Zou ik ook kunnen maar dat zou ik ook helemaal niet lollig vinden.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik zou mooooooooeten kan ik 15 minuten mn bed uit en klaar zijn, maar dat vind ik niet fijn.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrickquote:
ben benieuwd wat de volgende tt wordtquote:Op zondag 3 januari 2010 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik zou mooooooooeten kan ik 15 minuten mn bed uit en klaar zijn, maar dat vind ik niet fijn.
Ik zet mijn wekker vanaf 6 uur gewoon een paar keer voor het geval ik er doorheen slaap. Maar meestal sta ik gewoon om 6 uur naast mijn bed dan.quote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Dusch.....
[..]
Zou ik ook kunnen maar dat zou ik ook helemaal niet lollig vinden.
ik lig al in bed geen zin meer om nog naar beneden te lopenquote:Op zondag 3 januari 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrick![]()
Heb je al lekkere beentjes??????
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
Dusch.....
[..]
Zou ik ook kunnen maar dat zou ik ook helemaal niet lollig vinden.
quote:
Goed bezig oh-oh!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga de laatste lading was in de droger stoppen, kan ik meteen chips pakken en een dvd uitzoeken
Goed plan!!!! Ik heb nog een avocado en nacho's!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:49 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga de laatste lading was in de droger stoppen, kan ik meteen chips pakken en een dvd uitzoeken
ligt het aan mij of valt die lijn weg?quote:Op zondag 3 januari 2010 20:48 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wat Nok?
Hij is wat minder mooi geworden, maar wel klein genoeg als upload
worteltjes met dipsaus ?!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig oh-oh!
Ik zit inmiddels aan de worteltjes met dipsaus.
Lekker!!!!quote:Op zondag 3 januari 2010 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed bezig oh-oh!
Ik zit inmiddels aan de worteltjes met dipsaus.
Nee dat ligt niet aan jou, ships, ik zie hetquote:Op zondag 3 januari 2010 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ligt het aan mij of valt die lijn weg?
zal het ff proberen met het programma hier op linuxquote:Op zondag 3 januari 2010 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee dat ligt niet aan jou, ships, ik zie het
Deed het met Fireworks, maar die vrat de omlijning op dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |