abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76227207
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef Glennz het volgende:

[..]

Ok, ik probeer het wel uit te zoeken. Maar denk je dat er een oplossing is?
Overal is een oplossing voor.
Succes, je komt er wel.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_76228086
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 21:09 schreef marcel-o het volgende:
Microsoft logica

opstarten van een DVD en vervolgens melden dat er geen driver is voor diezelfde drive
klok klepel

Se7en heeft een generieke DVD driver aan boord hoor; hoe denk je anders van DVD te kunnen booten en lezen ?

Waar je wel rekening mee moet houden is of in het BIOS je DVD of HDD drive in IDE of SATA/AHCI modus ingesteld staat. Zet deze instelling eens om en kijk of je dan succes hebt.
pi_76228134
Je kan ook een Bootable USB stick maken en de gehele windows se7en image daarnaartoe kopiėren en vanaf stick installeren.
pi_76243091
quote:
Op woensdag 30 december 2009 16:07 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Grappig dat je als een ware IT-nerd de inhoudelijke contradictie niet ziet, maar wel een opmerking over intelligentie paraat hebt. Epic fail.
En wat wil je hiermee zeggen? Of wil je laten zien dat je nieuwe woordjes geleerd hebt...?
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef ErictheSwift het volgende:
Je kan ook een Bootable USB stick maken en de gehele windows se7en image daarnaartoe kopiėren en vanaf stick installeren.

Zo dus: klik.
pi_76251477
Misschien een hele domme opmerking, maar ik spreek helaas uit ervaring na een eerder gemedder met een Vista install: is je dvd niet gewoon stuk (als in: kapot, vervangen voor een nieuwe en het werkt opeens wel?)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_76268568
Het is gelukt door de installatiebestanden van de ISO op een usb te zetten. En daarna geinstalleerd. Nu heb ik windows 7, en ben ik blij. Thnx voor de hulp.
pi_76349919
Ik heb precies dezelfde #$%$%& Laptop en heb het voor elkaar gekregen er iemand windows 7 op te instaleren! ik weet niet hoe maar het is zeker mogelijk draait prima trouwens zonder problemen, als het goed is vind je hier :http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=4062&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&product=3812150 alle drivers die je voor windows 7 32 bit nodig bent (mits je ook de cq60-100ED hebt er zijn namelijk meer versies van de cq60 welk type je precies hebt vind je aan de onderzijde van je laptop links bovenaan als je hem op de kop hebt!

ik hoop dat je er wat mee kan succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')