Waarom dan? Het is niet alsof er in die branche niet heel veel bestaan zeg maarquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
Maar als ik bv de branche noem, dan raden ze altijd meteen waar het is, dat bedoel ik
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:37 schreef Cat22 het volgende:
Even snel vanuit het werk:
'Mijn' Nettorama kan waarschijnlijk 200 (of meer
) blikjes kattevoer leveren voor DTH!
![]()
Dat komt in totaal dan op zo'n 130 euro gleuf ik. Wie wilde er meedoen? Ik zou evt voor Ingetje + zus halen, maar weet niet of dat nu via Ml-etje al geregeld is.
Zelf wil ik voor zo'n 50 euro doneren, als mensen willen meedoen met de rest, laat het me even weten via PB. Als ik vanavond thuis ben zal ik het nog wel een keer gillen en de mensen die meegaan een interesse-PB sturen.
100% zeker is het aantal nog niet, hing af van hoeveel er geleverd wordt. Maar de manager wilde heel graag meewerken.Morgenmiddag kan ik bellen om te kijken hoeveel geleverd is en hoeveel ik dus kan ophalen, vóór die tijd wil ik dus helder hebben op hoeveel geld ik kan rekenen.
Als er voldoende belangstelling is (lees: geld voor meer dan 200 blikjes) haal ik zoveel als in de auto past en verdeel ik het daarna wel onder de donateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:11 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan zaterdag kennismaken/Bullie ophalen.
De eerste mensen hebben afgehaakt, en de mevrouw die als tweede op de lijst stond heeft op weg naar het asiel haar been gebroken bij een valpartij nee, we hebben daar geen kaars voor gebrand
Precies. Er zijn Keurslagers zat hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom dan? Het is niet alsof er in die branche niet heel veel bestaan zeg maar
Als je er niet bij zegt dat het een van de bekendere is dan blijven er heel veel opties hoor
Dabedoellik!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies. Er zijn Keurslagers zat hoor.
Echt als ik de branche noem en ze weten mn woonplaats dat noemt iedereen meteen die naamquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Nee dat snap je zeker niet oh-oh, dat ze daarom een dier wegdoen.
Echt belachelijk
Net als dat ze prachtige lieve Boor hebben weggedaan omdat hij in huis plaste. Hadden ze even de moeite gedaan om naar de DA te gaan was hij er met een week vanaf geweestNooit meer gedaan hier, al meer dan een jaar...
[..]
Als je er niet bij zegt dat het een van de bekendere is dan blijven er heel veel opties hoor
ik mag vanavond mijn goedmaakpakketje ook nog ophalen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
Ik ga zo even mijn Nederlandse Lushpakketje ophalen hier op het postkantoor en dan door naar Ml-etje voor haar blikjes
Oh, laat ik dan even de achterbak leeg halen, anders begin ik niet zoveel met die Smart![]()
Cocosquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
tvptje
tering die kokos ruikt echt sterk, ik ruik het nog steeds![]()
Maar vind je m fijn of niet fijn???????quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:39 schreef DeZwabber het volgende:
tvptje
tering die kokos ruikt echt sterk, ik ruik het nog steeds![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt als ik de branche noem en ze weten mn woonplaats dat noemt iedereen meteen die naam![]()
Maar dit is al too much info eigenlijk
Ben je gekquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Oh, dat roodroze stervormige zeepje is helemaal geen Rockstar![]()
Dat is Angels Delight staat er op de verpakking!
En ik neem hem mee voor Mletje omdat ze hem zo leuk vond als dank voor het halen van de blikjes!
Dat wist je nog niet? Angels is een echt kerstzeepje. Zoeoeoeoeter dan Rockstar, vind ik.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
En ik neem hem mee voor Mletje omdat ze hem zo leuk vond als dank voor het halen van de blikjes!
Angels Delight is lkkrrrrrrrquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Oh ik was die woonplaats vergeten iddquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt als ik de branche noem en ze weten mn woonplaats dat noemt iedereen meteen die naam![]()
Maar dit is al too much info eigenlijk
Ja, maar ik moest zo lachen omdat ik met mezelf gewed had.quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
Nee dat snap je zeker niet oh-oh, dat ze daarom een dier wegdoen.
Echt belachelijk
Net als dat ze prachtige lieve Boor hebben weggedaan omdat hij in huis plaste. Hadden ze even de moeite gedaan om naar de DA te gaan was hij er met een week vanaf geweestNooit meer gedaan hier, al meer dan een jaar...
[..]
Oh ze ziet hetquote:
Ja maar jij bent topografisch gezien ook niet zo gezegend he schatjequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik was die woonplaats vergeten idd
Maar ik zal je eerlijk zeggen... ik had een heel andere plaats daarbij in gedachten, dus ik had het met behulp van je woonplaats echt niet kunnen raden!
Ik wil nog steeds in PM weten waarop je dat baseerdequote:Op donderdag 7 januari 2010 14:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest zo lachen omdat ik met mezelf gewed had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |