abonnement Unibet Coolblue
pi_76502247
Mijn god, wat is het toch altijd moeilijk om cadeautjes voor mannen te kopen ..
Parfum is zo afgezaagd, kleding te persoonlijk, en prullaria kun je ze ook al niet geven !

Mannen, laat hier eens even weten wat voor cadeautjes jullie leuk vinden om te krijgen en dan in de prijscategorieën:

5-10 euro
10-20 euro
20-50 euro
50+ euro
pi_76502295
Vriend?
Vader?
Minnaar?

Meer info aub.
Mjah, dat is niet wat je moeder vannacht zei.
pi_76502313
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:49 schreef Aarsjeuk het volgende:
Vriend?
Vader?
Minnaar?

Meer info aub.
Gewoon allemaal ik weet het voor allemaal niet ! Maar op dit moment zoek ik naar een cadeautje voor m'n vriendje, van rond de 25 euro ofzo.
pi_76502359
DVD's/CD's doen het meestal wel goed.

Verder weet ik het zelf ook nooit.
  Forum Admin woensdag 6 januari 2010 @ 21:51:19 #5
58651 crew  murp
murp
pi_76502378
ik heb gisteren een warme vest gekregen voor 25 euries
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:52:15 #6
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_76502430
Dikke TVP!
Vriendlief is vrijdag jarig en ik heb ook géén idee!
pi_76502557
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:50 schreef Dennis101 het volgende:
DVD's/CD's doen het meestal wel goed.

Verder weet ik het zelf ook nooit.
CD's en DVD's, seriously? Alle mannen die ik ken downloaden alles dat ze kunnen vinden dus of the real thing dan nog zo gewaardeerd zal worden..
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:51 schreef murp het volgende:
ik heb gisteren een warme vest gekregen voor 25 euries
Haha die heeft hij al genoeg ! En dat is dus weer iets persoonlijks voor hetzelfde geld vond je dat vest afschuwelijk.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:55:20 #8
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_76502593
Ik zou niet weten wat ik met een CD of DVD zou moeten.
Ik ga naar huis.
pi_76502641
Een boek... Dvd's vind ik ook altijd leuk.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:57:20 #10
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_76502702


Sexy lingerie show.
pi_76502709
speciaalbieren, whisky, wijn?

tegoedbon voor autowassen?

slipcursus?

(proef) abonnement op een blad
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:00:43 #12
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_76502879
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:57 schreef Waterweg het volgende:
speciaalbieren, whisky,
Bingo.
Ik ga naar huis.
pi_76503078
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:00 schreef nietzman het volgende:

[..]

Bingo.
Hm dat is wel een goede voor verjaardagen enzo ja. Maar niet voor je liefje !
pi_76503152
BT die geen cadeautjes voor een man kan vinden?

Je kunt bijvoorbeeld een staatslot doen, Of bij de Mitra een pakketje kopen van allerlei verschillende bieren (kost 10 euro geloof ik?)

Fles sterke drank? Malibu bijvoorbeeld?

Mijn eigen smaak: Ik zou voor een bierpakket gaan. Daar zitten verschillende soorten bier in, koop ik altijd voor vrienden van me.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76503319
Horloges, gereedschap, games of accessoires voor zijn (spel) computer, een dagje weg.

Dat zijn een aantal dingen die ik wel eens heb gegeven.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:09:46 #16
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_76503378
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:11:20 #17
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_76503467
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Hm dat is wel een goede voor verjaardagen enzo ja. Maar niet voor je liefje !
Nou de mijne scoort er goede beurten mee hoor.
Ik ga naar huis.
pi_76503896
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef CantFazeMe het volgende:
BT die geen cadeautjes voor een man kan vinden?

Je kunt bijvoorbeeld een staatslot doen, Of bij de Mitra een pakketje kopen van allerlei verschillende bieren (kost 10 euro geloof ik?)

Fles sterke drank? Malibu bijvoorbeeld?

Mijn eigen smaak: Ik zou voor een bierpakket gaan. Daar zitten verschillende soorten bier in, koop ik altijd voor vrienden van me.
Ja maar dit zijn van die voor de hand liggende dingen hoe vaak ik al niet een fles drank heb gegeven aan vrienden tsja. Ik ben op zoek naar de toffe, originele cadeautjes die niet meteen belachelijk duur zijn.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:24:24 #20
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_76504196
5-10 euro
Prullaria. Monster poppetjes, vinger hoedjes, onzin dingetjes. Leuk !
10-20 euro
Tsja. Zie bovenstaand? Of drank. Rum, bier. Boeit niet!
20-50 euro
Geurtjes, gadgets, dingen waar ik echt wat aan heb. ( Laatste cadeautje was een iPhone hoesje voor kerst! )
50+ euro
Zie bovenstaand. Mijn vriendin is goed in cadeautjes verzinnen!
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_76504473
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja maar dit zijn van die voor de hand liggende dingen hoe vaak ik al niet een fles drank heb gegeven aan vrienden tsja. Ik ben op zoek naar de toffe, originele cadeautjes die niet meteen belachelijk duur zijn.
Buttplug!
Ik zou gewoon www.dealextreme.com enzo even doorspeuren, staat vast iets tussen
pi_76504662
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef Saind het volgende:

[..]

Buttplug!
Ik zou gewoon www.dealextreme.com enzo even doorspeuren, staat vast iets tussen
....
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76504709
cognac, ik wacht op het meisje dat uit eigen initiatief een fatsoenlijke fles koopt.
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
pi_76504758
Cognac is nooit fatsoenlijk, ranzig spul.
pi_76504999
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef Saind het volgende:
Cognac is nooit fatsoenlijk, ranzig spul.
homo
C'est magnifique, mais ce n'est pas la guerre.
-
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:41:35 #26
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_76505089
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef Saind het volgende:
Cognac is nooit fatsoenlijk, ranzig spul.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_76505391
Deze houd ik even bij. Vind dat vaak ook tricky.
Voor vrienden is het niet zo moeilijk maar zodra het om vriendje gaat wordt het lastig. Vaak zijn het ook van die kerels die alles al hebben ofzo, ik weet het niet!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  woensdag 6 januari 2010 @ 22:52:42 #28
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_76505573
Cd's: Denk wel aan dat mannen meestal een uitgesproken smaak/mening hebben over muziek en niet zoals vrouwen de middenweg altijd wel leuk/ok vinden.
Games: Als het een gamer is. Hiervoor geldt hetzelfde als bij muziek.
Dvd's: Het moet wel een film kijker zijn en net als 2 bovenstaande hebben ze een eigen smaak. Zogenaamde wijvenfilms doen het meestal slecht.

Drank is ook een optie. Als hij een typische zuiplap is (mogelijk met bijbehorende buik) is dit geen probleem. Een vrouw zou dan een reden erbij gaan zoeken "oh nee, ze vinden me ...". Maar een man denkt zo niet en al zou hij dat denken, dan lacht hij er om. Bier is meestal een goed plan. Zoete rommel vinden mannen meestal minder. Je kunt beter ongemixte sterke drank in pure vorm kopen.
En als mannen wel van zoet houden dan komen ze hier niet voor uit want dat vinden ze niet mannelijk.

Geld is ook altijd goed, ze zullen je niks kwalijk nemen.

Als je meer te besteden hebt is een horloge overigens een goed cadeau. Veel mannen hebben er geen omdat ze te lui zijn of het niet interessant genoeg vinden om er voor naar de winkel te gaan. Maar als ze er ene krijgen zullen ze hem wel jaren dragen. Dat is bij mij iig wel het geval toen ik em van mn ex kreeg.
Andere sieraden zijn niet praktisch zoals een horloge en zullen weinig gedragen worden.

Andere originele dingen kun je ook bedenken. Een dartbord. Gereedschap (als het een klusser is). Een brandblusser heb ik eens iemand zien krijgen.
Spullen voor in/bij de auto/motor/computer/etc. Tegoedbonnen voor dingen waar zijn interesse liggen. Boeken in zijn interessegebied.

Hier heb je wel wat aan.
pi_76506616
Een krat bier misschien?
pi_76516360
Ik praat met mijn vent altijd heel sneaky over wat hij wil/nodig heeft. Zo kun je nooit de fout ingaan. Het moet natuurlijk wel heel terloops zijn, anders weet hij gelijk dat je zit te vissen naar een idee.

Een horloge vind ik ook een heel goed idee, heb m een keer een mooi Fossil horloge gegeven en daar was ie superblij mee. Verder doen spullen in zijn interessegebied het altijd goed. De ene keer zijn dat computerspullen, de andere keer films, dan weer Xbox spul. Je kent hem wel goed genoeg om te weten wat zijn grotere hobbies zijn.

Verder.....vindt mijn man het altijd leuk om iets te krijgen wat niet tastbaar is, zoals een etentje, een dagje weg, een romantisch avondje, etc. Maar de mijne is ook wel een softie
Why don't you pre-suck my genital situation?
pi_77060408
Ik heb laats voor een man (familielid met een schoenentik) schoenspanners en een gevulde schoenpoetskist cadeau gegeven. Ik stuitte namelijk via internet op een website die dit verkocht. Het cadeau is er goed in de smaak gevallen.
pi_77062445
Ik had een poster in mn kamer hangen van de Hunkemöller. Mijn vriendin was het hier niet mee eens! Ze heeft de bikini die dat model aan had zelf gekocht en een poster van haarzelf laten maken. Nu hangt die aan mijn muur in plaats van de andere. Echt een geweldig cadeau!
pi_77062739
Bij een man mag je het gewoon vragen hoor wat die wil hebben

Daar worden mannen niet boos, teleurgesteld of huilerig van ... Ook niet gelijk twijfels over relatie, of je hem wel accepteert zoals die is en of je hem wel eens iets leuks gunt ...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')