Gewoon allemaalquote:
CD's en DVD's, seriously? Alle mannen die ik ken downloaden alles dat ze kunnen vindenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:50 schreef Dennis101 het volgende:
DVD's/CD's doen het meestal wel goed.
Verder weet ik het zelf ook nooit.
Haha die heeft hij al genoegquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:51 schreef murp het volgende:
ik heb gisteren een warme vest gekregen voor 25 euries
Bingo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:57 schreef Waterweg het volgende:
speciaalbieren, whisky,
Nou de mijne scoort er goede beurten mee hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm dat is wel een goede voor verjaardagen enzo ja. Maar niet voor je liefje!
Ja maar dit zijn van die voor de hand liggende dingenquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:05 schreef CantFazeMe het volgende:
BT die geen cadeautjes voor een man kan vinden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt bijvoorbeeld een staatslot doen, Of bij de Mitra een pakketje kopen van allerlei verschillende bieren (kost 10 euro geloof ik?)
Fles sterke drank? Malibu bijvoorbeeld?
Mijn eigen smaak: Ik zou voor een bierpakket gaan. Daar zitten verschillende soorten bier in, koop ik altijd voor vrienden van me.
Buttplug!quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn van die voor de hand liggende dingenhoe vaak ik al niet een fles drank heb gegeven aan vrienden
tsja. Ik ben op zoek naar de toffe, originele cadeautjes die niet meteen belachelijk duur zijn.
....quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Buttplug!
Ik zou gewoon www.dealextreme.com enzo even doorspeuren, staat vast iets tussen
homoquote:Op woensdag 6 januari 2010 22:34 schreef Saind het volgende:
Cognac is nooit fatsoenlijk, ranzig spul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |