil het ook niet een chique aangelegenheid maken met veel bijzondere hapjes: ik studeer nog en hij is net student-af, dus dat past helemaal niet bij ons.

Net eens opgeschreven hoeveel mensen wij ongeveer kunnen verwachten op het diner. Dit komt op bijna 70 gasten (oh dear). Dan verwacht ik nog een extra 50 gasten op het feest. Turven durf ik eigenlijk echt niet aan: onze families en vrienden zijn heel enthousiaste drinkers en ik wil niet voor onverwachte verrassingen komen te staan.
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:04:03 #216
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77630751
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 14:53 schreef Briseis het volgende:

Net eens opgeschreven hoeveel mensen wij ongeveer kunnen verwachten op het diner. Dit komt op bijna 70 gasten (oh dear). Dan verwacht ik nog een extra 50 gasten op het feest. Turven durf ik eigenlijk echt niet aan: onze families en vrienden zijn heel enthousiaste drinkers en ik wil niet voor onverwachte verrassingen komen te staan.
Het ligt ook aan de dag dat je trouwt; in het weekend zal men meer alcohol drinken dan doordeweeks. Een het is ook al eerder gezegt wat betreft het afkopen van de drank; je moet flink doorzuipen wil je die kosten eruit halen. Daarnaast moet je het vaak per uur afkopen. Als je dus een hele avond vrij drinken is dan meteen een stuk duurder...

Wij trouwen op een woensdag, maar als ik de kosten hier voorbij ize komen valt het me eerlijk gezegd nog aardig mee. Wij hebben 24 daggasten waarmee we op lokatie dineren en ca 160 genodigden voor het feest / receptie.
Omdat het doordeweeks is hopen we er ook een beetje op dat niet iedereen het op een zuipen zet...
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_77630856
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef error_404 het volgende:

[..]

Het ligt ook aan de dag dat je trouwt; in het weekend zal men meer alcohol drinken dan doordeweeks. Een het is ook al eerder gezegt wat betreft het afkopen van de drank; je moet flink doorzuipen wil je die kosten eruit halen. Daarnaast moet je het vaak per uur afkopen. Als je dus een hele avond vrij drinken is dan meteen een stuk duurder...

Wij trouwen op een woensdag, maar als ik de kosten hier voorbij ize komen valt het me eerlijk gezegd nog aardig mee. Wij hebben 24 daggasten waarmee we op lokatie dineren en ca 160 genodigden voor het feest / receptie.
Omdat het doordeweeks is hopen we er ook een beetje op dat niet iedereen het op een zuipen zet...
Wat was de schatting voor jullie diner+feest? Ben nu eigenlijk wel benieuwd .

Wij trouwen op een donderdag... Eventueel gunstig (ivm alcohol), aangezien mensen moeten werken de volgende dag... Aan de andere kant, een vrijdag is zo vrij genomen natuurlijk...

Na ja, we zien wel
pi_77631116
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 11:40 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zou zeggen, stel het voor
Ja ga ik zeker doen
pi_77631278
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef RvLaak het volgende:
gunstig (ivm alcohol), aangezien mensen moeten werken de volgende dag... Aan de andere kant, een vrijdag is zo vrij genomen natuurlijk...
Meestal wordt er meer gezopen op de vrijgezellenfeesten dan op de bruiloft zelf. Ik heb vrijgezellenfeesten meegemaakt waar 900 euro moest worden betaald voor drank terwijl er maar 11 man waren
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:21:58 #220
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77631394
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:06 schreef RvLaak het volgende:

Wat was de schatting voor jullie diner+feest? Ben nu eigenlijk wel benieuwd .

Alleen diner op bijzonder lokatie door cateraar, incl lokatiekosten voor 25 man + 10 kinderen ca. 2600,-
Alleen receptie voor 120 man (ervan uitgaand dat ca. 80% van de genodigden komt) incl. live muziek, hapjes (niet te chique) en drankjes ca. 4500,-
Over de hele dag komen daar natuurlijk nog tal van andere kosten bij; ontvangst van de daggasten, taart, prosecco, stadhuis, kerk, etc, etc..
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_77631420
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:14 schreef laforest het volgende:

[..]

Ja ga ik zeker doen
Lemme know dude
pi_77631432
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:21 schreef error_404 het volgende:

[..]

Alleen diner op bijzonder lokatie door cateraar, incl lokatiekosten voor 25 man + 10 kinderen ca. 2600,-
Alleen receptie voor 120 man (ervan uitgaand dat ca. 80% van de genodigden komt) incl. live muziek, hapjes (niet te chique) en drankjes ca. 4500,-
Over de hele dag komen daar natuurlijk nog tal van andere kosten bij; ontvangst van de daggasten, taart, prosecco, stadhuis, kerk, etc, etc..
Zijn wij toch goedkoper uit , maar valt me idd nog mee ja.
pi_77631441
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:19 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Meestal wordt er meer gezopen op de vrijgezellenfeesten dan op de bruiloft zelf. Ik heb vrijgezellenfeesten meegemaakt waar 900 euro moest worden betaald voor drank terwijl er maar 11 man waren
geen vrijgezellenfeest voor mij of mn
pi_77631455
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:22 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Lemme know dude
Zal ik doen
  donderdag 4 februari 2010 @ 15:38:39 #225
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_77632015
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 15:23 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Zijn wij toch goedkoper uit , maar valt me idd nog mee ja.
Wat zijn jullie dan zo'n beetje kwijt?
Wat bij ons er ook redelijk inhakt, is dat we 4(!) verschillende lokaties hebben....
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')