Wou dat ik dat kon joh, hoezo doe jij dat dan?quote:
Ik heb eigenlijk ook alleen maar gehoord van allergie van hondenharenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit van een speekselallergie gehoord.
En alle honden hebben speeksel natuurlijk
Nee echt nog nooit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk ook alleen maar gehoord van allergie van hondenharen. Tis wel een speciaal kind ook natuurlijk
Maar jij dus ook nog nooit van gehoord?
Ik kook echt zelden vis.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef ferrari_rood het volgende:
@ph-oh volgens mij kun jij echt lekker koken.
Als ik in een toko ben snap ik van de meeste dingen de bedoeling niet. Ik kan geen chinees lezen. En daarbij lust ik echt geen vis en dat wordt toch wel veel gebruikt.
Ik krijg een nieuwe badkamer die wordt 60 cm breder, speciaal om een grotere douche te creëren. Het wordt een heerlijke ruimte (hoop ik). Slaapkamers krijgen een iets andere indeling, het inpandige balkon wordt bij onze slaapkamer getrokken. Boven laminaat. Beneden openslaande deuren naar de tuin en nieuwe vloer (hout). Tot zoverquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat ga je nu allemaal doen??
Heb vouwgordijntjes zooo popperig
Heb voor de slaapkamers nog nietsweet niet wat.
Leuk he, met die kleurtjes zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
volgende ronde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meneer Maes wil komen eten en vraagt waarom ik dat nooit maakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
volgende ronde:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes wil komen eten en vraagt waarom ik dat nooit maak
Oh leuk! Een Fok! baby toevallig?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:55 schreef Ynske het volgende:
zondag foto's maken van babietje
morgen zeeman overvallenom nog wat wolletjes te halen
Ahh, arm beessie.. Waarom heb je uiteindelijk besloten om het niet te doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Trouwens net nog langs het oude huis gereden, dat arme kattenbeest zat buiten
Ophalen en adopterenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:57 schreef Ml-etje het volgende:
Trouwens net nog langs het oude huis gereden, dat arme kattenbeest zat buiten
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Leuk he, met die kleurtjes zo![]()
Ik heb nu ook eindelijk een rolmatje gekocht, zo fijn!
Ik krijg alleen echt kippenvel van die houten snijplank
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik krijg een nieuwe badkamer die wordt 60 cm breder, speciaal om een grotere douche te creëren. Het wordt een heerlijke ruimte (hoop ik). Slaapkamers krijgen een iets andere indeling, het inpandige balkon wordt bij onze slaapkamer getrokken. Boven laminaat. Beneden openslaande deuren naar de tuin en nieuwe vloer (hout). Tot zover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |