Voor die 1000 woorden en die opdracht durf ik het geen paper te noemenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef P.F het volgende:
Goed Ewelina!
Werkstuk klinkt alleen zo.. Basisschool!
Ja! Een vriendin van mij heeft dat in de gang op de muur gedaan in een leuke zwierige vorm, en dan met magneetjes leuke foto's erop, erg leukquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef neen het volgende:
Whehehe, lekkere cijfers hoor.
Als ik dat soort cijfers wil halen moet ik wat georganiseerder te werk gaan in plaats van overal een dag van tevoren ergens achter te komen... nu wilde ik wat zooi op de muur hangen mbv magneetverf, iemand daar ervaring mee?
MoBlo gaat neuken!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
heel goed, die 9 PFga zo door!
![]()
ik ben helemaal puf-vrij, en ga zo lekker heel veel aandacht van Mr.Mo vragen![]()
![]()
tot morgen!
Werkstuk lijkt mij juist meer pagina's dan een paper..quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Voor die 1000 woorden en die opdracht durf ik het geen paper te noemenWas een eerstejaarsvak wat ik nog moest doen, en je mocht ook maar 1 bron (die al op blackboard stond) gebruiken. Dus ik heb een literatuurlijst met 1 tekst van wel 11 kantjes en mijn notenlijst bestaat voornamelijk uit 'ibidem'
![]()
Haha, de notie op de UvA is nou juist dat een paper gepubliceerd wordt.... en een werkstuk niet tot zelden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Werkstuk lijkt mij juist meer pagina's dan een paper..
O nee, ik was in de war met een essayquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Haha, de notie op de UvA is nou juist dat een paper gepubliceerd wordt.... en een werkstuk niet tot zelden.
Maar de termen worden door elkaar gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paper
Ik noem het voor het gemak maar gewoon een schrijfselquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef P.F het volgende:
[..]
O nee, ik was in de war met een essay! Jij hebt dus een essay gemaakt
Of een.. Project
!
Essay is toch een soort betoog verpakt in een werkstuk?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef P.F het volgende:
[..]
O nee, ik was in de war met een essay! Jij hebt dus een essay gemaakt
Of een.. Project
!
De goeie-voornemensoptanten? Kunnen die zich nog even een keertje voorstellen aan mij, graag?quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, you're back! Hoe was het?.
Er zijn inderdaad nogal wat nieuwelingen ja..
WBquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef ColdFeet het volgende:I'm back! Niet aangekomen (wat bepaald een wonder mag heten), wel bruin. En moe. Lekker, 's ochtends landen na een korte nacht en niet slapen, en dan de hele middag presentaties bijwonen
Alles goed hier? Nog nieuwe mensen of nieuwe relaties of anderszins dingen die ik heb gemist?
Hoi, ik ben Goodbye, een falende lijnert!quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De goeie-voornemensoptanten? Kunnen die zich nog even een keertje voorstellen aan mij, graag?
Maria, man, vet eten joh! Alles met een kilo gefrituurde gestampte bakbanaan. Wel erg lekkerEn heel veel Amerikaans snoep. Maar ik heb ook gewandeld en gesnorkeld en yoga gedaan in de mountain retreat
En ik had nog wel drie weken willen blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Dat kan ik bevestigenquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
WB. Ik dacht vanmiddag nog aan je. En ik heb een paar dagen geleden toen ik een baggerlijstje postte ook algevraagd wanneer je terug kwam
Wat fijn dat je me zo hebt gemistquote:Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
WB. Ik dacht vanmiddag nog aan je. En ik heb een paar dagen geleden toen ik een baggerlijstje postte ook algevraagd wanneer je terug kwam
quote:Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat fijn dat je me zo hebt gemistVanaf nu is het weer schluss met de linerapate en de rosebiertjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |