SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mogguh! En durven jullie het aan Bullie op te gaan halen?quote:
Neeeee! Niet a.s. weekend!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:31 schreef Greys het volgende:
Elies, ik las net even terug, maar je hoeft de blikjes niet door Morrizzzz op te laten halen hoor!![]()
Ze staan nu in de weg in de gang, maar dan zetten we ze straks even op de logeerkamer of in de garage ofzo!
En ik hoop dat we ze zsm alsnog kunnen brengen, het liefst a.s. weekend al!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neeeee! Niet a.s. weekend!![]()
Want dan kunnen mijn 468 blikjes (en ik) niet mee!
Ow wacht, we gingen het hier niet over datums hebben he?
Waarom gaan we het hier niet over datums hebben eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We gaan spijt hebben.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:31 schreef mefke79 het volgende:
Hier (Helmond) wel wat sneeuw die horizontaal voorbij komt zetten bij vlagen, maar het zijn maar heeeel kleine vlokjes.Valt nog een beetje tegen.
wacht nou je pm af!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar laten we realistisch zijn: als de meesten volgende week wel kunnen dan rijd ik gewoon zelf een keertje langs met mijn blikjes. Zo ver is het immers niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom gaan we het hier niet over datums hebben eigenlijk?
Sinds wanneer is dat?![]()
Maar voor de handigheid gewoon even Tombolalalalalaaaaa een PMetje sturen met je komende zaterdagen (4 of 5 vanaf a.s.) en dan prikken we er eentje. A.s. dus niet, want jij en je blikjes moeten wel mee.
En een dag vinden dat iederéén kan kon nog wel eens lastig worden, dus ik hoop dat men er begrip voor heeft dat als dat betekent dat het vier maanden vanaf nu wordt dat iedereen kan, dat we dan dus de eerste datum moeten pakken dat de meesten kunnen. Die blikjes moeten weg, die hebben ze nodig voor de kuur.
Die is er maar heel weinig de laatste tijd hier en heeft het flink zwaar.quote:
Mogguh!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:39 schreef MrSubtle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Gaan jullie nou wel of niet vandaag?![]()
Behalve dat het hier hard waait gebeurt er niet veel sneeuw-technisch dan
is dat openbaar?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:40 schreef MrSubtle het volgende:
Oh jullie prikken nieuwe datums![]()
remember www.doodle.com Tombola
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:40 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp: Yoko en Satsu hebben hun eerste nacht buiten* doorgebracht.![]()
En vanmorgen stond het spul met z'n drietjes op ontbijt te wachten.![]()
*als in: niet in hun eigen hokje, maar gezellig bij Naartjie in zijn kamer waarbij ze er voor konden kiezen al dan niet door het katteluik naar buiten te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |