Ik ben in juli in Egypte geweest en heb bijna alleen maar ind e airco gezeten. Het was 48 graden in de schaduw!quote:Op zondag 4 april 2010 21:27 schreef renzell het volgende:
Oh, da's inderdaad óók belangrijk Vick! Nee, da's iets te veel van het goede inderdaad. Daar gaat niemand gelukkig van worden.
of in maartquote:Op zondag 4 april 2010 21:37 schreef pinquit het volgende:
dus egypte kan je t best in de winter doen?*noteert
Wij zijn beide keren begin juli in Rome geweest. Het is inderdaad warm, maar wij waren de meeste tijd in kerken en in de metro. Verder goed insmeren met factor 30 en een flesje meenemen. Op elke straathoek stroomt vers bronwater uit fonteintjes. Ik vond Rome echt goed te doen. Vooral door het goed bereikbare openbaar vervoer. En als je na afloop van een dag warmte kunt zwemmen in een door de zon verwarmd meer kan mijn vakantie echt niet meer stuk. We zijn ook vaak een dag op de camping gebleven, aan het meer liggen en lekker zwemmen/lezen.quote:Op zondag 4 april 2010 22:22 schreef renzell het volgende:
Dank je pessie! Ik zit nu inderdaad naar vluchten richting Rome te kijken. Nadeel is gewoon dat we in juli pas kunnen gaan en het dientengevolge behoorlijk warm is. Ik dacht eigenlijk misschien Rome heen en (bijvoorbeeld) Brindisi terug, maar dat is meteen weer zó veel duurder, echt niet normaal. Dan kun je beter terugkeren naar Rome (niet dat dat vervelend is...). Napels wil ik graag nog zien ook!
ze leggen zich er wel bij neer na een uur of twee :-Pquote:Op maandag 5 april 2010 09:01 schreef oeke het volgende:
Auto rijden wordt hem hier ook niet hebben we gister gemerkt of we moeten oordoppen in doen. Onze zoon houdt niet van vastgebonden zitten.
Maar dat vind ik dus lastig met zo'n kleine baby. We willen inderdaad niet te lang in de auto zitten ook omdat we dat zelf niet leuk vinden en een te hete bestemming lijkt me ook niets.
Maar trekken met tent op de rug en baby op de buik/ in de buggy en een berg luiers spreekt me ook niet echt aan.
Dus misschien gewoon een leuke natuurcamping in nl met zwemwater in de buurt.
Welke camping zat je Diaan?? Wij gaan ook naar Caorlequote:Op maandag 5 april 2010 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Je moet even in de gaten houden hoe het zit met de muggen... Een paar jaar geleden zijn wij naar Italië geweest, aan de Venetiaanse kust (Caorle)/Adriatische Zee en daar kwamen rond 18:00 uur de muggen, elke avond moest je je helemaal inspuiten en alles afsluiten. Heel irritant vonden we dat.
Ik ben nog veel erger, ik plan iedereens vakantiequote:Op maandag 5 april 2010 23:08 schreef renzell het volgende:
Doos die ik ben. Dat ik dat dan al 3 maanden van tevoren ga zitten doen.
Weet niet waar Östersund is, maar ik kan je omgevind Vimmerby-Mariannelund in Småland erg aanraden met kinderen. Er is daar een soort amusementspark rondom de verhalen van Astrid Lindgren, en daar zijn ook de films van Bullerbyn en Emil opgenomen, je kan dus naar die echte huisjes toe. Verder is er een leuke camping bij een meer in Mariannelund, zo´n 15 km van Vimmerby. Helaas overgenomen door een stel ik-vertrek Hollanders die niet eens Zweeds sprekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 10:18 schreef Fogel het volgende:
Deze zomer gaat het Zweden worden, we waren vorige week een paar dagen in Östersund en de kinderen vonden dat zo leuk dat ze vroegen of we daar in de zomer weer heen konden ipv Oslo (en dat terwijl ze zich al sinds vorige zomer verheugen om weer terug naar Tusenfryd te gaan - een pretpark).
Een unaniem besluit maakt plannen makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |