quote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
Ik ben ook wel een beetje klaar met het huidige kabinet. Maar wat moet in hemelsnaam het alternatief worden
quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het mutsje is van miniatuurtje, maar de mutsdrager is het vriendinnetje.
Miniatuurtje is afgelopen week naar Parijs geweest en heeft daar allemaal van die Japanse dinges kleren gekocht. Die muts is echt briljant
quote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.
Maar het mag wel wat liberaler allemaal. Wat minder bemoeienis en wat meer terug naar Nederland het land wat voorop loopt bij dingen als homo-huwelijk, euthanasie e.d.
D66/VVD dus bv.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.
Diegene die hem écht sluit.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Pagan het volgende:
Wie maakt nu de nieuwe? Post 300 of post 301?
Baas doet moeilijk over de werktijden. Waardoor ik 20 minuten uit mijn neus moet eten voor de dag begint en achteraf bijna een half uur over heb voor de trein vertrekt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het nu al hommeles op je nieuwe werkplek
Post 301. Want die post gooit het topic op slot.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Pagan het volgende:
Wie maakt nu de nieuwe? Post 300 of post 301?
CDA wssquote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Barbaaf het volgende:
Ik weet 't ook niet meer qua politiek maar ik zou al lang blij zijn als er niemand meer in zit die van religie een punt (positief of negatief) van maakt. Ik denk nog wel dat ik mijn keuze van het afgelopen decennium trouw blijf, al vallen die me ook tegen tegenwoordig (ze steunden ook de koopzondag-aanpassing)
Ze is behoorlijk lang ja (en ook behoorlijk 11).quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
OMG! Wat een dansje!![]()
![]()
Lange meid ofnie? Hoe oud is ze?
Maar D66 en VVD gaan samen nooit een meerderheid halen. Nog los van de vraag of ik op D66 / VVD zit te wachtenquote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.
Maar het mag wel wat liberaler allemaal. Wat minder bemoeienis en wat meer terug naar Nederland het land wat voorop loopt bij dingen als homo-huwelijk, euthanasie e.d.
D66/VVD dus bv.
Nee, die kan ik ook niet meer serieus nemenquote:Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Pagan het volgende:
Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.
Ik riep haar nog.quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Fuck!
ik ben niet zo D66, maar ik vind Pechtold wel echt een goede politicus. Van huis PvdA'er, maar daar heb ik t ook wel mee gehad. Dat gedraai de hele tijd en die Mariette Hamerquote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze is behoorlijk lang ja (en ook behoorlijk 11).
[..]
Maar D66 en VVD gaan samen nooit een meerderheid halen. Nog los van de vraag of ik op D66 / VVD zit te wachten
Ik ben eruit: de oude VVD-ers moeten weer terugkomen en Femke moet overstappen naar iets dat wat minder links is. En dan willen we Jeltje weer terug als voorzitter. Een snufje links er nog bij en Wouter Bos met vervroegd pensioen. JP mag wel naar Europa van mij! Dan kan Erica Terpstra premier worden. Of Femke; ook goed
[..]
Nee, die kan ik ook niet meer serieus nemen
Dank je welquote:
Misschien heeft baasje wel wat moeite om het in de opstart allemaal in de hand te houden. Misschien gaat het er na verloop van tijd wel een beetje afquote:Baas doet moeilijk over de werktijden. Waardoor ik 20 minuten uit mijn neus moet eten voor de dag begint en achteraf bijna een half uur over heb voor de trein vertrekt.
Beetje raar en inflexibel allemaal. Dus nu bezin ik me op andere vervoersmogelijkheden waardoor de tijden beter aansluiten.
Het werk zelf is wel heel leuk!
Over anderhalf jaar al wel gok ikquote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
Elies! Dat dansje!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar schamen ze zich op mijn 25ste al voor.
Ik denk al wel als de boiiiii waarop ze een crush heeft het filmpje zietquote:
CDA? Ik? Ik hoop dat ik 't verkeerd begrijp, of dat je me verkeerd begrijpt. Nee, ik stem al jaren SP, vnl. omdat die buiten verkiezingstijd nog wat doen in het land en een fijne linkse oppositie voeren. Vanuit hun ideologie (opkomen voor de arbeider) is nog wel te begrijpen dat ze de 24-uurs economie niet leuk vinden maar kom dan met een zinnig tegenvoorstel ipv. de christenen achterna te lopen.quote:
Laten we het hopen. Maar ik denk het eigk niet. Ik krijg steeds meer in de gaten dat zij wel van de strakke regeltjes is. En de club is te klein om daar creatief buiten haar beeld mee om te gaan. Het helpt ook niet dat mijn directe collega al zowat sinds ik daar werk uit beeld is door vakantie en/of ziekte. Want dan kun je achter de schermen ook niet aftasten hoe ermee wordt omgegaan in de praktijk.quote:Op maandag 2 november 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien heeft baasje wel wat moeite om het in de opstart allemaal in de hand te houden. Misschien gaat het er na verloop van tijd wel een beetje af
Ik heb niet zo heel veel problemen met het CDA, maar het traditionele gezin als hoeksteen van de samenleving en (in mindere mate) de christelijke grondslag kan ik toch echt niet ondersteunen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
CDA wss![]()
Das serieus het probleem gewoon imho.
Zoveel mensen, ook van mijn generatie, die gewoon CDA stemmen 'omdat ze dat altijd al doen', of 'omdat m'n ouders dat ook doen'. Terwijl ze verder geen flauw idee hebben waar die partij nog voor staat en dat je dan dus grote kans op een overwegend christelijke regering krijgt met die bemoeienis en flauwekul zoals we nu hebben
Oh ik dacht CDAquote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
CDA? Ik? Ik hoop dat ik 't verkeerd begrijp, of dat je me verkeerd begrijpt. Nee, ik stem al jaren SP, vnl. omdat die buiten verkiezingstijd nog wat doen in het land en een fijne linkse oppositie voeren. Vanuit hun ideologie (opkomen voor de arbeider) is nog wel te begrijpen dat ze de 24-uurs economie niet leuk vinden maar kom dan met een zinnig tegenvoorstel ipv. de christenen achterna te lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |