Ergo: jouw laptop kan Win7 niet aan. Koop een nieuwe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nee, vista ready.
[..]
Eerlijk gezegd snap ik er niks van.
hij kan de driver van je CD/DVD drive niet vinden en hij vraagt of je de driver wil installerenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Glennz het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd snap ik er niks van.
Waarom zou mijn laptop windows 7 niet aankunnen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef Neucqsecks het volgende:
[..]
Ergo: jouw laptop kan Win7 niet aan. Koop een nieuwe.
CQ-60 130EDquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:48 schreef Aarskaboutertje het volgende:
exact product nummer en typenummer
svp
Ehm, dat zijn Vista drivers. Windows 7 drivers staan hier: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=4062&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&product=3812183quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:01 schreef Jerkmaine het volgende:
Enjoy, je drivers vind je hier: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&product=3812183&lang=nl
Omdat er geen drivers zijn voor Win7, blijkbaar wel voor Vista... Probeer het nog eens, maar dan met een intelligentere opmerking?quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:09 schreef marcel-o het volgende:
Microsoft logica![]()
opstarten van een DVD en vervolgens melden dat er geen driver is voor diezelfde drive
lees de OP nog eens goed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:12 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Omdat er geen drivers zijn voor Win7, blijkbaar wel voor Vista... Probeer het nog eens, maar dan met een intelligentere opmerking?
Het zal wel een controller in de chipset zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:09 schreef marcel-o het volgende:
Microsoft logica![]()
opstarten van een DVD en vervolgens melden dat er geen driver is voor diezelfde drive
Ik heb de Compaq NVIDIA nForce chipsetdriver uitgepakt met winrar en op usb gezet. maar dat maakt niet uit. want ik krijg nu steeds een zwart beeld. gister toen ik de dvd lade opendeed, ging de installatie van W7 beginnen. maar nu start de laptop gewoon opnieuw op, en gebeurt er verder niets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:02 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ehm, dat zijn Vista drivers. Windows 7 drivers staan hier: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=4062&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&product=3812183
Even de chipsetdrivers uitpakken op een USB-stick en laden bij de installatie. De juiste wijze staat me niet bij maar Google helpt je wel.![]()
Grappig dat je als een ware IT-nerd de inhoudelijke contradictie niet ziet, maar wel een opmerking over intelligentie paraat hebt. Epic fail.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:12 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Omdat er geen drivers zijn voor Win7, blijkbaar wel voor Vista... Probeer het nog eens, maar dan met een intelligentere opmerking?
Kun je misschien een link posten, zodat ik niet lang hoef te zoeken naar info?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:57 schreef Prutzenberg het volgende:
Lees even de instructies op de site van HP. Daar is voldoende info te vinden. Ik kan het ook voor je lezen en hier posten maar ik denk dat het handiger is als je zelf leest.
Ok, ik probeer het wel uit te zoeken. Maar denk je dat er een oplossing is?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:26 schreef Prutzenberg het volgende:
Ik heb geen tijd om alles uit te zoeken. Start hier eens: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/product?lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&os=4062&product=3812183&
Overal is een oplossing voor.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:36 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, ik probeer het wel uit te zoeken. Maar denk je dat er een oplossing is?
klok klepelquote:Op dinsdag 29 december 2009 21:09 schreef marcel-o het volgende:
Microsoft logica![]()
En wat wil je hiermee zeggen? Of wil je laten zien dat je nieuwe woordjes geleerd hebt...?quote:Op woensdag 30 december 2009 16:07 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Grappig dat je als een ware IT-nerd de inhoudelijke contradictie niet ziet, maar wel een opmerking over intelligentie paraat hebt. Epic fail.
Zo dus: klik.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:27 schreef ErictheSwift het volgende:
Je kan ook een Bootable USB stick maken en de gehele windows se7en image daarnaartoe kopiëren en vanaf stick installeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |