quote:Op zondag 1 november 2009 23:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nieuw linkje
Daar hoef jij ook niets mee daar gaan hier kippepootjes in, kipfilet, kippelever/maag/hart en eet smakelijk lillie en muis.
Trusten homie.quote:Op zondag 1 november 2009 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dank![]()
Dan kan ik nu gerust gaan slapen
Truste
Elies, kappen nou!quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gesprekje voorafgaand was ook wel kjoet
Waaaaayyyy too much info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen moeilijk gelopenAs Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op zondag 1 november 2009 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gesprekje voorafgaand was ook wel kjoet
Waaaaayyyy too much info:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee dagen moeilijk gelopen
Hara, opletten.![]()
Optimist of naief...quote:Op zondag 1 november 2009 23:11 schreef Loveless85 het volgende:
TVP nog ff dat ik morgen niet hoef te zoeken,
Kan niet die zit nog in SC 289quote:
Niet dat ik gemerkt hebquote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Elies, viel hij dan niet flauw als hij ehhhhhhh... you know?
Hoezo dat spul stinkt tenminste niet vergeleken met brokjes en blikjes. Daar heb ik best een wekelijkse cardiotraining voor over.quote:Op zondag 1 november 2009 23:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oh en ieewww
Ik ga ook morgen weer 6 uur op![]()
![]()
En nu met ondertiteling.quote:Op zondag 1 november 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
Elies, viel hij dan niet flauw als hij ehhhhhhh... you know?
Je gaat me toch niet vertellen dat ik het moet uitleggen hèquote:
*Gaat nog lang niet slapen.quote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik het moet uitleggen hè
Ik voel een paint opkomen
Uh ja echt wel beetje naief enzo jeweets welquote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik het moet uitleggen hè
Ik voel een paint opkomen
Is in ieder geval beter dan poep zeggen..........quote:
quote:Op zondag 1 november 2009 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
na de vorige sc gelezen te hebben, ga ik ff m'n hersens wassen [img]http://www.smileyvault.com/albums/CBSA/thumb_smileyvault-cute-big-smiley-animated-005.gif[/img[
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |