abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76539313
Wow Syrena, wat een figuurtje! Volgens mij ben je nu niet veel dikker? (Gebaseerd op je gewicht).
pi_76539339
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:23 schreef P.F het volgende:
Goed Ewelina!

Werkstuk klinkt alleen zo.. Basisschool !
Voor die 1000 woorden en die opdracht durf ik het geen paper te noemen Was een eerstejaarsvak wat ik nog moest doen, en je mocht ook maar 1 bron (die al op blackboard stond) gebruiken. Dus ik heb een literatuurlijst met 1 tekst van wel 11 kantjes en mijn notenlijst bestaat voornamelijk uit 'ibidem'

Maar ik heb ook werkstukken geschreven van meer dan 7000 woorden, en met een enorme literatuurlijst hoor Een hoop docenten hier noemen een paper een werkstuk. Vast omdat schrijfsels van studenten niet vaak gepubliceerd worden...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:27:31 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_76539375
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:25 schreef neen het volgende:
Whehehe, lekkere cijfers hoor.

Als ik dat soort cijfers wil halen moet ik wat georganiseerder te werk gaan in plaats van overal een dag van tevoren ergens achter te komen... nu wilde ik wat zooi op de muur hangen mbv magneetverf, iemand daar ervaring mee?
Ja! Een vriendin van mij heeft dat in de gang op de muur gedaan in een leuke zwierige vorm, en dan met magneetjes leuke foto's erop, erg leuk
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:29:54 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76539489
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
heel goed, die 9 PF ga zo door!

ik ben helemaal puf-vrij, en ga zo lekker heel veel aandacht van Mr.Mo vragen
tot morgen!
MoBlo gaat neuken! .

En ik ga douchen .
Niet meer actief op Fok!
pi_76539528
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Voor die 1000 woorden en die opdracht durf ik het geen paper te noemen Was een eerstejaarsvak wat ik nog moest doen, en je mocht ook maar 1 bron (die al op blackboard stond) gebruiken. Dus ik heb een literatuurlijst met 1 tekst van wel 11 kantjes en mijn notenlijst bestaat voornamelijk uit 'ibidem'
Werkstuk lijkt mij juist meer pagina's dan een paper..
pi_76539627
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:30 schreef P.F het volgende:

[..]

Werkstuk lijkt mij juist meer pagina's dan een paper..
Haha, de notie op de UvA is nou juist dat een paper gepubliceerd wordt.... en een werkstuk niet tot zelden.

Maar de termen worden door elkaar gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paper
pi_76539668
I'm back! Niet aangekomen (wat bepaald een wonder mag heten), wel bruin. En moe. Lekker, 's ochtends landen na een korte nacht en niet slapen, en dan de hele middag presentaties bijwonen

Alles goed hier? Nog nieuwe mensen of nieuwe relaties of anderszins dingen die ik heb gemist?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:34:44 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76539747
Oooh CF! Weebee!

Foto's? Anecdotes? Puerto-Ricaanse recepten?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76539749
Weebee CF! Hoe was het?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76539784
CF, you're back! Hoe was het? .

Er zijn inderdaad nogal wat nieuwelingen ja. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_76539828
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:32 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Haha, de notie op de UvA is nou juist dat een paper gepubliceerd wordt.... en een werkstuk niet tot zelden.

Maar de termen worden door elkaar gebruikt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paper
O nee, ik was in de war met een essay ! Jij hebt dus een essay gemaakt Of een.. Project !
pi_76539942
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef P.F het volgende:

[..]

O nee, ik was in de war met een essay ! Jij hebt dus een essay gemaakt Of een.. Project !
Ik noem het voor het gemak maar gewoon een schrijfsel OMG, onderwerp was al voorgekauwd, evenals de literatuur... echt bevorderlijk voor de creativiteit! Ik zou dit werkstuk meer betitelen als 'samenvatting met voetnoten'.

Bij het commentaar zei die docent ook echt: "Ja, dit is al heel goed hoor. Ik zal je nu vertellen hoe je een 10 had kunnen halen" U begrijpt al, het commentaar ging het ene oor in en het andere oor er weer uit.
pi_76540080
Wow wat een cijfers allemaal zeg! En PF, als ik je zo hoor zit je hier wel beter op je plek dan vorig jaar!
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:36 schreef P.F het volgende:

[..]

Essay is toch een soort betoog verpakt in een werkstuk?

WeeBee CFert . Heb je ook nog foto's?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_76540099
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, you're back! Hoe was het? .

Er zijn inderdaad nogal wat nieuwelingen ja. .
De goeie-voornemensoptanten? Kunnen die zich nog even een keertje voorstellen aan mij, graag?

Maria, man, vet eten joh! Alles met een kilo gefrituurde gestampte bakbanaan. Wel erg lekker En heel veel Amerikaans snoep. Maar ik heb ook gewandeld en gesnorkeld en yoga gedaan in de mountain retreat En ik had nog wel drie weken willen blijven

Foto's komen nog. Ik ben mega-gaar; ik wacht even tot de was klaar is en dan ga ik op een oor.
pi_76540108
En wauw dat figuur van Syrena wil ik ook wel .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:42:38 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76540121
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:33 schreef ColdFeet het volgende:
I'm back! Niet aangekomen (wat bepaald een wonder mag heten), wel bruin. En moe. Lekker, 's ochtends landen na een korte nacht en niet slapen, en dan de hele middag presentaties bijwonen

Alles goed hier? Nog nieuwe mensen of nieuwe relaties of anderszins dingen die ik heb gemist?
WB . Ik dacht vanmiddag nog aan je. En ik heb een paar dagen geleden toen ik een baggerlijstje postte ook algevraagd wanneer je terug kwam
Niet meer actief op Fok!
pi_76540175
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

De goeie-voornemensoptanten? Kunnen die zich nog even een keertje voorstellen aan mij, graag?

Maria, man, vet eten joh! Alles met een kilo gefrituurde gestampte bakbanaan. Wel erg lekker En heel veel Amerikaans snoep. Maar ik heb ook gewandeld en gesnorkeld en yoga gedaan in de mountain retreat En ik had nog wel drie weken willen blijven
Hoi, ik ben Goodbye, een falende lijnert!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_76540202
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

WB . Ik dacht vanmiddag nog aan je. En ik heb een paar dagen geleden toen ik een baggerlijstje postte ook algevraagd wanneer je terug kwam
Dat kan ik bevestigen
pi_76540280
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:42 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat fijn dat je me zo hebt gemist Vanaf nu is het weer schluss met de linerapate en de rosebiertjes
pi_76540431
Leuk CF!

Had ik een beetje gelijk wbt het eten?
  donderdag 7 januari 2010 @ 21:49:43 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_76540547
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 21:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat fijn dat je me zo hebt gemist Vanaf nu is het weer schluss met de linerapate en de rosebiertjes
.
Niet meer actief op Fok!
pi_76540614
Oh ja SDB, heel erg! Vis is echt luxe, heel veel root vegetables, rijst en bonen en vet vlees. Ik kwam er later achter dat mofongo (die gefrituurde bananenprut) wordt gemaakt met hard varkensvet Met genoeg knoflook proef je daar verder niks van

Er wordt op het eiland ook heel veel rum gedestilleerd, Bacardi, Captain Morgan, Don Q... Dus bergen cocktails op
pi_76540898
Ik ben terug.
We hebben de basis van de quick step en de Engelse wals geleerd.
Het was grappig en tof dus we doen ale 20 lessen!

Nu even teruglezen.
Let me be the cherry on your chocolate carrot cheesecake
pi_76541066
CF is back! En van dat bruin moeten we foto's hebben!

En dank voor de complimenten over mijn figuur van 10 jaar gelee Toen woog ik 56-58 kilo, en nu 63-64
Met kleding aan oogt het nog wel slank, zonder zie je pudding her en der 30+ sucks
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_76541158
CF

En Syrena ik zie je 2e foto niet!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')