abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 december 2009 @ 15:40:34 #251
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75484881
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:32 schreef jaash het volgende:
die nieuwe lfg werkt bij mij prima heb gister gundrak gedaan en violet hold.
alleen waar die summon stenen nou nog goed voor zijn. kunnen ze net zo goed verwijderen uit het spel.
Voor mensen die nog old school willen doen .
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:27 schreef GI het volgende:
Mijn werk aan die site technisch gezien is trouwens al veeeeeel meer geld waard dan de hosting
verkoop het .
phluphy for president!
pi_75504179
Woot heb zojuist lights vengeance geloot en 1/25 primordial saronite
  vrijdag 11 december 2009 @ 07:16:53 #253
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_75506689
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:40 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Voor mensen die nog old school willen doen .
[..]

verkoop het .
Ik denk dat de markt voor 'guild-websites' schrikbarend klein is

[ Bericht 0% gewijzigd door GI op 11-12-2009 07:54:33 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:51:47 #254
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75512062
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 07:16 schreef GI het volgende:

[..]

Ik denk dat de markt voor 'guild-websites' schrikbarend klein is
Valt nog wel mee denk, maar dan moet je een goed gelikt package aan kunnen bieden. Zijn een paar grote spelers op die markt en zie ze nog best vaak voorbij komen in trade.
phluphy for president!
pi_75518694
Jay... Nieuwe raid uit en guild probeert het beste voor de progress te doen. Echter zijn er nu meestal op raid dagen veel teveel mensen online 30-40. Gaan mensen zeuren omdat ze niet worden meegenomen naar de nieuwe raid: FU why dont i get a spot etc etc. gaan ze weg .

Echt, ik heb ook nog helemaal niks gezien van de nieuwe en de nieuwe dungeons, maar begin ook te te rage van OMG u t*rds why dont i get a spot....


Mja wat doe je eraan zo een gastjes blijf je altijd wel houden, kijk ik baal ook dat ik niet mee mag mja we will see.
Jeweet!
pi_75526813
Ik denk dat net als iedereen, dat het nieuwe LFG systeem echt briljant is. Gaaf ook dat je alle old-school raids kunt doen. Het feit dat het animo op je eigen server laag kan zijn is er altijd, maar over de hele battlegroup moeten er vast wel mensen zijn die af en toe een keer AQ40 en SWP willen runnen.
pi_75530060
Helaas is de LFR tool alleen server-wide en niet battlegroup-wide, zoals LFG.
pi_75541709
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef SharQueDo het volgende:
Helaas is de LFR tool alleen server-wide en niet battlegroup-wide, zoals LFG.
Dat wist ik niet, dat is wel erg jammer.
pi_75542529
Ik heb mn XP bar uitgezet en dat bevalt me heel erg. Anders blijf ik mezelf zo op te jagen in plaats van gewoon relaxt te levelen.

Zijn hier eigenlijk UI/addon freaks? Want goede addons of functionele UI tips zijn altijd bruikbaar.

Iig, ik ben overgestapt van de conventionele addons zoals auctioneer, omen, recount etc en dat bevalt goed.

Auctionator bv draait wat mij betreft 10x beter dan auctioneer en eigenlijk zit de addon veel logischer in elkaar, naast het feit dat auctioneer zo ongelovelijk veel memory zuipt met de tientallen modules wat het heeft.

Voordat ik ging snoeien in mn addons zat ik op zo'n 75mb verbruik. Nu rond de 35mb.

[ Bericht 74% gewijzigd door Nachtraaf op 12-12-2009 05:40:23 ]
pi_75545260
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 05:30 schreef Nachtraaf het volgende:
Ik heb mn XP bar uitgezet en dat bevalt me heel erg. Anders blijf ik mezelf zo op te jagen in plaats van gewoon relaxt te levelen.

Zijn hier eigenlijk UI/addon freaks? Want goede addons of functionele UI tips zijn altijd bruikbaar.

Iig, ik ben overgestapt van de conventionele addons zoals auctioneer, omen, recount etc en dat bevalt goed.

Auctionator bv draait wat mij betreft 10x beter dan auctioneer en eigenlijk zit de addon veel logischer in elkaar, naast het feit dat auctioneer zo ongelovelijk veel memory zuipt met de tientallen modules wat het heeft.

Voordat ik ging snoeien in mn addons zat ik op zo'n 75mb verbruik. Nu rond de 35mb.
Soulspeak voor Warlocks is wel grappig
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0&feature=related[/youtube]
pi_75546042
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:32 schreef SharQueDo het volgende:
Helaas is de LFR tool alleen server-wide en niet battlegroup-wide, zoals LFG.
Omdat er ook nog raids zijn voor die draken bijv.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Redactie Frontpage zaterdag 12 december 2009 @ 13:25:23 #262
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75546972
Gisteren op geniale wijze de 'Going Down Achievement' gehaald Ik miste de lift bij Gnomergan, vallen, vallen, vallen *pof* achievement
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75549472
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:25 schreef Etcetera het volgende:
Gisteren op geniale wijze de 'Going Down Achievement' gehaald Ik miste de lift bij Gnomergan, vallen, vallen, vallen *pof* achievement
Zo ging dat bij mij in Exodar
pi_75550668
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 12:45 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Omdat er ook nog raids zijn voor die draken bijv.
Ik meende dat Blizzard dat expres had gedaan omdat je anders de raid uit elkaar kon vallen nadat je wat bosses gedowned had, en dat mensen van andere servers dan met (ook) jouw raid ID verder gingen puggen, zodat dat je zelf dan voor een lege raid staat de volgende dag.
pi_75552605
tijd voor een nieuw draadje?
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_75552652
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:06 schreef Junglebeast het volgende:
tijd voor een nieuw draadje?
huh? nog heel veel posts hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage zaterdag 12 december 2009 @ 17:24:35 #267
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75553230
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:06 schreef Junglebeast het volgende:
tijd voor een nieuw draadje?
't is geen GoT
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75554534
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 17:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

huh? nog heel veel posts hoor
Nou dan gaan we daar een schepje bij doen..
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_75554588
Dat nieuwe random looking for group is trouwens briljant
Alleen had ik The Oculus al in geen maanden gedaan omdat ik het een kutdungeon vind. Gisteren al 2x via dat LFG
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75555757
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat nieuwe random looking for group is trouwens briljant
Alleen had ik The Oculus al in geen maanden gedaan omdat ik het een kutdungeon vind. Gisteren al 2x via dat LFG
Wel grappig trouwens, veel die die schreeuwen dat het spel zo makkelijk is leaven wel als ze in Oculus als random dungeon komen.
  zaterdag 12 december 2009 @ 19:07:15 #271
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75556202
Zometeen ICC 10 met de guild voor de eerste keer, zin in
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  zaterdag 12 december 2009 @ 20:30:01 #272
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_75558756
Ben inmiddels al lekker level 27, gaat lekker. Had alleen een vraagje, wat is de beste quest volgorde? The Barrens en Stonelaton Mountains heb ik gehad, en gedeeltelijk Ashenvale en 2 questjes in Hillsbrad, en zit nu in Thousand Needles. Welke area volgorde hebben jullie gehanteerd?
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_75558984
Gisteren ff gespeeld om die nieuwe dingen te kijken. Die LFG is best nice, duurde een minuut en toen had ik een group voor VH heroic, die nog zwaar overgeared was ook. Best nice.

Verder niet veel meer gespeeld, na het weekend maar kijken hoe het met de rest is.
pi_75561137
quote:
[21:43:37] [2. Trade] [Maridian]: Dps Hunter LFG All new Hcs
[21:43:43] [2. Trade] [Vergilgo]: LFM all new dungeons normal mode
[21:43:52] [2. Trade] [Dondrito]: Dps LFG Pit of Saron hc
[21:43:55] [2. Trade] [Erixon]: LF Tank last spot HoR HC!

Dit is toch zo enorm 3.2 pre-3.3 he
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_75561180
Ja idd .

Viel mij gisteren direct al op, hoe rustig de trade ineens was. Het is echt weer alleen trade, waar het voor bedoeld was.

Wel een verbetering, want het zoeken van groups zou altijd moeten gebeuren in de LFG. Eerder moest je verplicht in een stad blijven als je een heroic wilde doen, omdat 99,9% van de requests via trade ging.
pi_75561717
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 21:45 schreef Sapstengel het volgende:
Ja idd .

Viel mij gisteren direct al op, hoe rustig de trade ineens was. Het is echt weer alleen trade, waar het voor bedoeld was.

Wel een verbetering, want het zoeken van groups zou altijd moeten gebeuren in de LFG. Eerder moest je verplicht in een stad blijven als je een heroic wilde doen, omdat 99,9% van de requests via trade ging.
Gaat nog steeds via trade.
pi_75562062
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat nieuwe random looking for group is trouwens briljant
Alleen had ik The Oculus al in geen maanden gedaan omdat ik het een kutdungeon vind. Gisteren al 2x via dat LFG
Ik had gister 5x occulus(1 keer geleaved omdat ik er echt geen zin in had) 4x Utgarde pinnacle en 4 keer trial of the champion
pi_75565765
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:53 schreef SharQueDo het volgende:

Wel grappig trouwens, veel die die schreeuwen dat het spel zo makkelijk is leaven wel als ze in Oculus als random dungeon komen.
wij hadden ook mensen die direct weggingen bij binnenkomst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75568881
Wij kregen steeds vrij slechte shaman healers voor halls of reflection. Nadat er 5 waren weggegaan hadden we mooi een pally te pakken
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_75568923
Net Ud gedaan voor de weekly raid. Dropt de pyrite infuser. Mooie upgrade en laatste blauwtje weg.
Nu nog een 213+ cloak voor epic. Al wordt daar bij ons niet zo zwaar aan getilt.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_75569452
Ik ben de Oculus nog leuk gaan vinden ook eigk... Alleen nog Ruby Void achievement en dan die Less-Rabi nog
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_75570162
Ik begrijp dat WoW een erg lastige game is voor de balance, er zijn zoveel abilities en zoveel counters erop, dan heb je ook PVE en PVP. Is het niet handiger om een hele streep tussen PVE en PVP te zetten.

Bv, Ability X:

PVE: does x damage over 30 sec
PVP: does x damage over 22 sec.

Zou dat de balans niet al 2x zo makkelijk moeten maken?
pi_75570189
De random dungeon finder is echt ultiem. Ik heb iets van 6 of 7 instances achter elkaar gedaan, dat heb ik nog nooit gedaan omdat het zoeken naar en wachten op mensen mateloos frustrerend kon zijn, zelfs met guildies.

Ik was even gestopt met spelen, maar hierdoor zit ik er weer helemaal in
pi_75571769
Mensen gaan nu wel veel sneller uit een party maar daarnaast kun je wel weer sneller iemand erin krijgen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75579333
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:25 schreef drumstickNL het volgende:
Mensen gaan nu wel veel sneller uit een party maar daarnaast kun je wel weer sneller iemand erin krijgen.
Gister ook in Gundrak, healer die niet op schoot. Hij een kutopmerking maken toen tank dood ging omdat de healer nog achter was ergens, wij hem removen en binnen 2 sec nieuwe healer en de instance wél fatsoenlijk en snel afgemaakt.
pi_75580857
Zo Icecrown wel weer gezien. Tot de volgende patch.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_75586832
Eerste quarter gedaan in ICC gistren. Paar wipes, maar verder vrij vlot. Leuk gedaan

[ Bericht 0% gewijzigd door Ulreazj op 13-12-2009 19:43:27 ]
pi_75593117
Leuke questline voor Quel Dalar!
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  zondag 13 december 2009 @ 21:45:31 #289
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_75593789
Moet die hilt wel droppen natuurlijk
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_75596373
wat is de droprate van de hilt quest item eigelijk.
pi_75598667
We hadden in ICC geen wipes, maar nadat we klaar waren met dat battleship bewoog dat ding niet en bleef hangen. Moesten we allemaal maar zelfmoord plegen door er af te springen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75599937
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:24 schreef Isabeau het volgende:
We hadden in ICC geen wipes, maar nadat we klaar waren met dat battleship bewoog dat ding niet en bleef hangen. Moesten we allemaal maar zelfmoord plegen door er af te springen
je hadden geen priest bij jullie???
  Redactie Frontpage maandag 14 december 2009 @ 00:57:18 #293
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_75600898
Vandaag een Draenei Mage begonnen, damn dat gaat fijn
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_75600963
quote:
Op zondag 13 december 2009 06:48 schreef Mystikvm het volgende:
De random dungeon finder is echt ultiem. Ik heb iets van 6 of 7 instances achter elkaar gedaan, dat heb ik nog nooit gedaan omdat het zoeken naar en wachten op mensen mateloos frustrerend kon zijn, zelfs met guildies.

Ik was even gestopt met spelen, maar hierdoor zit ik er weer helemaal in
vriend van me vertelde het ook al!
Misschien word het tijd om me account weer eens aan te zetten !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 14 december 2009 @ 09:50:03 #295
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_75604644
quote:
Op zondag 13 december 2009 06:48 schreef Mystikvm het volgende:
De random dungeon finder is echt ultiem. Ik heb iets van 6 of 7 instances achter elkaar gedaan, dat heb ik nog nooit gedaan omdat het zoeken naar en wachten op mensen mateloos frustrerend kon zijn, zelfs met guildies.

Ik was even gestopt met spelen, maar hierdoor zit ik er weer helemaal in
Bij ons konden we er amper in omdat iedereen bezig was "additional instances cannot be laucned" . Maar voor de rest is het een super systeem !
phluphy for president!
pi_75604680
Die Dungeon Finder is wel lauw inderdaad. Alleen jammer dat er een 5-minute cooldown zit op de votekick én er een limiet zit op (max 1 persoon kicken maar).

Gister de offline warrior DPS gevoted, alleen de DK die er bij was was ook een dikke aars. Niet vechten maar wel alles needen. Heb hem gelukkig wel ff wat repair costs bezorgd (Tricks of the Trade ftw!).
  maandag 14 december 2009 @ 11:40:23 #297
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_75607870
Het nieuwe LFG systeem werkt idd erg lekker

Allen wat mij opgevallen is is dat er bv bij de frozen orb er altijd wel iemand is die hem need. Gevalletje wtf waarom need je op dat ding. Maar dan zijn ze snel weg.

Waarschijnlijk onder het motto de kans is wel heel erg klein dat je de mensen in de party nog een keer tegen gaat komen.

ICC 10 raid is echt een hele verbetering. De eerste 2 bosses kregen we na een paar whipes neer. De whipes kwamen hoofdzakelijk door tanks of healers die disconnecten.

Het blijft je verbazen hoe debiel mensen kunnen zijn. Op 25 gingen we na een paar whipes voor de tactic iedereen binnen de hitbox staan. Dus dan zou je denken dat ook iedereen daadwerkelijk in de aars van die boss kruipt.... Maar nee der zijn er altijd wel een paar die denken dat ze niet in de groep iedereen vallen.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  maandag 14 december 2009 @ 11:47:47 #298
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_75608104
Ik vind het LFG systeem nou niet echt geweldig. Hoe vaak lui wel niet afk zijn bij de ready check is niet normaal. Ipv dat het systeem dan meteen even een vervanger zoekt gooit hij iedereen terug in de queue.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_75608531
Gister ook eens een mindere groep gehad door de LFG tool, kwam echt in de twilight zone terecht.

Kwam opeens via de LFG in COS HC, samen met een warrior tank en een priest, dat waren guildies van elkaar. We zagen dat wave 7 van 10 al bezig was en concludeerden snel dat de twee overgebleven dps van een oude groep was die kennelijk een whipe had gehad. Nja wij besluiten om de rest maar af te maken en gaan opzoek naar de hunter en de mage, de twee dps'ers van de vorige groep. Aangekomen bij de hunter was de mage nergens te bekennen, deze was opeens dood maar de waves bleven komen, de tank pakt de mobs op, healer healt netjes en ik dps lekker, op vervolgens Dazed te raken, tot mijn schrik zie ik dat de hunter aspect of the pack actief heeft, ik vraag hem netjes dit te verwijderen, waarop ik geen antwoord krijg. Ondertussen is de mage ook weer terug in de instance, deze rent ons echter voorbij en gaat een andere richting op, hij geeft wederom geen antwoord en doet zijn eigen ding in die instance en niemand weet waarom, ondertussen proberen we de volgende groep te bereiken, maar dat gaat traag aangezien de hunter weigert om aspect of the pack uit te schakelen waardoor we continue dazed zijn, wederom op een nette manier gevraagd maar van de hunter kreeg ik het antwoord "ik ben je pet niet" toen werd ik wat grof, tevens zag ik dat hij in full pvp gear runde, zie dat jammer genoeg vaker de laatste tijd, de dps van die gasten blijft toch zwaar achter en je moet er maar mee in een groep zitten, nja we gaan zo gewoon door op deze manier totdat de boss op wave 10 komt, we nuke die lekker dood, nja, de hunter doet niets, priest healt de tank netjes die zijn werk ook doet en ik ben als enige aan het dpsen. Hunter staat er gewoon wat bij met aspect of the pack waardoor de tank steeds dazed is, de mage is ondertussen ook weer 2x geressed en loopt als een kip zonder kop wat in de instance rond om vervolgens weer dood te gaan, nog altijd geen enkele reactie.

Na de bosskill start de hunter zonder pardon de volgende groep terwijl de tank, healer en ik ons afvragen wtf er nu an de hand is met deze twee gasten, hunter word weer grof en ik stel een vote kick voor, warrior en priest waren het met me eens, maar mage heeft blijkbaar niet gestemd, toen zijn wij 3en geleaved en hebben de mage en hunter achtergelaten.

Nog nooit in me tijd met wow zoiets raars meegemaakt, totaal van een andere wereld die gasten
pi_75608734
Daarvoor is er ook VOTE KICK Gasten met kut dps knal je er vaak wel uit als de rest van de groep wel pve gear heeft. Een nieuwe DPS is toch in 1 seconde gevonden.
quote:
[2: Trade] Daehtnitgh: DK DPS LFG HC farm
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')