DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
DEZE MAN ZEGT TEMINSTE WAT ER MIS IS IN DE SAMENLEVING!
Ja, dat is de tweede stap.quote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef Adelante het volgende:
Dat verandert wel met het jaar, want vorig jaar moest je nog 1-1-2 bellen en vooral zelf geen actie ondernemen
quote:Grijp in bij agressie:
1. Vraag anderen om hulp en spreek samen de dader aan.
2. Bel 1-1-2.
3. Blijf bij het slachtoffer.
4. Maak foto’s voor de politie en meld je als getuige.
Er staat ook niet bij waar je foto's van moet maken.quote:
Hé vlegel scheer je weg!!!! Of ik roep de schout.quote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef DuTank het volgende:
Wat is dat nou weer voor kanker onzin?!
Meer blauw op straat godverdomme! Want op het moment dat meneertje Conducteur klappen krijgt, mag ik de dader niet het licht uit z'n ogen slaan, want dan krijg ik een proces aan mijn broek. Flikker toch een end op. Neeeee, wat moeten we doen?
De dader aanspreken: "heey jongeman, hou eens op!"
Nee, gewoon butsen geven en dat dat gerechtvaardigd is. Net zoals dat je iemand hardhandig je huis uit mag werken, als je die er niet wilt hebben. Dan denk ik aan een inbreker en niet aan je vrouw waar je even ruzie mee hebtquote:Op zondag 29 november 2009 22:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hé vlegel scheer je weg!!!! Of ik roep de schout.
Zoiets?
Tuurlijk, en anders was je er als een ware held tussen gesprongen... Maar ja, die overheid hequote:Op zondag 29 november 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
idd, zolang ingrijpende omstanders aangeklaagd worden en de dader er mee wegkomt loop ik er gewoon omheen
Moet ik mijn ogen openen?quote:Op zondag 29 november 2009 22:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
DEZE MAN ZEGT TEMINSTE WAT ER MIS IS IN DE SAMENLEVING!
quote:
ONGELOFELIJK! DAT DIT KAN IN KLB!quote:Op maandag 30 november 2009 00:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
EENS MET TS>
Het rechtsysteem is zwaar aan het falenquote:Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef DuTank het volgende:
Wat is dat nou weer voor kanker onzin?!
Meer blauw op straat godverdomme! Want op het moment dat meneertje Conducteur klappen krijgt, mag ik de dader niet het licht uit z'n ogen slaan, want dan krijg ik een proces aan mijn broek. Flikker toch een end op. Neeeee, wat moeten we doen?
De dader aanspreken: "heey jongeman, hou eens op!"
Yeah right, net alsof zo iemand dan netjes ophoudt
Waarom doet niemand wat? Juist, omdat iedereen weet dat als je die kerel klappen gaat geven, je binnen no-time in een rechtszaal zit..
Als je dan met zo'n campagne aan komt zetten, zeg dan dat je diegene gewoon de kanker in mag slaan, want dit is zinloos.
Michielos, wat zou jij doen?
En wat gebeurt er in het echt?quote:Grijp in bij agressie:
1. Vraag anderen om hulp en spreek samen de dader aan.
2. Bel 1-1-2.
3. Blijf bij het slachtoffer.
4. Maak foto’s voor de politie en meld je als getuige.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |