Psies, ze mogen wel lekker ruiken, en elke week in bad moeten ze toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahahahaha, wat een luxe leven hebben ze bij jou!
En niet te vergeten dat het wel prettig zal zijn voor jou, lekker ruikende hondjes
Vandaar heb het al 100x gevraagd dus dacht net die mutsen daar zeggen ook niks.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef nieslief het volgende:
[..]
Doen hoor is echt fijn spul en die shampoo ruikt toch lekker....... Net nieuw mijn kapster kwam er zelf mee.
Ik moest lachenquote:
Hihi dat blonde meisje met al die krulletjes wat een dametjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ze mogen wel lekker ruiken, en elke week in bad moeten ze toch.
Hondenshampoo is niet geschikt want het gaat om hun huid, en met Lush blijven ze heel lekker altijd.
Vaak scrubben eerst, dan wassen, en ik smeer ze ook in met Lush.
Adje heeft de slappe lachDie wordt gewoon totaal in de zeik gezet door een stel kids
Ik ben voor het eerst in jaren jeukvrij op m´n hoofdje...... Heerlijk.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vandaar heb het al 100x gevraagd dus dacht net die mutsen daar zeggen ook niks.
Maar het is net nieuw.
Ben benieuwd
Het hangt ook een beetje van je kapper af natuurlijk! Bij mijn kapper hebben ze de gehele lijn van één merk in gebruik en ze verkopen ook alleen producten van die lijn. Kan maar net zo zijn dat dat bij jouw kapper ook zo isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vandaar heb het al 100x gevraagd dus dacht net die mutsen daar zeggen ook niks.
Maar het is net nieuw.
Ben benieuwd
scrubben moet dat met die naakthonden??quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, ze mogen wel lekker ruiken, en elke week in bad moeten ze toch.
Hondenshampoo is niet geschikt want het gaat om hun huid, en met Lush blijven ze heel lekker altijd.
Vaak scrubben eerst, dan wassen, en ik smeer ze ook in met Lush.
Adje heeft de slappe lachDie wordt gewoon totaal in de zeik gezet door een stel kids
En wat vind je van de TT?quote:
Tis niet echt luxe, ze hebben geen vacht die het vuil tegenhoudt hequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi dat blonde meisje met al die krulletjes wat een dametje
Scrubben! wat n luxe!
Afkloppen gaat..heb laatst naar een collega zitten kijken met megaveel roos en dacht hmm even checken en zag nietsquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik ben voor het eerst in jaren jeukvrij op m´n hoofdje...... Heerlijk.
Chico scrub ik nooit, maar die heeft een zijdezacht babyhuidje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
scrubben moet dat met die naakthonden??
Ja daar ben ik wat minder kapot vanquote:
Wanneer is die volgende meet?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Greys het volgende:
Oh ik kijk zelf net even in het fobo van MB maar in het echt lijkt ze nog meer op Neve Campbell dan op die foto's!
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet echt luxe, ze hebben geen vacht die het vuil tegenhoudt he![]()
Als Karel of Kees smerig zijn dan borstel ik ze wel schoon.
Naja Kees is hier al vaker gewassen dan Karel in bijna 10 jaar, maar die smeerkees rolt zo graag door ranzige zooi
In het gehucht hier zit een kapperswinkelquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het hangt ook een beetje van je kapper af natuurlijk! Bij mijn kapper hebben ze de gehele lijn van één merk in gebruik en ze verkopen ook alleen producten van die lijn. Kan maar net zo zijn dat dat bij jouw kapper ook zo is
Hoi muisje!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
waar kan ik me aanmelden voor een nek en schoudermassage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |