1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Nope. Ik heb geen lenzen. Ik heb eigk enkel een bril voor autorijden. Borden enzo van ver af kan ik niet zien. Maar ik zat gisteren tv te kijken, en ik kon zelfs niet eens de letters fatsoenlijk lezen. Nu waren ze kleiner als anders... maar toch.quote:
Oh, maar ik weet wel welke je bedoelt! Die toen zo lekker op hun rotsje lagen! Lieffff hoor!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het was enig! Vooral die *shit nu ben ik de naam wéér kwijt* woestijnhondjes (?) waren leuk, die vorige keer toen ik er met jullie was allemaal in de grond zaten. Waar je heel dichtbij kon komen! Eentje kwam er nu dus heel dichtbij, die op de eerste foto
En weer ruzie met je vriendje? Awwwww![]()
Haal maar wat extra lekkers met de boodschapjes, soms moet je jezelf gewoon schandelijk verwennen en dat verdien je.
Nog niet aan toe gekomen, gevalletje koptelefoon achter de PC.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ey pagan, wat vind je van meshuggah / gojira?
Da's mijn ding dan weer niet, hoewel je Massive Attack met een beetje goede wil Drum and Base zou kunnen noemen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Huh? Dat zegt me allemaal niks.![]()
Ik heb het over electronische dance.
Met name Breakcore, Breakbreat en Drum & Bass..
Breek me de bek niet openquote:
Nee, deze zaten buiten!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, maar ik weet wel welke je bedoelt! Die toen zo lekker op hun rotsje lagen! Lieffff hoor!
Ja, alweer, explain t later wel![]()
ga nu boodschappen doen!
Zoals Goodbye ook al zegt, dat is heel snel voorbij! Trust me!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik voel me hier nog wel een beetje newbie voorlopig.
Wat allemaal dan?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef Qwea het volgende:
ik bedenk me, ik heb binnen 24u alleen al 100 euro aan boodschappen bijna uitgegeven
probeer dan eens een dag of twee geheel je bril te dragen. t kan nl ook meespelen met de omslag van t weer, sneller schemer waardoor je anders gaat focussen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Ik heb geen lenzen. Ik heb eigk enkel een bril voor autorijden. Borden enzo van ver af kan ik niet zien. Maar ik zat gisteren tv te kijken, en ik kon zelfs niet eens de letters fatsoenlijk lezen. Nu waren ze kleiner als anders... maar toch.
En ik heb nu wel iets hoofdpijn, denk ik. Maar het is niet prominent aanwezig. Dus ik denk wel dat het deels door mn ogen ook komt. Maar goed, 2maanden terug ofzo nog laten nakijken voor mn nieuwe bril... en het verschilde maar 0,25 met de glazen die ik al had. En de oude glazen keken net iets beter dan de eventuele nieuwe. Dus ik heb de oude er maar in laten zetten.
Maar ik denk dat ik niet zo goed meer zonder bril kanik word oud.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zie, zelfs Q noemt me al haar bitch![]()
Fijn dat het allemaal lekker ging vandaag! En ik heb die koelkast foto gezien![]()
![]()
Is goed idee iddquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer dan eens een dag of twee geheel je bril te dragen. t kan nl ook meespelen met de omslag van t weer, sneller schemer waardoor je anders gaat focussen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh belieeeeeve me, dat verandert heel snel! Ik zit hier pas een maand ofzo en het voelt alsof ik hier al jááááren zit
Nee, gewoon de normale boodschappen. En fruit. En asprines en pleisters. Ik was aan de gewone boodschappen 50 euro kwijt. Nou, daar kwam fruit nog bij 65 euro in totaal. Toen nog een tientje aan asprines, pleisters en leukoplast voor Baloe. En waar dat andere tientje is gebleven weet ik nietquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, deze zaten buiten!Op een grasveldje met allemaal gaten er in, vorige keer met jullie hebben we er niet eentje gezien, nu dus wel!
![]()
Tot strakjes. En koop wat lekkers. Veel chocolaaaaa!
[..]
Zoals Goodbye ook al zegt, dat is heel snel voorbij! Trust me!
[..]
Wat allemaal dan?![]()
Kreeft?
"tikje hard" = understatementquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nog niet aan toe gekomen, gevalletje koptelefoon achter de PC.
Tikje hard mag wel hoor, Cradle of Filth en Dimmu Borgir zijn ook niet gek.
* Pagan headbangsmiley zoekt
[..]
Da's mijn ding dan weer niet, hoewel je Massive Attack met een beetje goede wil Drum and Base zou kunnen noemen.
Ik wilde het net gaan posten!quote:
Wat mij betreft is Massive Attack bepaald geen D & B.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:52 schreef Pagan het volgende:
Da's mijn ding dan weer niet, hoewel je Massive Attack met een beetje goede wil Drum and Base zou kunnen noemen.
En met die normale boodschappen kan je hoeveel dagen doen ongeveer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, gewoon de normale boodschappen. En fruit. En asprines en pleisters. Ik was aan de gewone boodschappen 50 euro kwijt. Nou, daar kwam fruit nog bij 65 euro in totaal. Toen nog een tientje aan asprines, pleisters en leukoplast voor Baloe. En waar dat andere tientje is gebleven weet ik nietooh wacht, jawel! We hebben bij de bakkerbart gegeten
10,10. 2 broodjes en 2 chocomelk met slagroom
Jij ging toch sushi eten vandaag?quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
Zometeen lekker geitenkaasje met spek er om uit de oven![]()
En daarna toastjes met allemaal lekkere kaasjes en paté enzo
ow en die beesten bijten best hardquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan posten!
Die vorige post had ik nog zitten typen in het vorige topic, maar dat was net dicht toen ik het invoerde.
Maar inderdaad, praaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiriehondjes, geen woestijnhondjes!
Ja, maar ik had geen zin om Rotterdam centrum in te gaan, daar was ik te lui voor na Blijdorpquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Jij ging toch sushi eten vandaag?
(Ik wel)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Eens kijken of ik het zolang kan volhouden.
Week.quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En met die normale boodschappen kan je hoeveel dagen doen ongeveer?
Ah joh, je hebt een lekker voorraadje fruit, da's heel wat waard. En chocomel met slagroom is nóóit weggegooid geld
Ja en het staat ook helemaal niet aangegeven ofzo he, dat ze bijten!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
ow en die beesten bijten best hard
laatst toen ik daar was, kindje maar steeds proberen te aaien, ouders hadden m al een paar keer gewaarschuwd. totdat er echt gehapt werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |