abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 december 2009 @ 12:45:11 #26
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_75965377
Ik ben ook weer bezig met Seizoen 1 t/m 5 te kijken. Maar ik begin steeds meer te geloven dat John Locke de hele serie al iemand anders is dan hij voordoet:

- Als Jack ze vader achterna loopt in het bos, is hij hem opeens weg en staat John Locke daar ópeens..
- John Locke is degene die Claire weer terugvind naar haar ontvoering..
- John Locke kan opeens weer lopen, terwijl die andere 'John Locke' in een rolstoel zit..
- John Locke vind als eerste het luik..
- John Locke is de eerste die tegen mensen begint te zeggen: 'Iedereen is hier voor een reden...'
- John Locke is nooit bang voor iets wat gaat komen..

En dan ben ik nog maar bij aflevering 15 van seizoen 1... We zullen zien

tvp
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:50:58 #27
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75965612
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef satecl het volgende:
Ik ben ook weer bezig met Seizoen 1 t/m 5 te kijken. Maar ik begin steeds meer te geloven dat John Locke de hele serie al iemand anders is dan hij voordoet:

- Als Jack ze vader achterna loopt in het bos, is hij hem opeens weg en staat John Locke daar ópeens..
- John Locke is degene die Claire weer terugvind naar haar ontvoering..
- John Locke kan opeens weer lopen, terwijl die andere 'John Locke' in een rolstoel zit..
- John Locke vind als eerste het luik..
- John Locke is de eerste die tegen mensen begint te zeggen: 'Iedereen is hier voor een reden...'
- John Locke is nooit bang voor iets wat gaat komen..

En dan ben ik nog maar bij aflevering 15 van seizoen 1... We zullen zien

tvp
Ghehe, dat zei ik in het vorige topic ook. Ik was ook beginnen met terugkijken en vooral dat eerste, toen Jack achter zijn vader aanging en daar John opeens stond, viel me toen op.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 01:37 schreef Bragi het volgende:
Sinds ik ben begonnen met terugkijken, is er iets wat ik me bedacht en waar ik ook goed op heb gelet en dat is dat Locke niet alleen op het einde eigenlijk MIB/Jacobs Enemy blijkt te zijn, maar mijn theorie is dat MIB altijd al Locke was.

Christian zal er ook veel mee te maken hebben. In het begin van seizoen één ziet Jack zijn vader op het eiland. Hij loopt het bos in, probeert achter zijn pa aan te redden, maar vindt 'm niet. Wie ziet hij wel plots verschijnen? Locke met een zwijn. Ook was het Locke die Jack aanraadde om zijn vader te zoeken, waardoor Jack uiteindelijk de grotten en de waterval vond. Én Christians lege doodskist...

Hier staat een theorie over Locke=MIB, http://www.losttv-forum.com/forum/showthread.php?t=61915, en ik kan me wel in het eerste stuk vinden. Heb het topic (37 pagina's lang) niet gelezen, dus weet niet in hoeverre de theorie nu ontkracht is.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_75969262
nog 6 weken
pi_75970162
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:12 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

WAAAAAAAAAAAAAALT!!!

Door z'n lengte hebben ze heel wat plannen met Walt moeten schrappen, maar ik hoop wel dat ze zijn powers onthullen/verklaren.
Ze kunnen toch gewoon een neger scoren die op hm lijkt? Ik zie t probleem niet echt..
pi_75970366
Ben seizoen 5 aan het re-watchen. Heb nu tot en met 5x11 gezien.

Wat een heerlijke serie is dit toch

Ik kwam er onlangs achter dat een paar collega's van mij zijn afgehaakt bij de introductie van tijdreizen. Wat ontzettend jammer vind ik dit, want IMHO is de serie daardoor nog een stukje beter geworden.

Oh ja enne hier in Schiedam is NET5 in HDTV te ontvangen Wie wil me aanraken

PS. ik download de afleveringen overigens gewoon, want nederlandse ondertiteling is

[ Bericht 27% gewijzigd door wolfrolf op 23-12-2009 18:54:07 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 23 december 2009 @ 14:41:24 #31
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75970374
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Ze kunnen toch gewoon een neger scoren die op hm lijkt? Ik zie t probleem niet echt..
Fans zullen dat niet pikken denk ik. Dat een andere acteur opeens die rol speelt...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 23 december 2009 @ 15:33:30 #32
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75972661
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef satecl het volgende:
Ik ben ook weer bezig met Seizoen 1 t/m 5 te kijken. Maar ik begin steeds meer te geloven dat John Locke de hele serie al iemand anders is dan hij voordoet:

- Als Jack ze vader achterna loopt in het bos, is hij hem opeens weg en staat John Locke daar ópeens..
- John Locke is degene die Claire weer terugvind naar haar ontvoering..
- John Locke kan opeens weer lopen, terwijl die andere 'John Locke' in een rolstoel zit..
- John Locke vind als eerste het luik..
- John Locke is de eerste die tegen mensen begint te zeggen: 'Iedereen is hier voor een reden...'
- John Locke is nooit bang voor iets wat gaat komen..

En dan ben ik nog maar bij aflevering 15 van seizoen 1... We zullen zien

tvp
Net die submarine-ontploffing gezien... Leuk als Locke wil blijven op het eiland, ik kan 'm ook wel begrijpen, maar dan hoeft 'ie de onderzeeër nog niet te laten ontploffen. Hij hoeft toch niet mee te gaan, hij kan toch blijven? Lijkt me dat er dus wel meer achter zit...

(Of is 'ie bang dat 'ie niet kan blijven als men het eiland ontdekt? )
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_75975958
Net de box van seizoen 5 gehaald, nog even kijken voordat we weer beginnen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_75976510
NOG 3 dagen wachten?

Ik ga alsnog lekker downloaden
pi_75976723
NET5 zendt Lost dus trouwens om 22:30 uur uit Wat een belachelijke tijd voor zo'n "blockbuster" TV serie.
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 23 december 2009 @ 17:14:11 #36
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75976866
quote:
Op woensdag 23 december 2009 17:09 schreef wolfrolf het volgende:
NET5 zendt Lost dus trouwens om 22:30 uur uit Wat een belachelijke tijd voor zo'n "blockbuster" TV serie.
Beter zenden ze het om 23:42 uit.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  woensdag 23 december 2009 @ 17:33:44 #37
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75977470
Ik vind de 'chemistry' tussen Jack en Sawyer eigenlijk wel tof!

Het pokeren, het handengeschud en de blikken over en weer toen Jack samen met Kate, Sayid en Juliet terugkwam, het pingpongen...

Met als toppunt de "you're about the closest thing I've got to a friend, Doc" van Sawyer, in de hatch.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 23 december 2009 @ 18:13:40 #38
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_75978718
Nou nog vier afleveringen dan heb ik seizoen 5 ook weer opnieuw gekeken, laat het maar februari worden
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_75983566
Pfff, wat is lost laat!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  woensdag 23 december 2009 @ 21:41:51 #40
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_75988513
Duurt
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:31 schreef RedFever007 het volgende:
Dowloaden -> kijken -> wachten -> Net5 -> nogmaals kijken *

* mits herkijken waard
Goed plan!

pi_75988655
Om precies te zijn...nog 40 nachtjes!
Ik krijg nog geld van je.
  woensdag 23 december 2009 @ 21:47:01 #42
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_75988771
En ik heb nog 33 afleveringen te gaan voor de rewatch.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_75989333
elke dag 1tje dan een weekje rust...en dan weer knallen!
Ik krijg nog geld van je.
  donderdag 24 december 2009 @ 19:44:34 #44
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_76028223
Rose: If you say "live together, die alone" to me, Jack, I'm gonna punch you in your face."
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_76032286
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef satecl het volgende:
Ik ben ook weer bezig met Seizoen 1 t/m 5 te kijken. Maar ik begin steeds meer te geloven dat John Locke de hele serie al iemand anders is dan hij voordoet:

- Als Jack ze vader achterna loopt in het bos, is hij hem opeens weg en staat John Locke daar ópeens..
- John Locke is degene die Claire weer terugvind naar haar ontvoering..
- John Locke kan opeens weer lopen, terwijl die andere 'John Locke' in een rolstoel zit..
- John Locke vind als eerste het luik..
- John Locke is de eerste die tegen mensen begint te zeggen: 'Iedereen is hier voor een reden...'
- John Locke is nooit bang voor iets wat gaat komen..

En dan ben ik nog maar bij aflevering 15 van seizoen 1... We zullen zien

tvp
En dan vergeet je nog al die Black & White fragmenten.
  zaterdag 26 december 2009 @ 14:29:08 #46
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_76076836
Op Net5 hebben ze tegenwoordig wel een soort HD waarin ze sommige series uitzenden. Het ziet er wel iets mooier uit dan normaal, maar nog lang niet zo mooi als de 720p versies die je online kan vinden. Er staat dan onder het logo van Net5 een logo van HD. Ik geloof [maar weet het niet zeker] dat er dan 576p uitgezonden wordt, maar het schijnt dat er ook weleens een logo van HD 1080i staat - die heb ik zelf alleen nog niet gespot.

Ik ben benieuwd of LOST dan een SD-uitzending wordt, of dat ze die dan ook in 576p of 1080i gaan uitzenden

Tot nu toe heb ik sinds ik het via het Internet volg altijd in de HD-rips gekeken omdat ik geen TV of monitor had die HD echt mooi kon weergeven. Maar sinds mei heb ik een 42" Full-HD TV en ik heb een Western Digital media player erop aangesloten waarop ik tegenwoordig alle series in 720p kijk... als Net5 LOST gewoon "normaal" uitzendt, denk ik dat ik dan toch het in 720p ga kijken via die media player, ook al is de tijd tussen VS en NL mbt uitzenden wel érg klein geworden nu
pi_76082514
het intresseert me geen reet hoe het uitgezonden wordt. Youtube kwaliteit neem ik ook genoegen mee....als ik het maar zie verdomme!
Ik krijg nog geld van je.
pi_76088476
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 18:31 schreef Rnie het volgende:
het intresseert me geen reet hoe het uitgezonden wordt. Youtube kwaliteit neem ik ook genoegen mee....als ik het maar zie verdomme!
Hehe precies, op mijn ieniemienie tv op mijn kamertje zie ik toch het verschil niet .
Shine bright like a diamond.
  zondag 27 december 2009 @ 00:42:35 #49
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_76091675
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef satecl het volgende:
Ik ben ook weer bezig met Seizoen 1 t/m 5 te kijken. Maar ik begin steeds meer te geloven dat John Locke de hele serie al iemand anders is dan hij voordoet:

En hoe wist Locke in S04E01 dat Charlie "Not Penny's Boat" op zijn hand had geschreven? Hij was toen in z'n eentje en hoorde dus niet bij de groep van Sawyer, Sayid, Juliet, Bernard en Hurley die Desmond tegenkwamen op het strand toen die net terugkwam van 'The Looking Glass'. Maar toen Locke Hurley tegenkwam, bij de verschenen en verdwenen Jacob's Cabin, wist hij dat wel...
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  zondag 27 december 2009 @ 09:27:28 #50
284795 O.Ruiz
Mes Qui Un Club
pi_76095153
Dat zou Locke toch ook gehoord kunnen hebben in de tussentijd?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')