Was ik al bang voorquote:
de muziek op je computer.quote:Als je van muziek houdt, dan luister je naar...
DIE LUCHT!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:53 schreef Brennel het volgende:
Zo, die portie kibbeling met knoflooksaus was lekker![]()
Misschien moet ik maar geen kauwgom ofzo nemen, en zo boodschappen doen. Heb ik wel alle ruimte
Nee hoor... heb nog geen auto. Maar de auto die we hadden gevonden via i-net had behoorlijk wat lakschade... dan zeg ik dikke doei!quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:56 schreef Noortje. het volgende:
Wheels
[..]
Heb je een ongeluk gehad oid?
Wie eet er nou knoflooksaus bij haar kibbelingen?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:53 schreef Brennel het volgende:
Zo, die portie kibbeling met knoflooksaus was lekker![]()
Misschien moet ik maar geen kauwgom ofzo nemen, en zo boodschappen doen. Heb ik wel alle ruimte
Ikquote:Op donderdag 7 januari 2010 13:58 schreef Rock-N-Rolla het volgende:
[..]
Wie eet er nou knoflooksaus bij haar kibbelingen?
Was het geen ravigotesaus?quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik
* Brennel boodschappen doen gaat.
Tot later, Brenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik
* Brennel boodschappen doen gaat.
Jezus, wordt die fossiel nog steeds als hét AO-standaardwerk gezien?quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:57 schreef borisz het volgende:
8 voor Finance. Helaas ook een vier voor AIS. Dat betekent nogmaals Starreveld open slaan
Ik heb twee pillen Starreveld + een Amerikaanse pil om AO van verschillende kanten te bekijkenquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jezus, wordt die fossiel nog steeds als hét AO-standaardwerk gezien?
Samen met Jans jaquote:Op donderdag 7 januari 2010 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Jezus, wordt die fossiel nog steeds als hét AO-standaardwerk gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |