1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Nee nog niet. Wij zijn nog heftig aan het discussieren hierover. Ik zal het vanavond doen en haar vertellen van onze bedenkingen.quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Maes, heb jij dat vrouwtje nu al teruggemaild?
Libelle komt binnenkort bij mij op bezoek, hij woont nu bij hun
Tis zoooooo jammer dat je zo ver weg woont, anders moest je gewoon ff komen kijkenquote:Op maandag 16 november 2009 11:33 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee nog niet. Wij zijn nog heftig aan het discussieren hierover. Ik zal het vanavond doen en haar vertellen van onze bedenkingen.
sorryquote:Op maandag 16 november 2009 11:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij wilt nog steeds niet vertellen waar je naar toe gaat?![]()
Dat kan heul niet binnen dit kliekje jah
Nee dat vind ik echt zielig! Stel dat ik er wel de hele tijd ben, dan wordt ie ziek en dan kan ik het niet betalenquote:Op maandag 16 november 2009 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, das niet heel eerlijk idd... en helemaal als ie nu gewend is dat jij er niet bent... maar een nieuwe uit het asiel dan? Ga ik wel doen als mn logeetjes weg zijn (over 5 maanden pas...)
en kerstboom... vorig jaar zat ik middenin een verhuizing, dus toen heb ik op 20 december een gratis boompje bij de praxis meegekregen toen ik kwasten ging halen, en dat was het hele kerstgebeuren...![]()
Dit jaar maar eens echt versieren
ik vind je echt een ontzettende mierenneuker, sorry hoorquote:Op maandag 16 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De enige die het daar tot nog toe echt iets te bont maakte (gezien de TS), en het woord 'fundi' gebruikte en wat kotssmileys was onze blauwe vriendin
ja triest he...quote:
och meid tochquote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik pm voortaan wel als ik dingen wil weten want anders krijg ik alleen als antwoord dat het allemaal al verteld is.
20 topics in een weekend bij lezen is me gewoon echt te veel.
Als ik iets weet wil ik het heus wel vertellen hoor... maar ik weet niet zoveel (ik volg het ook niet helemaal eigenlijk, ivm de snelheid...)quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik pm voortaan wel als ik dingen wil weten want anders krijg ik alleen als antwoord dat het allemaal al verteld is.
quote:Op maandag 16 november 2009 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vraag me af WAAR ik dit jaar de boom gor god sake moet opzettenBaloe heeft nu een matras, en ik zweer... er gaat geen boom passen zonder dat ik er echt iets uit moet flikkeren
Het is gewoon een feit vind ik, ze is blauw, allemaal leuk enzo, maar dan kan je dus wel rekening houden met dat bepaalde mensen (de TS van dat topic bv.) haar posts anders lezen. WIj 'kennen' Hara wel enigszins, en missen niet een aantal steekjes zoals die TS daar...quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik vind je echt een ontzettende mierenneuker, sorry hoor![]()
Godsamme zeg. Ze heeft een punt! En wie geeft er een neuk om dat ze blauw is.
Oh fuck, alsof die dingen op de vloer niet al lelijk genoeg zijnquote:
Gewoon een paar daagjes er uit.quote:Op maandag 16 november 2009 11:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Schotland? Doe maar tof!
Vertel eens wat meer....
Naar Sam? Nee die zit daar nog niet eens dan, of wel?quote:
Doe dat dan fijn in de F&F FBquote:Op maandag 16 november 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit vind ik, ze is blauw, allemaal leuk enzo, maar dan kan je dus wel rekening houden met dat bepaalde mensen (de TS van dat topic bv.) haar posts anders lezen. WIj 'kennen' Hara wel enigszins, en missen niet een aantal steekjes zoals die TS daar...
Das alles wat ik probeer te zeggen, ik vind 't geen slimme opmerking... iig niet op die manier...
Je vroeg het toch niet?quote:Op maandag 16 november 2009 11:34 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Why? Hara is hier geen modje, en het is in weze niet policy-overschrijdend ofzo. Dus denk niet dat de F&F mods blij worden als ik in hún FB met Qwea ga bekvechten over of het wel of niet handig is dat Hara (of elke andere blauwe, tis niet persoonlijk tegen hara ofzo) zulke dingen postenquote:
In een topic over een hoestende hond is het wél handig wou je zeggen om te gaan lopen slaaibekken met elkaar wat Hara wel of niet zou moeten posten?quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Why? Hara is hier geen modje, en het is in weze niet policy-overschrijdend ofzo. Dus denk niet dat de F&F mods blij worden als ik in hún FB met Qwea ga bekvechten over of het wel of niet handig is dat Hara (of elke andere blauwe, tis niet persoonlijk tegen hara ofzo) zulke dingen posten
Ah, ik kreeg dus een onjuist antwoord. Anyhow, pm doet wonderen om info los te krijgenquote:Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
DML, Subtle had het helemaal nog niet gezegd want hij weet het zelf nog niet eens.
[..]
Gewoon een paar daagjes er uit.
Vond dat ik dat wel verdiend had na dit- jaar. Dus ik ga vanavond eens kijken hoe en wat.
In Schotland heb je een heel schattig durp, dat heet Strathpeffer, het is het meest truttige durp dat ik ooit gezien heb. Met een spa![]()
[..]
Naar Sam? Nee die zit daar nog niet eens dan, of wel?
Maar nee, dat heeft er niets mee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |