abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74327572

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Onze vaste stamgasten
  • Greys
  • Ingetje79
  • Morretje
  • Ynske
  • oh-oh
  • Harajuku.
  • Missbliss
  • Cat22
  • Muis006
  • Loveless85
  • JJH
  • Pagan
  • Qwea
  • BigBird
  • Isdatzo
  • Nokwanda
  • Re
  • ferrari_rood
  • Maes
  • draculettetje
  • Takaiki
  • Memento-Mori
  • Strega
  • Bamba
  • Goodbye
  • Nieslief
  • Barbaaf
  • Ml-etje
  • MrSubtle

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Het kippenhok:

De Pink Bandana Posse:

Deze OP is HIER te vinden.
    Het Secret Santa lijstje is HIER te vinden!
  • pi_74327617
    Ik wachtte.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      maandag 2 november 2009 @ 20:30:34 #3
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_74327622
    Wie maakt nu de nieuwe? Post 300 of post 301?
    Old moderators never die, they just smell that way!
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
    En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
    Bullie is thuis X-Rated Epic fail
    pi_74327624
    Laatste posts:
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:

[..]

We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood " Ik denk dat ze gelijk heeft

<object width="320" height="265"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SYQtj-xonK8&hl=nl&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef ElisaB het volgende:
    Ik ben ook wel een beetje klaar met het huidige kabinet. Maar wat moet in hemelsnaam het alternatief worden
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het mutsje is van miniatuurtje, maar de mutsdrager is het vriendinnetje.

Miniatuurtje is afgelopen week naar Parijs geweest en heeft daar allemaal van die Japanse dinges kleren gekocht. Die muts is echt briljant
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.

Maar het mag wel wat liberaler allemaal. Wat minder bemoeienis en wat meer terug naar Nederland het land wat voorop loopt bij dingen als homo-huwelijk, euthanasie e.d.

D66/VVD dus bv.
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Pagan het volgende:

[..]

Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2009 20:32:28 ]
    pi_74327632
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_74327643
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Pagan het volgende:
    Diegene die hem écht sluit.

Als je op de index zit is dat post 300, in het topic 301

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2009 20:31:26 ]
      maandag 2 november 2009 @ 20:32:10 #7
    132428 Ingetje79
    Panic Station!
    pi_74327692
    OMG! Wat een dansje!
    Lange meid ofnie? Hoe oud is ze?
    I'm the patron saint of the denial.
    With an angel face and a taste for suicidal.
      † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 20:32:19 #8
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_74327701
    Ik weet 't ook niet meer qua politiek maar ik zou al lang blij zijn als er niemand meer in zit die van religie een punt (positief of negatief) van maakt. Ik denk nog wel dat ik mijn keuze van het afgelopen decennium trouw blijf, al vallen die me ook tegen tegenwoordig (ze steunden ook de koopzondag-aanpassing )
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
    pi_74327707
    ELIES!!! Hier moet je zijn!
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Is het nu al hommeles op je nieuwe werkplek
    Baas doet moeilijk over de werktijden. Waardoor ik 20 minuten uit mijn neus moet eten voor de dag begint en achteraf bijna een half uur over heb voor de trein vertrekt.
    Beetje raar en inflexibel allemaal. Dus nu bezin ik me op andere vervoersmogelijkheden waardoor de tijden beter aansluiten.

Het werk zelf is wel heel leuk!
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 2 november 2009 @ 20:32:32 #10
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_74327716
    pff
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
    pi_74327736
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Pagan het volgende:
    Post 301. Want die post gooit het topic op slot.
    pi_74327776
    Elies! Dat dansje!

Daar schamen ze zich op mijn 25ste al voor.
    pi_74327786
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Barbaaf het volgende:
    Ik weet 't ook niet meer qua politiek maar ik zou al lang blij zijn als er niemand meer in zit die van religie een punt (positief of negatief) van maakt. Ik denk nog wel dat ik mijn keuze van het afgelopen decennium trouw blijf, al vallen die me ook tegen tegenwoordig (ze steunden ook de koopzondag-aanpassing )
    CDA wss

Das serieus het probleem gewoon imho.

Zoveel mensen, ook van mijn generatie, die gewoon CDA stemmen 'omdat ze dat altijd al doen', of 'omdat m'n ouders dat ook doen'. Terwijl ze verder geen flauw idee hebben waar die partij nog voor staat en dat je dan dus grote kans op een overwegend christelijke regering krijgt met die bemoeienis en flauwekul zoals we nu hebben
      maandag 2 november 2009 @ 20:34:16 #14
    33954 ElisaB
    ook in zwart verkrijgbaar!
    pi_74327808
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Ingetje79 het volgende:
    OMG! Wat een dansje!
    Lange meid ofnie? Hoe oud is ze?
    Ze is behoorlijk lang ja (en ook behoorlijk 11).
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
    PVV is ook niks. Denk dat het gros wat nu aldus de peilingen daarop zou stemmen gewoon proteststemmen zijn.

Maar het mag wel wat liberaler allemaal. Wat minder bemoeienis en wat meer terug naar Nederland het land wat voorop loopt bij dingen als homo-huwelijk, euthanasie e.d.

D66/VVD dus bv.
    Maar D66 en VVD gaan samen nooit een meerderheid halen. Nog los van de vraag of ik op D66 / VVD zit te wachten

Ik ben eruit: de oude VVD-ers moeten weer terugkomen en Femke moet overstappen naar iets dat wat minder links is. En dan willen we Jeltje weer terug als voorzitter. Een snufje links er nog bij en Wouter Bos met vervroegd pensioen. JP mag wel naar Europa van mij! Dan kan Erica Terpstra premier worden. Of Femke; ook goed
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:27 schreef Pagan het volgende:
    Dat is helaas het probleem, Premier Geert spreekt me echt niet aan.
    Nee, die kan ik ook niet meer serieus nemen
    Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
    pi_74327811
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef ElisaB het volgende:
    Fuck!
    Ik riep haar nog.
      † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 20:34:34 #16
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_74327825
    Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
    pi_74327869
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ze is behoorlijk lang ja (en ook behoorlijk 11).
    [..]

Maar D66 en VVD gaan samen nooit een meerderheid halen. Nog los van de vraag of ik op D66 / VVD zit te wachten

Ik ben eruit: de oude VVD-ers moeten weer terugkomen en Femke moet overstappen naar iets dat wat minder links is. En dan willen we Jeltje weer terug als voorzitter. Een snufje links er nog bij en Wouter Bos met vervroegd pensioen. JP mag wel naar Europa van mij! Dan kan Erica Terpstra premier worden. Of Femke; ook goed
    [..]

Nee, die kan ik ook niet meer serieus nemen
    ik ben niet zo D66, maar ik vind Pechtold wel echt een goede politicus. Van huis PvdA'er, maar daar heb ik t ook wel mee gehad. Dat gedraai de hele tijd en die Mariette Hamer

Het mag iig wel een flink stuk liberaler, en íets rechtser van mij
      maandag 2 november 2009 @ 20:36:18 #18
    33954 ElisaB
    pi_74327905
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Cat22 het volgende:
    ELIES!!! Hier moet je zijn!
    Dank je wel
    quote:
    Baas doet moeilijk over de werktijden. Waardoor ik 20 minuten uit mijn neus moet eten voor de dag begint en achteraf bijna een half uur over heb voor de trein vertrekt.
    Beetje raar en inflexibel allemaal. Dus nu bezin ik me op andere vervoersmogelijkheden waardoor de tijden beter aansluiten.

Het werk zelf is wel heel leuk!
    Misschien heeft baasje wel wat moeite om het in de opstart allemaal in de hand te houden. Misschien gaat het er na verloop van tijd wel een beetje af
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Cat22 het volgende:
    Elies! Dat dansje!

Daar schamen ze zich op mijn 25ste al voor.
    Over anderhalf jaar al wel gok ik
      maandag 2 november 2009 @ 20:36:41 #19
    12903 Pagan
    Volenti non fit iniuria.
    pi_74327921
    afk

New York en Washington wachten op me.
    Old moderators never die, they just smell that way!
    Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
    En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
    Bullie is thuis X-Rated Epic fail
    pi_74327966
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:

Over anderhalf jaar al wel gok ik
    Ik denk al wel als de boiiiii waarop ze een crush heeft het filmpje ziet
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_74328026
    Is ze 11

Damn ik zou echt 13/14/15 zeggen
      † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 20:39:54 #22
    31818 Barbaaf
    Awesomely sprightly
    pi_74328077
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

CDA wss

CDA? Ik? Ik hoop dat ik 't verkeerd begrijp, of dat je me verkeerd begrijpt. Nee, ik stem al jaren SP, vnl. omdat die buiten verkiezingstijd nog wat doen in het land en een fijne linkse oppositie voeren. Vanuit hun ideologie (opkomen voor de arbeider) is nog wel te begrijpen dat ze de 24-uurs economie niet leuk vinden maar kom dan met een zinnig tegenvoorstel ipv. de christenen achterna te lopen.
    pi_74328081
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:36 schreef ElisaB het volgende:
    [..]

Misschien heeft baasje wel wat moeite om het in de opstart allemaal in de hand te houden. Misschien gaat het er na verloop van tijd wel een beetje af

Laten we het hopen. Maar ik denk het eigk niet. Ik krijg steeds meer in de gaten dat zij wel van de strakke regeltjes is. En de club is te klein om daar creatief buiten haar beeld mee om te gaan. Het helpt ook niet dat mijn directe collega al zowat sinds ik daar werk uit beeld is door vakantie en/of ziekte. Want dan kun je achter de schermen ook niet aftasten hoe ermee wordt omgegaan in de praktijk.

Maar over de overuren die ik vrijdag heb gemaakt is ze nog niet begonnen. Die kunnen dus hopelijk mooi mee naar mijn vakantie.
      maandag 2 november 2009 @ 20:40:33 #24
    33954 ElisaB
    pi_74328109
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
    CDA wss

Das serieus het probleem gewoon imho.

Zoveel mensen, ook van mijn generatie, die gewoon CDA stemmen 'omdat ze dat altijd al doen', of 'omdat m'n ouders dat ook doen'. Terwijl ze verder geen flauw idee hebben waar die partij nog voor staat en dat je dan dus grote kans op een overwegend christelijke regering krijgt met die bemoeienis en flauwekul zoals we nu hebben
    Ik heb niet zo heel veel problemen met het CDA, maar het traditionele gezin als hoeksteen van de samenleving en (in mindere mate) de christelijke grondslag kan ik toch echt niet ondersteunen.

Ik ken van heel dichtbij een aantal echte PvdA-bobo's en dat is niet fris. Die hele PvdA heeft daarom voor mij afgedaan, want ze zijn er zo verschrikkelijk mee door de mand gevallen.

Ik ben van huis uit overigens niets; niet gelovig en niet politiek gedingest
    pi_74328132
    quote:
    Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

CDA? Ik? Ik hoop dat ik 't verkeerd begrijp, of dat je me verkeerd begrijpt. Nee, ik stem al jaren SP, vnl. omdat die buiten verkiezingstijd nog wat doen in het land en een fijne linkse oppositie voeren. Vanuit hun ideologie (opkomen voor de arbeider) is nog wel te begrijpen dat ze de 24-uurs economie niet leuk vinden maar kom dan met een zinnig tegenvoorstel ipv. de christenen achterna te lopen.
    Oh ik dacht CDA

Ik heb daar dan weer niks mee. Wss omdat dus de meeste mensen die ik ken er maar uit 'gewoonte' op stemmen. En als ik ergens een hekel aan heb is het je stemrecht vergooien door 'zomaar' ergens op te stemmen en dan na 1,5 / 2 jaar gaan lopen klagen over de regering
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')