quote:Op zondag 27 december 2009 23:01 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Okay hm..
zingen, Bodhrán spelen, lezen, schrijven, wandelingen maken, zwemmen.. etc. etc.
Deze zou ik er wel aan toe willen voegen. Als je er veel tijd aan besteed zijn het duidelijk hobbies, of samen misschien wel een way of life.quote:Op zondag 27 december 2009 22:42 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
berg beklimmen, diepzeeduiken, reizen, safari en survival tochten maken door de wildernissen van Afrika en Zuid Amerika, abseilen langs hoge steile kliffen in Ierland, backpackend de wereld door!
Dat zijn geen hobbies, dat zijn activiteiten.quote:Op zondag 27 december 2009 23:43 schreef Judeljuud het volgende:
Zelf kom ik niet verder dan de standaarddingen: lezen, films kijken, internettten, gamen, etc.
Maar is een hobby dan niet per definitie een activiteit? Want breien is toch ook een activiteit? En iets verzamelen? Iets kleien? Dus...ehm?quote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zijn geen hobbies, dat zijn activiteiten.
Ja, maar niet elke activiteit is een hobby he. Iedereen die nu met bullshit als winkelen, lezen, TV kijken, internetten, eten, reizen etc aan komt zetten, onderschijft alleen maar wat TS met dit topic wil zeggen.quote:Op maandag 28 december 2009 00:41 schreef Judeljuud het volgende:
[..]
Maar is een hobby dan niet per definitie een activiteit?
Ja dat snappen ze dus nietquote:Op maandag 28 december 2009 00:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zijn geen hobbies, dat zijn activiteiten.
Oh lezen kan wel degelijk een hobby zijn natuurlijk, maar de meeste mensen lezen af en toe wat en zijn er niet 'echt me bezig zoals je met een hobby zou verwachtenquote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Judeljuud het volgende:
Maar als ik zeg dat lezen mijn hobby is, betekent dat dat ik een enorme boekenkast heb, geregeld tijd doorbreng in een bibliotheek en 's avonds lekker op de bank kruip met een boek. Het is iets waar ik van hou en graag doe. En er zijn genoeg mensen die een schijthekel hebben aan lezen...dus dan is het toch een hobby?![]()
Wat zijn dan échte MANNENhobby's? Want ik begrijp dus dat dat geen activiteiten zijn?
He ja, de definitie van Van Dale erbij halen. Hèt teken dat je geen flauw idee hebt waar het om gaat.quote:Op maandag 28 december 2009 00:50 schreef Judeljuud het volgende:
hob·by de; m -’s ontspannende bezigheid voor in de vrije tijd; liefhebberij
Dit gaat niet over mannen- of vrouwenhobbies. Dit gaat erom dat er veel vrouwen zijn die helemaal geen hobbies hebben en denken dat de activiteiten die ze in hun vrije tijd onder de noemer "hobby" vallen.quote:Wat zijn dan échte MANNENhobby's?
Welk gedeelte van "ja" begrijp je niet?quote:Want ik begrijp dus dat dat geen activiteiten zijn?
Geef het maar op, dit gejammer is blijkbaar de enige hobby die ze hebben, aangezien ze allemaal er tegenin gaanquote:Op maandag 28 december 2009 00:54 schreef Tijn het volgende:
[..]
He ja, de definitie van Van Dale erbij halen. Hèt teken dat je geen flauw idee hebt waar het om gaat.
[..]
Dit gaat niet over mannen- of vrouwenhobbies. Dit gaat erom dat er veel vrouwen zijn die helemaal geen hobbies hebben en denken dat de activiteiten die ze in hun vrije tijd onder de noemer "hobby" vallen.
[..]
Welk gedeelte van "ja" begrijp je niet?
Muziek dingen in het algemeen, niet puur gitaar spelenquote:Op maandag 28 december 2009 01:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Maar Dribbel, jouw hobbie is dus gitaar spelen? Of is dat ook een activiteit...
Jajaaaaaa.quote:Op maandag 28 december 2009 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muziek dingen in het algemeen, niet puur gitaar spelen
Jij bent geen vrouw je bent een koekiemonsterquote:Op maandag 28 december 2009 01:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Jajaaaaaa.
Dan heb ik dus als vrouw ook een echte hobbie.
Jeej.
Leuke edit.quote:Op maandag 28 december 2009 01:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jij bent geen vrouw je bent een koekiemonster
Hobby van vrouwen is dat ze altijd hun gelijk willen halen, dat blijkt maar weer uit dit topic
Allemaal moeten ze nu voorop staan om te laten weten dat ze OOk echt wel een hobby hebben
Net als dat het grootste deel van de vrouwen totaal geen gevoel voor humor heeft en dat dat gevoel voor humor puur bestaat uit schaapachtig meelachen, daar kan je een topic over maken, bijna alle mannen zullen je gelijk geven, en alle vrouwen zullen in dat topic gaan zeiken dat ze wel leuk zijnzo voorspelbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |