1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Zoals ik het zie zijn de mensen tegenwoordig heel erg ingesteld op materialistische dingen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tuurlijke ik generaliseerde even flink
Och na een werkweek is niemand meer echt sociaal en er "moet"zoveel dat veel mensen geen zin meer hebben in socializen.
En we nemen het haar niet kwalijkmaar als we weer gaan werken mag ze weer buiten (en in het voorportaal+huisje).
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je een beetje makkelijke vloer in de keuken? ivm schoonmaken?Fijn dat ze later weer buiten mag
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn de mensen tegenwoordig heel erg ingesteld op materialistische dingen.
En verliezen daardoor datgene uit het oog wat er echt toe doet.
Zelf zie ik veel liever de kleine stukjes geluk die om de hoek komen kijken.
Heeft Whoop een hondenhuisje?
Tsja ik ben ook wel een tikkie materialistisch hoorquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:31 schreef Ynske het volgende:
k ben zo ontzettend moe... en dan moet ik nog een kerstdag
ja iedereen is een stuk minder sociaal als vroeger, maar kom me niet aan met de jeugd van tegenwoordig, want de oudjes van tegenwoordig kunnen er ook heel wat van.
oh iedereen houd zo wel van zijn spulletjes natuurlijkquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik ben ook wel een tikkie materialistisch hoor![]()
En het is idd niet alleen de jeugd al schrik ik er wel van.
Wat heb je vandaag gedaan Yns?
-edit- ja Whoop heeft een huisje (zoeken gaat).
:w uit eten geweest?quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Zo, wij zijn ook weer thuis. Heeerlijk gegeten
Nu: uitbuiken op de bank... * burp *
Is de maatschappij egoistischer aan het worden? Ik weet het niet. Aan de ene kant misschien...
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daarom vraag ik het dus niet aan jou
Ben ik het helemaal mee eens!!!! Ik maal eigenlijk niet om materialistische dingen (en ook niet erg om geld) maar ik kan heel blij worden van simpele dingen (zelfs van mensen die WEL heel blij worden van dat soort dingen die ik ze geef...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zoals ik het zie zijn de mensen tegenwoordig heel erg ingesteld op materialistische dingen.
En verliezen daardoor datgene uit het oog wat er echt toe doet.
Zelf zie ik veel liever de kleine stukjes geluk die om de hoek komen kijken.
quote:
Er is een groot verschil tussen je eigen huisje omdopen tot je droomhuisje, of alles maar willen hebben voor de heb en om anderen te "imponeren".quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Tsja ik ben ook wel een tikkie materialistisch hoor![]()
En het is idd niet alleen de jeugd al schrik ik er wel van.
Wat heb je vandaag gedaan Yns?
-edit- ja Whoop heeft een huisje (zoeken gaat).
Hoi Elies!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:38 schreef ElisaB het volgende:
Zo, wij zijn ook weer thuis. Heeerlijk gegeten
Nu: uitbuiken op de bank... * burp *
Is de maatschappij egoistischer aan het worden? Ik weet het niet. Aan de ene kant misschien...
Wijs ventje.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh iedereen houd zo wel van zijn spulletjes natuurlijk
maar wat het echte probleem is, is dat mensen verbitterd raken en naar andere mensen wijzen als zijnde de oorzaak
niet naar jezelf kunnen kijken, en de schuld aan de rest geven, we lijken wel kinderen van 4
quote:
We hebben bij paps en mams gegeten. Vooraf makreelmoussequote:
ja ik zag die cakes vanmiddag, die zagen er tof uitquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
We hebben bij paps en mams gegeten. Vooraf makreelmousseen gerookte zalm met kruidenkaas
Daarna een walgelijke lekkere witlofschotel met varkenshaas en toe mijn improvisatiecake met marsepein, chocolade ijs en gesuikerde melk.
Ik ben volledig afgetankt
Tsja... ik vind zowel ver links van het midden als rechts van het midden behoorlijk aso.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
zie je overigens ook terug in de politiek, mensen kijken allang niet meer naar het verstandigste beleid
daarom heeft geert wilders ook zoveel stemmers, de helft heeft waarschijnlijk niet eens gelezen wat hij van plan is, hij spreekt zichzelf tegen en wil alles verbieden op een uiterst bekrompen manier
excuses voor de pvv stememrs hier als die er zijn, maar zo denk ik er over
niemand gunt elkaar meer wat
ik raak altijd zo van streek als ik het hier over heb, het is zonde dat ik niet echt een duidelijk verhaal kan schijven
tis maar goed dat deze planeet over zo en zoveel jaar in de zon verdwijnt, ik geloof niet in het christendom, puur omdat de mens het minst goddelijke is wat ik ooit heb gezien, naar zijn evenbeeld geschapen my ass...
En ze waren nog lekker ookquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
ja ik zag die cakes vanmiddag, die zagen er tof uit![]()
das waar, ik pik alleen even de laatste rage eruitquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... ik vind zowel ver links van het midden als rechts van het midden behoorlijk aso.
Ik heb wel een heerlijke nieuwe BH
Klinkt overheerlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
We hebben bij paps en mams gegeten. Vooraf makreelmousseen gerookte zalm met kruidenkaas
Daarna een walgelijke lekkere witlofschotel met varkenshaas en toe mijn improvisatiecake met marsepein, chocolade ijs en gesuikerde melk.
je hebt helemaal gelijk, politici roepen wat nodig is om stemmers te krijgen, maar de echte agenda laten ze niet zien...quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
zie je overigens ook terug in de politiek, mensen kijken allang niet meer naar het verstandigste beleid
daarom heeft geert wilders ook zoveel stemmers, de helft heeft waarschijnlijk niet eens gelezen wat hij van plan is, hij spreekt zichzelf tegen en wil alles verbieden op een uiterst bekrompen manier
excuses voor de pvv stememrs hier als die er zijn, maar zo denk ik er over
niemand gunt elkaar meer wat
ik raak altijd zo van streek als ik het hier over heb, het is zonde dat ik niet echt een duidelijk verhaal kan schijven
tis maar goed dat deze planeet over zo en zoveel jaar in de zon verdwijnt, ik geloof niet in het christendom, puur omdat de mens het minst goddelijke is wat ik ooit heb gezien, naar zijn evenbeeld geschapen my ass...
Klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 25 december 2009 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb wel een heerlijke nieuwe BH
Klinkt goedquote:Op vrijdag 25 december 2009 21:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |